Whoehoe 15 weken dans laawraaaa. Yeahhh ben zo happy nog een weekje en dan 16 weken zijn we al maanden. Uiltje ook 15 weken topp Hebben jullie al een pretecho staan voor rnd de 16 weken geslachtsbepaling.
Hier maken we het geslacht wel bekend zodra we het weten. Maar dit zal waarschijnlijk pas bij de 20 weken echo zijn. Vanmiddag bloed laten prikken.. Mijn dochtertje heeft momenteel de vijfde ziekte. Dus we moeten bekijken of ik antistoffen heb. Hopelijk valt het allemaal mee.
Oeh, spannend Dens! Hopelijk heb je gewoon antistoffen! Jaa Steph, 15 weken dansje, shake it shake it! Met een beetje mazzel weten we volgende week het geslacht! Morgen negenmaandenbeurs, zin in!
Vanavond pretecho om te kijken wat voor geslacht de baby heeft! Spannendddd hoor! Vanmorgen wel naar het hartje geluisterd, de baby was heel druk waardoor het hartje continu kwijt was haha.
Oh top laawra laat maar weten hoe het was en wat er allemaal te doen is. Misschien koop ik ook een keer een kaartje. Haha shake it shake it xD Top anoniem ben benieuwd laat je het weten ?
Hier vandaag afspraak gemaakt voor 20 weken echo. Dinsdag 17 maart! Over een kleine 3 weken dus. Time flies!
Zojuist geslachtsbepalingsecho gehad. Echt alles zit er al op en eraan. We konden zelfs de vingertjes en teentjes tellen, zagen het kindje happen en slikken. En dat met 14 weken. Hij vloog alle kanten op, wat een druktemaker. En ik zeg "hij", want we krijgen inderdaad een tweede zoontje erbij Meneer maakte er geen geheim van, hij showde zijn mannelijkheid gelijk haha. Zooo blij voor mijn zoontje, wat zal hij het later geweldig vinden met zijn kleine broertje. Helemaal blij!
Wat leuk cestmoi! Super, een jongen erbij! Als ik jullie allemaal zo over het geslacht hoor praten word ik ook wel nieuwsgierig, maar we willen het toch echt niet weten Nog 25 weken wachten, dan weten wij het ook.. Ja, fijn he stephnie, 15 weken alweer! Zo lekker wie is de mol kijken, kijken jullie ook?
Na 20 minuten zoeken zijn we erachter we krijgen een jongen!! Super leuk!! 90% dacht al dat we een jongen zouden krijgen!! Nu lekker shoppen hihi
Leuk meiden, die geslachtsbepalingen! En wat een hoop jongetjes al! Ik word nu zelf ook steeds nieuwsgieriger, hihi! Nog 4 weken te gaan tot de 20 weken echo. Helaas pas na het weekend uitslagen van het bloedonderzoek
Hier zoontje waarschijnlijk waterpokken of ook 5e ziekte... Morgen maar ff langs huisarts. Babykamer is vandaag onverwachts af gekomen dus konen al een beetje inrichten super leuk natuurlijk. 26mrt pas 20 wk echo wel al lekker vroeg half 9!
Wat leuk dat steeds meer het geslacht al weten. En inderdaad, wat een hoop jongetjes!! Volgens mij nog het enige meisje tot nu toe hier.. Ze heeft het straks voor het uitkiezen met al die mannen
Cestmoi en Anoniem, gefeliciteerd! De mannen zijn inderdaad in de meerderheid momenteel. Ik ben ook zooo benieuwd! Voelen jullie de beeb al? Ik met steeds grotere regelmaat. Als het klopt 'staat' de beeb waarschijnlijk nog rechtop dus dat wordt lastig qua echo. We zullen zien.
Ja ik voel de kleine nu ook steeds vaker! Steeds een beetje rechts onderin mijn buik. Gisteren drukte ik op die plek, toen voelde ik daarna 'tik tik', en dat een paar keer achter elkaar. Zo leuk!
Tadaaaaa... Wij krijgen ook een jongen! Gister de echo gehad met 15 weken. Had al zon vermoeden na de echo met 13.4 weken, maar nu weten we het zeker! Meneertje was wel heel eigenwijs, lag dwars, handen voor z'n hoofd en tussen z'n benen! Maar ze nam alle tijd om hem te laten draaien (ik moest steeds op m'n zij verwisselen) en toen was het duidelijk! Vandaag naar de 9 maanden/huishoudbeurs... Gister de halve stad gelijk leeg gekocht en vandaag nog meer gericht shoppen! Yeaaaah!
Leuk dames dat jullie de geslachten weten. En wat een hoop jongens inderdaad. Wij moeten nog 2,5 week wachten, dan weten wij het hopelijk ook. Hier geen extra echo maar gewoon de 20 (19 in mijn geval) weken echo. Hier sinds woensdagmiddag ziek thuis. Vanmorgen weer gaan werken maar na een half uur op aandringen van collega's toch maar weer gegaan. Voel me zo schuldig tegenover hen...
gefeliciteerd dames . Super leuk al die echo's en geslachtsbepalingen. Ik dacht eerst zo zeker te zijn van een meisje maar nu denken ik en me manlief een jongentje te krijgen. ook al namen gekozen . kan niet wachten tot hij/zij geboren is! Ik had trouwens nog een vraagje, Mag je eetpapier eten zo ja hoeveel. ik heb er echt een verslaving aan. En hoeveel cappuccino mag je per dag drinken. Iloveit! Ik probeer er nu zo lang mogelijk vanaf te blijven maar als ik echt hoofdpijn heb neem ik toch een bakkie.
Jeetje, wat veel jongens! Wat gezellig Wij moeten nog echt even na gaan denken over een naam. Meisjesnaam hadden we al, jongensnaam nog niet...het is moeilijk, we willen een naam die qua klank past bij de naam van mijn zoontje. Wordt nog even puzzelen. Ik denk de baby af en toe te voelen, wat plopjes. Maar gisteren bleek dat de placenta voor ligt, dus zal nog wel even duren voor ik echt schopjes voel. Best jammer, bij mijn zoontje voelde ik vanaf 16 weken de voetjes al schoppen. @LittleMeStphnie: wat eetpapier betreft, geen idee. Cappuccino's mag je wel, geen idee wat ze als max aanraden. Ik drink er max 2 per dag en ook niet elke dag.
O oké dan komt het wel goed zoveel drink ik het niet! Zelfs niet 2 x per dag omdat ik me ander sculdig voel op een of andere manier haha. Kan zooooo niet wachten tot ik het weet. Haha kan het er iedere dag over hebben! Zo benieuwd. 😇
2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 2 augustus - verrassing! - marvin03 - geboortecentrum 5 augustus - verrassing! - Mieke - thuis 6 augustus - jongen - mrs O - z'huis 6 augustus - afwachting! - Anoniempje (Gaby) - thuis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus - jongen - Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus - jongen - Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis