Nogmaals, hartelijke gefeliciteerd met jullie Christiaan! Wat een leuke foto's ♡ Geweldig dat rompertje met katje. Die ligt hier ook klaar
Nogmaals gefeliciteerd @ilona! Hopelijk mag christiaan snel naar huis. Fijn dat hij het zo goed doet. Hier inmiddels alles zo goed als klaar voor de komst van de baby. Kamertje, wieg en box staan klaar. Alleen gordijnen voor het kamertje zijn er nog niet. Als het goed is horen we daar vandaag meer over want die hadden er al lang moeten zijn. Alle babywas is ook gedaan en ligt netjes gestreken in de kast. Ik ben nu mn nesteldrang aan het botvieren op de badkamer. De keuken is ergens deze week ook nog aan de beurt.
Gefeliciteerd IlonavanH90! Wel even schrikken lijkt mij. Heel fijn dat het goed gaat allemaal Hier is mijn verlof deze week begonnen. Ik werkte al wel wat uurtjes minder, 8 uur was te lang, en ik moest steeds na 2 dagen werken een hele dag bij komen. Ik ben erg blij met het verlof. Al blij fik best moe en doe ik vaak een dutje en lig ik vroeg in bed. Ik ben ook flink aan het wassen, opruimen en schoonmaken. De babykamer is een stuk verder, maar omdat mijn man vanalles moet ophangen etc ligt het stil...Ik vind het stuper irritant, ik wil verder en het afmaken! Echt heel raar dat gevoel...Het voelt inderdaad een beetje als overzicht krijgen zoals jij zegt Laawra. Man zegt dat we genoeg tijd hebben, en dat weet ik ook wel, maar toch...het moet af!! haha Kwa aankopen moet ik alleen nog beslissen over gordijnen...nog geen idee
Ik ben inmiddels bijna klaar met de kleertjes. Maat 50 en 56 zijn allemaal gewassen en moet alleen nog een beetje strijken. 62-74 wat ik al heb kan over een poosje ook nog wel. Nu nog even bekijken welke rompers van zl ik nog wil gebruiken en wat van de unisex kleertjes ik nog ga wassen. Dit weekend wil ik het ledikant naar zolder brengen en de wieg etc naar beneden. Zl wil echt niet meer in zijn ledikant dus die durf ik nu wel op te ruimen. Hij is nu een week over naar zijn nieuwe kamer en helemaal weg van zijn nieuwe bed. Hij zegt ook dat zijn oude kamer voor de baby is dus het gaat goed. Best spannend. Hij mag dit weekend helpen met dingen klaar maken voor de baby om de overgang zo makkelijk mogelijk te maken.
Gefeliciteerd Ilona met jullie ventje. Fijn dat alles goed gaat en we hopen dat jullie snel naar huis mogen.
Hier gaat van het weekend de wieg naar beneden! Ook wassen gaat volgende week gebeuren (dan heb ik verlof, dus lekker de tijd ) Box staat wel al in de kamer, vluchttas is gepakt, kaartje is ver. Dus gaat de goede kant op!!!
Hoe is het inmiddels met de augustus dames? We zijn tenslotte in augustus beland, maar ik vergeet soms ook weleens op dit forum te kijken! Hier nog super fit, alleen iedere avond veel harde buiken/menstruatie-achtige pijn als ik in bed lig. Waarschijnlijk allemaal indalingsweeen zei de verloskundige. Dat heb ik dus straks al mooi gehad! Ben zo nieuwsgierig wanneer de kleine man zich aankondigt!
Gefeliciteerd Dens, ik wens je heel veel geluk, liefde en gezondheid. Hier nog geen ingedaalde baby. We wachten af
Oh wat leuk ik vroeg het me ook af dus ging even kijken en jullie dachten hetzelfde! Gefeliciteerd Dens! Hopelijk gaat alles goed! Hier ook nog fit, en precies wat jij ook hebt Rachelle! Vind het wel erg spannend worden, heb er enorm veel zin in! Succes met wachten dames, en we horen het wel van elkaar 👍😁
Gefeliciteerd Dens! Geniet van jullie kleine meid. Hier ook nog steeds aan het wachten... Kindje nog lekker actief! Verder al sinds week 34 ingedaald en het rommelt regelmatig... vooral `s nachts! Maar volgens mij gaat onze kleine man dat rustig nog een week of 2 volhouden... De laatste loodjes! Succes meiden deze spannende laatste dagen/weken.
Het blijft gek hè dat je niet weet wanneer het gaat gebeuren... En dan hoor je 's ochtends weer in het nieuws allerlei verhalen over wel of niet inleiden. Hoop niet dat ik voor die keuze kom te staan!
Hello ladies!! Hoe is het hier? Ik ben 7 augustus bevallen met 37+1 van het liefste jongetje ooit Sindsdien ligt mijn telefoon in een hoekje en zie ik niets anders meer dan mn eigen kind
Gefeliciteerd 1981mama! Flink kereltje al net 37 weken zeg!! Fijn dat het goed gaat! En dat met de telefoon ken ik wel 😁 Ik ben vrijdag 14 augustus met 38+4 bevallen van een gezonde dochter! Geniet ervan allemaal!
Sterkte nog even NMV, en een dikke knuffel! De andere meiden, gefeliciteerd!! Ik ben 18 augustus met 38+5 van onze derde zoon bevallen! Hij doet het super!
Jeetje nmv die heeft echt geen zin om te komen ! Arm3 jij trek je het nog wel een beetje? Of beginnen de huilbuien nu toch de overhand te krijgen , ik heb afgelopen week in mijn kraamweek een heel zwembad bij elkaar gehuild dus zal erbij horen hier hebben we vandaag de newborn shoot gehad erg intensief z,n dag we merken het ook gelijk aann hailey ze is een beetje van slag
Allemaal gefeliciteerd!!! Ik ga er vanuit dat iedereen inmiddels bevallen is. Wij zijn op 21 augustus ouders geworden van een zoon. 51 cm. en 3075 gram. Inmiddels bijna 4 weken oud en al ruim een kilo zwaarder. Alles gaat dus goed hier! Leuk om alles mee gelezen te hebben afgelopen maanden. Iedereen heel veel gezondheid en geluk met de kleintjes.