Augustus 2015 uitgerekend! Zomerkindjes!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Magnolia83, 27 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Okeeee en daar is de ochtendmisselijkheid al!
    Vroeg me al af waar het bleef... Wat fijn... En mijn koffie smaakt me ook niet...

Meer dames last van?

2. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Misselijkheid met vlagen! Afgelopen zaterdag m'n ontbijt eruit gegooid, maar daarna viel het weer mee.. Nu vaak als ik een hoestbui heb (verkouden) of als ik echt niets gegeten heb..
    Koffie drink ik op dit moment niet :p Ben aan het afkicken.

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    dikke proficiat allemaal.
    Hier nog geen idee wanneer ik mijn eerste echo zal hebben. ik verlang al keihard tot ik een datum weet. Ik heb gisteren een bloedname gedaan bij de huisarts (dit mocht nog niet van de gyn. ik mocht wachten tot 14 dagen na terugplaatsing van mijn eitje en dit is pas maandag.) Vanavond weet ik mijn waarde. Dan maandag opnieuw uitslag van mijn volgende bloedname. Ik zal dan zien of het mooi verdubbelt hihi. En de week erop is er nog een bloedname gepland voor mij. En hopelijk volgt mijn eerste echo vlug.
    Hier is de ochtendmisselijkheid ook van de partij, de hele dag door. Ik ben ook wel verkouden aan het worden (keelpijn). Misschien dat daardoor de misselijkheid aanhoud hihi. Ik heb ook al lichte gevoelige borsten.:) en moe! pfff ik zou een hele dag in mijn zetel kunnen liggen. wat zijn jullie symptomen al?
    Wij gaan vanavond bij mijn ouders gaan slapen om sinterklaas te vieren. Als we morgenvroeg dan opstaan zal de sint gekomen zijn voor onze zoon. en dan het weekendje werken. Zo zal het vlug maandag zijn :)

4. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

hier vooral 's nachts misselijk en begin van ochtend! koffie? jakkie! ;) en buikkrampen, hoop dat het de darmen en baarmoeder zijn die voorwerk doen en niet dat ik alsnog ongesteld ga worden volgende week :(

5. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Hier gelukkig geen misselijkheid. Alleen wat weeïg soms en bepaalde dingen smaken me minder. Nog 14 dagen tot de echo. Kan ook echt niet wachten!

Hele fijne avond allemaal! Ben benieuwd naar de reacties bij diegene die het gaan vertellen.

6. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    allemaal gefeliciteerd en dat ze maar mogen blijven plakken.
    Sinds een paar dagen extreme misselijkheid en lust zelfs mijn favo eten niet. Vreemd. Ook enorm moe en over mijn borsten ga ik het maar niet hebben. Maar ik ben wel heel gelukkig, want het is een droom die uitkomt. Vanavond ga ik het vertellen, althans ik laat mijn rijmpje voor mijn schoonmoeder het werk doen...wel spannend hoor, ben best nerveus... Morgen trouwens naar de kerstmarkt in Dusseldorf.. Heb ik ook wel zin in.. Even eruit..Fijne avond/weekend allemaal.

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hoi dames hoe gaat ie hier?
    Ik heb echt super slecht geslapen en wel 4x opgestaan naar de wc:$
    Ben al sinds paar dagen misselijk maar niet te erg ofzo
    M'n koffie smaakt nog steeds even lekker :p maaaar chocola vind ik niet meer lekker. En ik hou van chocola! Bizar is dat :)

8. KoosAtillaLuna

KoosAtillaLuna Bekend lid

27 jun 2013
    821
    168
    43
    Haha louloute, ik heb dat ook! Ik hou echt van chocola, eet t elke dag ook wel, maar nu vind ik t echt smerig! Grappig he!

9. SamenGelukkig

12 jun 2014
    50
    0
    0
    Hahaha wat gek! Ik kreeg vandaag chocola aangeboden en normaal lust ik dat niet maar nu dacht ik echt van oooohhh was dat altijd al zo lekker??? Meeerrrr!!!

