Ik werd net gebeld door de huisarts, dat ze de bloeduitslagen al binnen hadden. Ik heb gelukkig antistoffen tegen de vijfde ziekte. Dat is dus weer een zorg minder.
Gelukkig Dens! Dat is dan een opluchting! Je mag volgens mij max 2 koppen koffie per dag drinken! Eetpapier geen idee.. Hier vandaag weer een aantal unisex pakjes gekocht, zo leuk! Wil zo graag nog meer shoppen. Volgende week gaan wij het kamertje bestellen waar ik echt enorm veel zin in heb. Hier ook al aan het brainstormen over namen maar vind het wel heel moeilijk.. Beetje verschillende smaak dus dat zal nog wel even duren voordat we er uit zijn! Ik voel ons baby'tje nog helemaal niet.. Het is mijn eerste kindje dus dat zal nog wel een aantal weken duren. De placenta lag wel aan de achterkant dus ben benieuwd. Hoe zit het met jullie buiken? Al veel te zien? Als ik op mijn rug lig zie ik dat mijn onderbuik boller is maar anderen zien nog helemaal niets aan mij.. hoop dat dat snel komt zodat ik kan gaan showen Ik ben wel slank dus dan zou je toch verwachten dat je het sneller zou zien of niet?
Hier vandaag voor het eerst een naam gevonden die manlief en ik allebei erg leuk vinden... Het wordt nog wel wat. Leuke is dat die naam al maanden op mijn lijstje staat (als 2e op de hele lijst) en manlief m eerst niet mooi vond. Nu ineens wel... Nouja, helemaal prima hahaha. Mijn buikje word langzaam steeds meer zichbaar. Ik ben van mezelf niet slank maar buik begint wel echt ronder te worden. Maak nu elke 2 weken een foto en als ik ze lags elkaar zet zie ik het verschil wel. Vorige week dacht ik iets te voelen wat de baby had kunnen zijn, daarna niks meer gevoeld dus zal wel niet. Placenta ligt ook voor dus zal nog wel even duren...
Ik heb ook nog wat leuke namen gevonden. Alleen nog niet met manlief kunnen bespreken, aangezien we elkaar bijna niet hebben gezien afgelopen week. Beetje druk Wel herkenbaar Amelien, ik rakel soms weer voorzichtig een naam op waarvan ik weet dat hij het niks vindt. Zegt ie opeens: ja dat is leuk! Of bij een naam die we allebei leuk vonden, opeens tot de conclusie komen dat ie het toch niet mooi vindt Nou ja, we hebben nog even. Buik wordt hier ook steeds meer zichtbaar. Alhoewel mijn billen ook gewoon vrolijk verder groeien.. ik verkondig gewoon tegen iedereen dat kinderen bij mij in mijn billen groeien, kan niet anders!
Vandaag geshopt op de 9-maandenbeurs... Jeetje wat druk! Maar het mocht de pret niet drukken, paar goede aanbiedingen gezien en dus niet met lege handen naar huis gegaan. Verder alweer een echo gehad...(gratis bij de Hero stand) Vandaag lag meneer er stukken beter bij en zwaaide vrolijk! Heb nog nooit geweten dat er zoveel vrouwen zwanger zijn... Denk dat er wel 10.000 rond liepen!
Fijn dat het allemaal goed gaat met iedereen! Ik heb gisteren mijn eerste aankoop binnengekregen Wij willen niet weten wat het wordt, en volg ook een andere topic over uniseks uitzet, en daar kwam ik ze in tegen. Vind het zo leuk om ook dingen met kleur te kopen, voor jongen of meisje. Namen zijn we nog lang niet uit. We hebben alletwee een lijstje van namen bij elkaar gezet. Sommige waren meteen voor elkaar een 'nee', maar heel veel zijn er nog in de running hahah. Wel 5 meisjes namen die we echt leuk vinden. Jongensnamen hebben we er wel meer, maar allemaal nog zo verschillend. Ik ben echt benieuwd wat nummer 1 uiteindelijk wordt!
