@ Uil, ja wat ik heb begrepen wordt die controle elke week tot einde zwangerschap gedaan zal worden. Jeetje wat zijn vele van jullie al snel met de babykamer. Wat de babykamer moet worden is nu nog een beetje een rommelhok...moet vader en broer nog strikken om me te helpen (gebrek aan man he ) en heb aan mijn broer gevraagd eens goed te kijken wat hij nog op zolder heeft staan (heeft 2 kinders en vinden dat zat)..is hij er vanaf en weet ik wat ik al heb!
Hier de babykamer gisteren wel besteld maar die wordt pas begin mei geleverd hoor. Hier is de babykamer ook nog een rommelhok, maar dat kan pas leeg als er andere klussen gedaan zijn. Voorlopig zijn we dus wel even zoet...
Gefeliciteerd Sugartje, leuk dat je er ook bij bent Hoe hebben jullie een kraamzorgbureau gekozen? Ze zien er in mijn ogen allemaal hetzelfde uit. Wij wonen hier nog niet zo lang, dus kunnen niet echt ervaringen aan onze omgeving vragen. Hier hebben we de toekomistige babykamer nog even nodig als opslagkamer omdat er een andere kamer nog afgeklust moet worden. Heb er wel heel veel zin in om het in te gaan richten enzo, maar moet nog maar even geduld hebben
Ik heb de kraamzorg gekozen op locatie. Dus de dichtstbijzijnde. Later hoorde ik veel goede verhalen over deze, maar oorspronkelijk dus op locatie. Ook vind ik het altijd belangrijk hoe duidelijk de site is. Of ze met hun tijd mee gaan etc.
@babykamer: heb het ledikantje van Ikea Gulliver als cosleeper naast ons bed staan. Daar ligt mijn zoontje nog weleens in en daar zal de baby de eerste maanden liggen. Daarna zal zoonlief een nieuwe kamer krijgen en de baby de babykamer. @kraamzorg: mijn vorige kraamzorg viel onwijs tegen. Zat liever op haar luie kont dan dat ze echt wat deed. Gelukkig was ik 3 dagen na de bevalling zelf weer in staat te stofzuigen etc. en heb ik haar weggestuurd. Op aanraden van de verloskundige nu een ander bureau gekozen, ben benieuwd.
De babykamer moet nog even wachten hier. De nieuwe kamer voor dochter is bijna klaar! Eerst haar maar eens 'verhuizen', en laten wennen aan haar nieuwe plekje. Daarna kunnen we langzaamaan starten met de babykamer. Lichamelijk gaat het momenteel helaas even wat minder. Ik ben een aantal weken wat fitter geweest, maar nu is de vermoeidheid weer helemaal terug. Bah! Ook al wat last van harde buiken. Rustig aan doen is de boodschap
Hello meiden hoe gaat ie hier? Ben een tijdje niet op het forum geweest en heel wat gemist natuurlijk we zijn verhuisd en alles is nu geregeld.. Hier gaat alles goed, 12weken echo en combinatietest waren super goed we zijn nog trouwens totaal niet bezig met babyspullen..
Hoi uil, rugpijn is bij mij ook al begonnen Dan moet ik ook toegeven dat ik eigenlijk ook teveel getild heb, omdat ik toekomstige babykamer wil leeghalen en alle nog onuitgepakte verhuisdozen (veel vol met boeken) naar zolder heb getild, Kasten heb verplaatst in mijn eentje, etc. Dit zou ik dus ook eigenlijk niet moeten doen Maar ik wil het graag klaar maken en aangezien ik nu even geen opdracht heb (werk als consultant) heb ik nu de tijd dus vind het moeilijk om niets te doen en op manlief te wachten. Oh nog 4 dagen tot onze pretecho om naar het geslacht te kijken. Er gaat ook voor het eerst familie mee, en die vinden het ook heel leuk Mijn ouders, mijn schoonmoeder en mijn zusje, wordt een gezellige drukke boel dus in de echokamer
Hoi dames, Hoor hier niet maar wou nog even vertellen dat ik weer zwanger ben jeeeeh. zat in december ook bij deze club maar kreeg een miskraam helaas. nu 2e ronden weer raak. Spannend. Vond ik leuk om even te delen. en jullie geniet van de buikjes en gestrappel
Gefeliciteerd liva87, wat een mooi nieuws! En leuk dat je het hier even meldt! Geniet van je zwangerschap.
Wat super leuk om te horen! Ik hoop dat het nu wel goed mag gaan en ook jij straks kan gaan genieten van het getrappel in je buik
Gefeliciteerd Liva! Hier ook alles goed. Termijnecho gehad en zag er allemaal prima uit. Datum is aangepast naar 27-8. @ spulletjes. We hebben al heel veel dus hoeven eigenlijk niks aan te schaffen. We zitten nog in dubio over waar de baby gaat slapen dus ook niet bezig met een kamertje oid Eerste maanden komt hij sowieso bij ons te liggen, dus heel veel haast hebben we er ook niet mee. @ kraamzorg, is hier ook geregeld. Zelfde organisatie als vorige keren. Die hadden we toen gekozen omdat de verloskundige die aanraadde en omdat de verzekering er een contract mee had.
Morgen weer een echo, spannend! Ik ben me momenteel een beetje aan het verdiepen in het aanschaffen van een draagdoek. Heb ik bij de eerste nooit gedaan, maar het lijkt me nu toch wel zo handig! Ik stond bij mijn dochter altijd met handen te kort tijdens het eten koken, omdat zij dan haar huilmomentje had.. Of even boven iets schoonmaken, terwijl ik de kleine niet alleen beneden in de box wilde laten.. Verder merk ik dat ik best een beetje zenuwachtig wordt bij de gedachte aan de 20 weken echo. Dit komt denk ik vooral doordat er de laatste tijd zoveel mensen uit de omgeving zijn geweest waarbij er iets mis bleek te zijn.
Gefeliciteerd Liva! Spannende tijden... Hier gister even een echo tussendoor op het werk gehad (voordeel van in het ziekenhuis werken)... Wat groeit het kindje toch snel! Alles was heel mooi te zien, konden alle vingers en teentjes tellen! Volgende week horen we officieel het geslacht, maar na gisteren heb ik wel een vermoeden! Wij ook geshopt en een offerte gemaakt die we zo kunnen bestellen, wachten nog even tot eind maart/april!
Gefeliciteerd Liva! Fijn dat het zo snel weer raak is! Geniet ervan! Hier alles goed, kan niet wachten tot ik de kleine een voel! Maar dat zal nog wel een paar weken duren.. Voelen jullie al iets?
Ik heb het idee dat ik sinds een paar dagen af en toe iets voel maar geen idee of het de baby is. Kan het me eigelijkniet voorstellen aangezien het mijn eerste kindje is en de placenta aan de voorkant zit.