@Maria spannend zeg! Ben benieuwd hoe je schoonmoeder reageert! Word ze voor het eerst oma?

10. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dese & Samengelukkig, het was zo geweldig om het per rijm aan mijn schoonmoeder en dus ook de schoonfamilie die erbij zat te vertellen. Ook al is het niet haar 1e kleinkind, ze schoot helemaal vol tijdens het oplezen van het gedicht en wist in de een na laatste alinea waar het naartoe ging. Maar het jongste kleinkind nu is 13 jaar, dus er komt gewoon een kleintje in de familie bij. Ook voor mijn schoonzusje was het een droom die uitkwam. Ook in tranen. Voor haar wel de eerste keer dat ze tante wordt. Wij hadden namelijk altijd gezegd, hmm kinderen, nou dat hoeft niet hoor. Dus de verrassing was dubbel zo groot. Rest van de familie ook erg blij, maar omdat het nog pril is, wel gevraagd om het nog even stil te houden….En dat vinden ze moeilijk…. Wel leuk dat ze met vragen komen, waar we zelf nog niet mee bezig zijn, maar enthousiasme over de baby is echt overweldigend. Zo had ik het niet verwacht, maar wel heel erg fijn natuurlijk.

@Louloute & Koosatillaluna, gek he dat je favoriete eten niet meer smaakt. En dat je trekt krijgt in de raarste dingen. Ik ben tegenwoordig gek op spinazie, kreeg ik voorheen moeilijk weg. En nu kan ik er mee ontbijten, lunchen en noem maar op..

@juffie, ik hoop dat je niet ongesteld wordt, spannende dagen, succes!

@Xenia, spannend allemaal hoor. Hoe reageerde je ouders? En spannend hoor maandag, waren de resultaten van test vrijdag in orde? En hier ook de kwaaltjes hoor, verbazingwekkend hoe snel die er al zijn he!

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Ik heb het gisteren vertelt tegen mijn ouders en die waren eerst in ongeloof dat het eindelijk gelukt was Hihihi maar ze zijn superblij dat het zo ver is en dat we al 4 weken ver zijn. Ik heb gisteren ook gebeld naar de huisarts ivm. Mijn hevig waarde en die staat 324. Dus staat goed he. Toch effe een opluchting. Morgen heb ik opnieuw een bloedfanatiek. Hopelijk stijgt het mooi. De kwaaltjes zijn er vlug he Hihihi en alle moment controle als ze er zeker nog zijn haha iedere mijn boogies checken.
    @juffie ik duim voor je
    @ iedereen die rare trekjes heb ik nog niet zo erg gelukkig
    Straks gaan wérken, en ik moet nog zwijgen pfff zal lastig worden Hihihi
    Maria79 dat is leuk he die gezichten dat je ziet en zoals je zegt als ze het dan echt nog niet zagen komen is het dubbel verschieten hihi

12. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Wat ontzettend leuk die blije reacties!! Zo begint het toch een beetje "echt" te worden. Wij vertellen het morgen en overmorgen aan onze ouders. Kan niet wachten :)

Jeetje, al die kwaaltjes! Ik heb gelukkig nergens last van. Alleen m'n borsten helpen me steeds herinneren dat het zo is.

13. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

Even heeel snel. Later lees ik bij. clearblue gaf net zwanger 1-2 weken aan!!!!!!!

14. Louloute

Louloute Niet meer actief

we gaan het denk ik met kerst vertellen aan onze ouders..zouden eigenlijk pas later willen vertellen maar het wordt heel lastig met kerstdiner om uit te leggen waarom ik geen wijn drink en dit en dat niet eet :D
    ben benieuwd en ook een beetje bang voor de reacties. Nog geen halfjaar geleden liep mn schoonmoeder te roepen dat ze nog zeker géén oma wilde worden, wat een verschrijkkelijk woord het was dat zo oud klinkt en bla bla ;) we zullen zien :D

jaaaa juffie2 gefeliciteerd!!!

15. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Hoi,
    Ik zou ook graag mee praten.
    Ik heb gisteren positief getest.
    Hopenlijk blijft het nu wel goed gaan.

