Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik ben net op controle geweest bij de VK en heb een echo gehad ; ongepland maar wel heel leuk. Alles zag er netjes uit. De echo gehad omdat ik eigenlijk controle had met luisteren naar hartslag maar met dat apparaatje kon ze de hartslag niet vinden. Dit vond ik wel een beetje eng maar kwam vaak voor zei de VK, dus mocht ik gelijk een echo en daarop kon ik zien dat de kleine goed was gegroeid. De hartslag was goed en ook heeft ze heel snel alles nagekeken en zag er netjes uit :) Helemaal blij :) De placenta ligt trouwens aan de voorkant waardoor de hartslag met zo een apparaatje moeilijk te vinden is en het ook wat langer kan duren voordat ik de schopjes van de baby kan voelen.

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Klinkt heel bekend! Was bij mij ook nauwelijks te vinden. Dat, plus het feit dat ik overgewicht heb leek mij de reden. VK heeft het niet gehad over de placenta maar denk dat die ook aan de voorkant zit bij mij..

Maar mooi dat alles goed was!!

3. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ik maak vanavond een besloten fb groep aan!

4. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ik probeer een besloten groep aan te maken op fb maar er staat dat ik alleen vrienden kan uitnodigen. Zou ik jullie dan eerst als vriend moeten toevoegen? Wie weet dit?

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Volgens mij moet je dan idd eerst vrienden worden met iedereen die toegevoegd wil worden...

6. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Oke dan voeg ik degene die mij een bericht hebben gestuurd wel eerst toe als vriend en dan kan ik daarna de vriendschap weer verbreken ;)
    Dus als je een vriendschapsverzoek krijgt van een onbekende graag even accepteren :)

7. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Bij dokter papa geweest en ik krijg een meisje :)
    beetje compensatie met al die jongens hier ;)
    je kan inderdaad alleen vrienden uitnodigen,
    maar als je er 1 aanmaakt en hier de naam zet dan kunnen we onszelf toevoegen

8. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Leuk zeg een meisje! Er zijn inderdaad veel jongens.
    Ik heb nu een besloten groep gemaakt in plaats van een geheime groep. Mocht hij toch geheim moeten worden dan hoor ik het wel.
    Je kunt hem vinden onder de naam: zwanger clubje augustus 2015

9. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Volgens mij kan de groep, op een later moment, op besloten worden gezet. Dat vind ikzelf in ieder geval wel prettig..

Super leuk Sugartje, een meisje! Krikt de meiden inderdaad weer een beetje op :)

10. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat is het verschil tussen een besloten en een geheime groep?

@ fitty: ik was ook bang dat ze bij mij het hartje moeilijk zouden kunnen vinden aangezien ik te zwaar ben en de placenta aan de voorkant ligt. Wonder boven wonder had ze m zo gevonden... Fijn dat ze meteen een echo gemaakt hebben. Keertje extra kijken is ook wel leuk! Fijn dat alles goed was.

@ sugartje: jeej eindelijk weer een meisje. Leuk! :D

11. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik zal eens zoeken. Mijn voorkeur gaat uit naar een geheime groep omdat ik dan zeker weet dat anderen niks kunnen zien.

In de andere groep hebben we inderdaad geen compleet 'onbekenden' toegevoegd. Dit is omdat er in een andere groep waar ik toevallig ook in zit iets heel raars met iemand is gebeurt. Iemand die helemaal geen kinderen (had zogenaamd een tweeling gekregen) bleek te hebben en foto's van internet postte.

Hier ook vandaag echo en controle maar het geslacht werd door de beeb angstvallig geheim gehouden. Benen bij elkaar en de navelstreng ertussen.
    Nog een paar weken extra geduld hebben dus...

12. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik kan alleen zwangeren groep augustus 2015 vinden. Is die het?

13. Leontine1978

Leontine1978 Niet meer actief

Dat vroeg ik mij ook al af ja! Is het die groep dames?

14. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Denk het niet, die bestaat al een tijdje, mensen die al een maand geleden zijn toegevoegd..

15. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

Ik kan hem ook niet vinden,
    Het is best lastig met Facebook. Als het alleen besloten is en iemand liked iets kunnen al zijn vrienden het zien...
    Geloof ik hoor

16. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ik maak hem weer geheim. Heb 4 mensen toegevoegd inmiddels als het goed is.

17. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Inmiddels is de groep eindelijk in de lucht! We hebben al 5 leden :). Hij is geheim dus anderen kunnen niet zien dat je in de groep zit en ook niet wat je er dus op plaatst. Stuur me een pb dan voeg ik je toe!

18. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jeeej ! :D

19. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013