2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 6 augustus - jongen - mrs O - z'huis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus - jongen - Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus - afwachting - Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis
Wij krijgen een jongen Hij hield het wel eerst verstopt, beentjes over elkaar en opgetrokken en dan ook nog de navelstreng tussen de benen Maar na even heupwiegen, wilde hij zijn beentje strekken. Eerst nog even zijn hand ervoor, alsof hij zich schaamde voor zijn publiek Maar uiteindelijk toch heel duidelijk een jongen!
2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 6 augustus - jongen - mrs O - z'huis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus - jongen - Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus - afwachting - Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis
Leuk shiltje een jongetje voor de rest nog even super spannend. Wij weten het ook pas 7 maart. Gelukkig gaat de tijd snel als je weekje vakantie hebt hij
Leuk Shiltje! Jongens zijn zo leuk! Ik heb dan ook geen ervaring met meisjes, maar ik vind mn ventje heerlijk! Ik mag straks eeeeeiiiiiiinnndelijk weer eens naar de vk! Ben zo opgelucht als ik dat hartje even weer hoor kloppen. Jullie horen hoe het was, fijne dag! En fijne vakantie stephnie..
@ shiltje: leuk een jongen! Nu lekker gericht shoppen. Wij hebben vandaag een afspraak voor een rondleiding bij het kinderdagverblijf, ben benieuwd. En vanavond een afspraak bij de verloskundige. Wat ik me afvroeg, als jullie het geslacht weten. Houden jullie dit geheim, of mag iedereen het weten?
Het geslacht laten we gelijk aan iedereen weten. We krijgen over 2 maanden een babyshower van me moeder en ik wil dan wel spulletje die voor of een jongetje of meisje is. Ik hou niet zo van die unisex.
Shiltje, wat leuk een jongen!! Het is zo leuk dat je nu gericht kan gaan shoppen. Heb al zo veel gekocht in de afgelopen 3 weken Wij hebben het ook gelijk aan iedereen verteld. Heb in m'n omgeving wel meegemaakt dat ze het voor zichzelf hielden en zich continu verspraken. Ook zie ik het nut er niet van in, het voor jezelf te houden. De naam daarintegen gaan we wel pas vertellen na de geboorte. Er moet iets een verassing blijven Succes bij de VK meiden! Geniet van het horen van het hartje ♡
2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 6 augustus - jongen - mrs O - z'huis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus - jongen - Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus - afwachting - Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis Leuk allemaal! Hier ook nog steeds ontzettend moe en nu ook nog eens een flinke griep te pakken. Verder mag ik niet klagen gelukkig! Gisteren de kleuren uitgezocht voor de babykamer. Zaterdag eens snuffelen op de 9 maandenbeurs. Gaan er meer van jullie?
@ hallooo: ik heb heel erg getwijfeld over de 9 maandenbeurs. Uiteindelijkbesloten omniet te gaan. Ik houd niet van enorme drukte, daar word ik echt zwaar chacherijnig van. Beter dus om niet te gaan. @ omgeving geslachtvertellen: ik zou het graag aan de dichtbij staande mensen vertellen (ouders/zussen/vrienden). Helaaswil manlief het wel geheim houden. Ik houd ook niet zo van die neutrale spulletjes (daar heb ik intussen al een bak vol van (genoeg dus). Toch maar eens met mijn man over hebben. Misschien krijg ik m nog wel zo ver.