Leuk! Grl1980.. Volgens mij zijn wij bijna de enigen hier die niet willen weten wat het wordt.. Leuke uniseks aankopen gedaan zie ik.. Babydump? Daar is dat eendje toch van.. Hebben jullie nog pijnlijke borsten? Viel me vandaag ineens op dat ze niet echt meer zeer doen, word er gelijk weer onzeker van natuurlijk.. Maar bij mn vorige zwangerschap hebben ze ook niet de hele tijd zeer gedaan, dus zal wel goed zijn.. Zucht.. wil de beeb zo graag voelen.. Maar volgens de vk kon het nog wel een paar weken duren, dus wacht maar ongeduldig af
Wij willen het ook niet weten dus zijn we met z'n drieeen haha! Die kleertjes zien er inderdaad erg leuk uit! Waar zijn deze van? Ik ben nog zo onbekend in deze wereld! En wat leuk zeg al die jongens! Augustus nieuwe mannen maand?! 😜 Ik ga morgen met mijn schoonzus nog naar de negenmaanden beurs, ben benieuwd. Wel handig, zij hebben al 2 kinderen dus kan ze me mooi vertellen wat wel en niet fijn is! Hopelijk gaan jullie allemaal weer een fijne week tegemoet!
Hier nummer 4 die het ook niet wil weten! Ben vandaag ook naar de 9 maandenbeurs geweest. Vond het zo leuk, echt de moeite waard! De kleine inderdaad weer mogen spotten met een gratis echo. Zwaaide druk
Kleertjes zijn inderdaad van Babydump. Mijn borsten beginnen ook minder pijn te doen. Mijn moeheid lijkt gelukkig ook af te nemen. Maar volgens mij hoort dat ook wel nu in het tweede trimester. Ik blijf wel honger houden haha
Ook hier minder moe, pijnlijke borsten zijn nog wel aanwexig maar een stuk minder gevoelig dan in het begin. De misselijkheid wordt hier alleen steeds erger ipv beter. Das een beetje jammer.
Ook wij zijn uitgerekend in Augustus 2015 Het is onze eerste zwangerschap en zijn zo blij! Wij zijn eind augustus uitgerekend.
Gefeliciteerd .. dames wat spannend allemaal, leuk die gratis echo's altijd mooi mee genomen. wat leuk dat er velen zijn die het niet willen weten. hoe houden jullie het vol haha. Dit word ons eerste kindje dus we willen het nu wel weten maar met de 2e probeer ik het een verrassing te houden ook voor mezelf .
Voor ons juist andersom. De eerste (deze dus) spannend houden en de tweede (mocht ons die gegeven zijn) wel weten.
Ik lees hier al langere tijd mee, maar zal me ook maar eens bekend maken... Ik praatte eerst mee met het groepje 15-31 aug, maar die zijn verder gegaan op facebook. Mag ik anders hier mee kletsen? Dit is mijn 2e zwangerschap en heb een dochter van bijna 17 maanden. Ik ben 16 augustus uitgerekend.
Welkom nieuwe dames, gezellig! Als jullie het leuk vinden, zouden jullie je dan ook in de lijst willen zetten? 2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 2 augustus - verrassing! - marvin03 - geboortecentrum 5 augustus - verrassing! - Mieke - thuis 6 augustus -jongen- mrs O - z'huis 6 augustus - afwachting! - Anoniempje (Gaby) - thuis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus -jongen- Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - afwachting! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus -jongen- Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis Morgen extra controle bij de vk, even bloeddruk meten. Toch best weer spannend.
2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 2 augustus - verrassing! - marvin03 - geboortecentrum 5 augustus - verrassing! - Mieke - thuis 6 augustus -jongen- mrs O - z'huis 6 augustus - afwachting! - Anoniempje (Gaby) - thuis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus -jongen- Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - verrassing! - nmv - z'huis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus -jongen- Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis
Gezellig nmv en gefeleciteerd Ik was net op kraambezoek bij vrienden. Hun zoontje is nu 2 weken oud. Het is niet de eerste keer met zo'n klein hummeltje op schoot, maar realiseerde me opeens hoe klein en teer zo'n baby'tje is. Vond het nu een beetje enge gedachte dat ik straks ook zo'n hummeltje moet aankleden, verschonen, badderen en oppakken ! Hebben jullie daar last van?