Ik heb al 3 kinderen van 2,4 en 5.
    Ik ben 15 augustus uitgerekend.

16. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Mag ik ook met jullie meekletsen? Naar mijn eigen rekening zou ik 6 augustus uitgerekend moeten zijn. 23 december heb ik mijn eerste echo en dan hoor ik of ik gelijk heb.
    Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is hel nieuw voor mij, het lijkt me leuk om verhalen met jullie te vergelijken.

Ik ben al een week licht misselijk met vlagen dat het erger is. Mijn borsten zijn al groter geworden dus ik heb van de week maar een nieuwe bh gekocht.
    En ik ben me een potje emotioneel! Niet normaal. Van de week tranen met tuiten bij Ciske de rat en nu net bij de post van Maria79 over de reactie van haar schoonmoeder.
    Verder ben ik de afgelopen paar dagen ook enorm moe.
    Dit beloofd nog wat voor de komende weken...

17. Monique041982

Monique041982 Actief lid

19 apr 2012
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Na bijna 2 weken overtijd te zijn, vandaag maar eens getest. En meteen een knaltest :-D. Ik kan het nog steeds niet geloven.

Ik heb zelf uitgerekend dat ik rond 3 augustus uitgerekend ben.

18. Maria79

Maria79 Actief lid

14 jan 2014
    346
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Xenia, fijn he al die lieve en hartverwarmende reacties he. Soms schrik ik er ook van, want ze komen met vragen en dingen waarvan ik denk, oh daar ben ik eigenlijk helemaal nog niet mee bezig. Begin eigenlijk net goed te beseffen dat ik zwanger ben en zit nog zo op een roze wolk. Dus dan wel grappig om mee te maken, dat de familie al bijna het oppasschema klaar heeft voor als ik weer ga werken. Erg bijzonder ;))
    @Dese, ik ben benieuwd hoe de reacties waren, vond je het ook zo spannend?
    @Juffie, Morgenzon, Iyah en Monique, van harte gefeliciteerd dames en welkom bij de club…..Spannend he, beseffen jullie het al of moet het nog even doordringen?
    @Louloute, zo denk ik er ook over, kerst hebben we met de hele familie en aangezien ik altijd graag een wijntje of een bubbeltje drink en toch al redelijk toon, zitten we er ook over te denken om dan al wat andere leden van de familie in te lichten… Heb je nog een manier in gedachten of gooi je het er uit aan het diner?? Dan heb je in iedere geval wel alle aandacht...

19. lyah

lyah Bekend lid

30 okt 2014
    513
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je Maria79! Het wordt langzaam een beetje echter al lijkt het soms ook of het om iemand anders gaat die zwanger
    Is, alsof ik naar een film kijk.

Wat dacht je trouwens van gewoon een pak beschuit op tafel zetten tijdens het kerstdiner en dan kijken bij wie het kwartje het eerst valt?

20. Domi24

Domi24 Lid

6 dec 2014
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Mag ik ook meeschrijven?? 28 november een lichte positieve test gehad, zondag daarna een CB digital die aangaf zwanger 2-3 weken! Zou rond 4 augustus zijn uitgerekend!

Moet zeggen dat ik het nog een heel raar idee vind! Ik heb al twee meiden van 4 en 6 jaar, had niet meer verwacht ooit nog een babietje te krijgen..

23 december de eerst afspraak bij de VK en ook gelijk een echo!

Zie dat een aantal van jullie het al verteld hebben, wij hier nog niet.. Ben toch best bang voor nare reacties.. Mijn vriend en ik zijn pas sinds dit jaar samen en daaraan vooraf ben ik gescheiden van de man waarmee ik al heeeel lang een relatie had.. (Ook de papa van mn meiden..). Maar mijn vriend en ik hebben hier bewust voor gekozen en heb echt het gevoel mijn soulmate gevonden te hebben!

@ Iyah goed idee dat pak beschuit! Wij hebben op dezelfde dag onze eerste echo!!

Volgende keer weer meer ;)

Xx Do

Deel Deze Pagina