2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 5 augustus - verrassing! - Mieke - thuis 6 augustus - jongen - mrs O - z'huis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus - jongen - Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus - afwachting - Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis Leuk al die verhalen. Hier gelukkig niet meer zo misselijk. Merk wel dat m'n lichaam gwn niet zoveel kan hebben. Maar ben het van de afgelopen zwangerschappen gewend dat ik niet veel kan. (best wel frustrerend eigenlijk). Gisteren een middagje met een vriendin wezen winkelen, en ontzettend last van m'n heupen! En blijkbaar was het toch te veel, was vanmorgen heel eventjes weer aan het kokhalzen.. (ga dus ook niet naar de 9maandenbeurs) Hier 16 maart controle en 17 maart 20-weken echo. Als alles maar goed is, dat is het belangrijkste!! (Maak nu overigens van dichtbij mee dat het tijdens de zwangerschap allemaal goed kan lijken/gaan, en het daarna toch nog mis gaat.. Sta er nu meer bij stil dat er zoveel verkeerd kan gaan!) weet iemand van jullie of je nadat je je handtekening hebt gezet voor kraamhulp en dat opgestuurd je daar nog een bevestiging van krijgt? ik weet het niet meer, en zit een beetje in dubio, omdat ik eigenlijk veel te laat was met het terugsturen... overigens voel ik de kleine uk nu al bijna een week vorige keren was het lang zo snel niet. bij de 1e is dat overigens wel normaal volgens mij. toen was het ergens met 18 weken ofzo (meisje), bij de 2e na 20 weken pas volgens mij(jongen) ik denk zelf erg dat het nu weer een meisje wordt, omdat het ook qua zwangerschap er meer op lijkt.. afwachten maar! ik ben eigenlijk aan de studie (na een ontzettend lange kerstvakantie, haha) maar o wat ben ik moe en wat is het dan moeilijk om je te concentreren! dus ik dacht, ik doe ff wat anders nu maar weer even verder ps: ik lees bijna dagelijks hier, maar op mn telefoon reageert niet zo makkelijk, en moet dus helemaal achter de pc gaan zitten (omdat internet op de laptop niet doet...) (hoezo luxeprobleem)
Leuk shiltje, een jongen! Ik dacht dat het heel erg wennen was (heb 2 zussen), maar alles ging gelijk zo vanzelf. Zou nu echt niet meer zonder mijn doerakje kunnen. Ik heb donderdag een geslachtsbepalingsecho....zoooo spannend!! Ze kunnen het vanaf 14 weken zien (zeggen ze). Bij mijn zoontje was ik iets verder, 15,5 week en toen zagen we het duidelijk. Ik hoop dat ze het kunnen zien, anders moet ik later terugkomen. Ik vrees alleen wel dat ze het nog niet kunnen zien, bij eerdere echo's bleek mijn baarmoeder naar achteren te liggen. Heb dus nog niet eerder een uitwendige echo gehad. Ben benieuwd! 20 weken echo heb ik begin april, ik kon niet zo lang wachten hihi. Ook omdat ze tijdens de geslachtsbepalingsecho al een check doen wat betreft de organen enzo. Is me vorige keer ook goed bevallen. Alvast een hele geruststelling. Misselijkheid is trouwens helemaal voorbij, thank God! Ik had waarschijnlijk een virusje ofzo, hield 5 dagen niets binnen. Maar het eten is nu weer begonnen
Alles was goed bij de vk! Kneep m wel even, want er was een stagiaire en natuurlijk moet zo iemand het ook leren, maar het duurde best wel even voordat ze het hartje gevonden had.. Maar gelukkig, het was even later luid en duidelijk Ik ga ook niet naar de 9 maandenbeurs, mij ook te druk.. Én over geslacht wel of niet vertellen hoeven we ook niet na te denken, want wij willen het zelf ook niet weten..
Fijn nieuws en knap hoor uil85! Ik wil het zooo graag weten Gaat het ook niet kriebelen als je iets roze of juist iets blauws in je handen hebt? Nog meer meiden die thuis een doppler hebben? Heb met 12 weken thuis het hartje al gehoord en luister nu elke week even een keertje. Deed ik met mijn zoontje ook, zo'n geweldig geluid om te horen.
Ook hier alles goed bij de verloskundige. Hartje weer gehoord 😁 morgen even afspraak maken voor de 20 weken echo
Ja hier ook. was er een paar dagen vanaf maar het is weer terug hoor. het heeft me gemist pff! maar ergens ook wel fijn want verder voel ik me normaal en het herrinert me er toch even aan dat alles wel goed zit. Ik kan verder echt niet wachten tot we de geslachts bepaling hebben. het lijkt nog zo ver hmmppf. Wat doen jullie trouwens tegen de misselijkheid? als ik lig valt het wel mee maar meer als ik dingen doe dan komt het ineens opzetten. Normaal neem ik Dropjes maar ik at er in het begin zoveel dat ik maar op de thee ben gegaan en zuurtjes. en van alles als er maar wat te zuigen valt voor de smaak.
2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 5 augustus - verrassing! - Mieke - thuis 6 augustus - jongen - mrs O - z'huis 6 augustus - afwachting! - Anoniempje (Gaby) - thuis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus - jongen - Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus - afwachting - Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis
Super shiltje, gefeliciteerd! Jongens zijn leuk! Wij horen het waarschijnlijk de 5e. Gaan er geen speciale echo voor doen, dus nu gewoon tijdens de controle. Wij proberen het wel geheim te houden. Is de vorige keer ook gelukt. Maar we hebben vanaf het begin hij gezegd als we het over de baby hadden. Heb me wel expres een paar keer versproken dus er waren mensen die er heilig van overtuigd waren dat het een meisje zou zijn. :-D Naam maken we sowieso niet bekend. Moet nog zien dat we er zelf op tijd uit komen!