Tjah dat is inderdaad wel herkenbaar grl1980. Ik weet nog zo goed dat wij net thuiskwamen uit het ziekenhuis na de geboorte van dochterlief (dysmatuur, dus heeeeel klein), we hadden allebei zoiets van: wat moeten nu met haar doen, we kunnen haar toch niet zomaar neerleggen. Hoe moeten we nou dat vestje uit krijgen? HELP! Haha, binnen een paar dagen ben je er gelukkig helemaal aan gewend.
Ja soms wel maar gelukkig de eerste 8 a 10 dagen kraamzorg en daarna me mams 14 dagen die me helpt + Moeder zijn zit in ons. dus dat komt helemaal goed. bij de 2e gaat alles helemaal vanzelf! Ik voel soms de kleine al. ik dacht eerst nee ik ben gek maar heb het gevoel nu steeds vaker. als ik veel loop gaat het wat weg denk dat hij.zij dan slaap. als ik stil zit of ga liggen komt het voel na een paar minuten weer of als ik suiker op heb. haha!
Dat heb ik ook wel een beetje vandaag van die kleine sokjes gekregen en dan stel ik me voor hoe klein hij/zij is met van die kleine voetjes en handjes en natuurlijk is dat in het begin een beetje eng lijkt mij, maar dat went heel snel 2 augustus- afwachting!- sis85- z'huis 2 augustus - verrassing! - marvin03 - geboortecentrum 5 augustus - verrassing! - Mieke - thuis 6 augustus -jongen- mrs O - z'huis 6 augustus - afwachting! - Anoniempje (Gaby) - thuis 7 augustus - verrassing! - Ilona1990 - z'huis 11 augustus - verrassing! - kima - z'huis 11 augustus - verrassing! - Amelien - z'huis/thuis 11 augustus - verrassing! - Marleen - thuis 11 augustus - afwachting! - Leontine1978 - z'huis 11 augustus -jongen- Shiltje - bevalcentrum 14 augustus - verrassing! - Dens - z'huis/thuis 16 augustus - verrassing! - nmv - z'huis 16 augustus - afwachting! - Louloute - z'huis 20 augustus - verrassing! - Uil85 - thuis 20 augustus - verrassing! - Laawra - thuis 20 augustus - verrassing! - Didinl - z'huis 20 augustus -jongen- Rachelle - z'huis 20 augustus - afwachting - stphnie - z'huis 23 augustus - verrassing! - linda - z'huis 23 augustus - verrassing! - Hallooo - z'huis 24 augustus - verrassing! - Sief - thuis 25 augustus - afwachting! - CestMoi - thuis 30 augustus - afwachting! - Fitty - z'huis
Ik kan niet wachten om weer zo'n hummeltje te knuffelen! Zodra ze geboren zijn gaat het vrij vanzelf vond ik. Er wordt ergens iets wakker als je beeb geboren is ofzo. Natuurlijk is het wel spannend en wennen maar we kunnen het allemaal hoor!
Gefeliciteerd nieuwe dames! Superleuk. ik heb er vooral heeel veel zin in en wel vertrouwen dat het me lukt. ondanks dat ik nog nooit een luier heb verschoond en überhaupt een kindje heb opgepakt... Oh wat leuk zeg, die buikfoto Amelien! Mijn buik is er nog niets bij. Zal hem over een paar weken eens showen alleen ik hou er alleen niet zo van foto's op zo'n forum te zetten.. Voelt iemand er iets voor om ook te kletsen op een besloten facebook groep? Ik wil hem best aanmaken.. ik vind het eigenlijk wel leuk om gezichten te hebben onderhand
@ hallooo: ik plaats daarom ook geen herkenbare foto. Op de manier waarop ik m geknipt heb, kan ie van iedereen zijn. Hahaha... Ik vind een besloten facebook groep een goed plan.
Vanuit de bevallingslijst is er al een fb pagina. Ik wil wel even vragen of jullie ook toegevoegd kunnen worden. Als jullie dat zouden willen natuurlijk. Is een gezellig groepje. Ik ben iig ook voor!
Hier begint mijn buik ook steeds harder te groeien! Morgen naar dokter papa voor de geslachts bepaling !
Mij lijkt het ook leuker een fb pagina. Kan je inderdaad ook meer foto's delen! Voelde gister de baby duidelijk tegen mijn hand aan schoppen kreeg helemaal een verliefd gevoel door me heen haha. Vandaag lekker wezen shoppen voor mezelf en de baby!! Hoe zet je een foto hierop dan?
Wat bijzonder om je kindje te voelen! Is voor mij nog te vroeg, nog een paar weken wachten! Ik vind beide goed Laawra, een paar weken geleden gaven ze aan dat ze mij eerst beter wilden leren kennen via het forumtoen ik vroeg of ze me wilden toevoegen. Ik heb eigenlijk een hekel aan forums haha en toen dacht ik laat maar.... het zou leuk zijn maar een ander intiemer groepje vind ik ook prima!
Vandaag voor bloeddruk controle bij de vk geweest. Was gelukkig helemaal in orde. Verder ook nog even naar het hartje mogen luisteren, zo leuk! Facebook groep lijkt me ook gezellig!
Ik voel nog altijd niets.. tenminste, af en toe een twijfelgevalletje, maar kan nog niet met zekerheid zeggen dat ik de baby voel Nog even geduld.. Ik vind een facebookgroep ook prima hoor!
Hier voel ik de kleine nu ook schoppen af en toe zo leuk! Buikfoto heb ik wel gemaakt maar is nog niet echt wat te zien vind ik zelf. fb lijkt me ook erg leuk.
Ook mij lijkt een FB pagina leuk. Ik ben, net als hier, niet heel erg actief. Hoop dat dat niet erg is.. Ook hier voel ik de baby nog niet. M'n placenta ligt voor dus het kan nog even duren. Zit er, gelukkig, wel elk moment aan te komen. De verloskundige zei dat het in week 24 zeker zo moet zijn.. Dus ze heeft nog 4,5 week
Fb groep vind ik leuk idee maar word het een open of besloten groep? Want als open groep is kunnen al je fb vrienden meelezen .. Niet dat ik dit erg vind maar wij hebben alleen nog familie verteld van de zwangerschap en willen na de 16 weken pretecho pas openbaar maken dus onze vrienden weten nog niks
FB groep lijkt me ook leuk, maar wel besloten Hier voel ik de baby al dagelijks! Vanaf 13 weken al! Ik heet op fb Le ditdat Groetjes