Hahaha ja idd, alleen maar lucht ja Ik ben idd ook niet de slankste, was eindelijk een paar kilootjes kwijt, dus ook een groot deel van m'n blubberbuikje maar zeker savonds zit het er weer gewoon hoor
Phoeh gelukkig niet de enige wat zo een last van een opgezette buik heeft. Vandaag gewoon paar keer mijn broek moeten open zetten omdat ik er gewoon buikpijn van krijg. Dat gaat nog wat worden. ..
Hier nog een....net weer slank na twee vorige zwangerschappen, dus valt gelijk op dat ik weer vollere borsten heb en buikje verbloem onder kleding
Ook hier een opgezette buik. Verder zijn mijn bovenbenen en billen opeens een stuk dikker. Normaal ben ik juist erg slank, dus het valt gelijk op nu Bij mijn vorige zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen. Heeft behoorlijk wat bloed, zweet en tranen gekost om die er allemaal weer af te krijgen. Ik heb er dus veel voor over om mijn gewicht nu beter onder controle te houden. Al weet ik uit ervaring dat je er niet altijd iets aan kunt doen..
Hoi dames mag ik mee kletsen?? Ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Jeeeeh vermoedelijke datum 9 augustus 2015. Het is mijn 2e kindje heb een dochter van 5,5 jaar. Wij hebben 5 januari intake met echo dus net 9 weken. Had eerder gehoopt maar door de feestdagen lukt dat niet snif. ik voel mij overigens behoorlijk zwanger. met vlagen misselijk, verschrikkelijk moe, en ons wordt ik gek van mijn eigen gedrag. Onrustig, sneller in discussie en natuurlijk heel blij. klets graag mee
Hoi van ik is het 13 augustus dat ik gerekend ben niet 9 Hier niet zoveel last van opgezette buik. Borsten gevoelig maar nog niet groter of voller (jammer) ik heb gisteren wel een ader ontdekt op mijn tepelhof die ervoor nog niet te zien was. Misselijkheid valt supergoe mee. De eerste dagen dat ik wist dat ik zwanger was, was ik misselijk maar ik denk dat het meer was omdat ik dacht ik moet misselijk zijn want ik ben zwanger haha Hier wel verkouden dus ik voel me in het algemaan mottig. Ik ben wel een hele dag door moe maar eenmaal in mijn bed kan ik niet slapen. Zijn er nog die dat hebben? Verpand tot dit weekend ik mag dan opnieuw een bloedtest doen en maandag weet ik dan de uitslag en als mij hcg goed gestegen is krijg ik een afspraak voor eerste echo. Hopelijk wacht ze niet tot ik 8 welken ben voor de eerste echo
Klinkt bekend Xeniatje. Ik ben ook zo moe overdag. Maar eenmaal in bed lig ik juist uren wakker. Daarom probeer ik na mijn werk soms ook maar even te gaan liggen, voor zover dat lukt met een hyperactieve peuter om je heen enne, ook 13 augustus! Leuk! Net contact gehad met de verloskundige. Mijn eerste afspraak staat op 29 december. Ben erg blij dat het nog voor het nieuwe jaar kan. Aan de andere kant bekruipt me ook gelijk weer de angst dat er nog niks te horen is, en dat ik daardoor juist erg onzeker wordt.. Maar meer dan geduldig afwachten kunnen we niet doen
Welkom nieuwe dames, en natuurlijk gefeliciteerd! Ik ben sinds anderhalve week al stront verkouden, maar sinds een paar dagen enorme hoestbuien waarin ik bijna blijf hangen of erna moet overgeven. Toch maar even naar m'n longen laten luisteren bij de huisarts (ben astmapatiënte) ze hoorde veel gebrom, maar dat komt door m'n astma. Dan trekt m'n luchtpijp samen en gaat het ademen moeilijker en wordt hoesten gestimuleerd. Uit voorzorg wilde ze antibiotica geven maar wegens allergie en zwangerschap was het niet mogelijk. Wel heeft ze nu m'n medicatie op gehoogd, en moet ik volgende week terug komen om nogmaals te laten luisteren. Nu maar even aankijken en afwachten! Verders weinig kwaaltjes hier! Geen misselijkheid te bekennen gelukkig.
Kan iemand mij aan het lijstje toevoegen? krijg hem niet gekopieerd. Shiltje, 1ste kindje, uitgerekend 15 augustus Thanks!
Zomerkindjes!! 1 augustus Maria79 - 1e kindje 3 augustus Monique041982 - 2e kindje 4 augustus Domi24 - 3e kindje 5 augustus Puk2015 - 1e kindje 6 augustus Koosatillaluna - 1e kindje 9 augustus Xeniatje - 2e kindje 11 augustus Amelien - 1e kindje 12 Augustus SamenGelukkig - 1e kindje 13 augustus Dens - 2e kindje 14 augustus Ikkieik - 1e kindje 15 Augustus Shiltje - 1e kindje 17 augustus Juffie2 - 3e kindje Louloute - 1e kindje nmv - 2e kindje 2liefjes - 3e kindje
Sorry weinig gepost.. Ben echt beroerd.. Erg misselijk, vaak benauwd, heel lage bloeddruk en voel me gewoon echt ziek. Lees wel mee, maar ga pas weer reageren als ik me beter voel. P.s. welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!
Hè bah, samengelukkig! Wat vervelend! Hoop voor je dat je snel opknapt! Is het alleen maar van de zwangerschap? Of zit er ook een griepje bij... Succes!
Hoi dames, hebben jullie nog ruimte voor mij? Hoewel nog erg pril ben ik momenteel zwanger en volgens mij 22 augustus uitgerekend van onze 2e!
1 augustus Maria79 - 1e kindje 3 augustus Monique041982 - 2e kindje 4 augustus Domi24 - 3e kindje 5 augustus Puk2015 - 1e kindje 6 augustus Koosatillaluna - 1e kindje 9 augustus Xeniatje - 2e kindje Liva87- 2e kindje 11 augustus Amelien - 1e kindje 12 Augustus SamenGelukkig - 1e kindje 13 augustus Dens - 2e kindje 14 augustus Ikkieik - 1e kindje 15 Augustus Shiltje - 1e kindje 17 augustus Juffie2 - 3e kindje Louloute - 1e kindje nmv - 2e kindje 2liefjes - 3e kindje
Oh yakkes samengelukkig, hopelijk voel je je snel beter! Bij mij is de misselijkheid ookbegonnen, maar het is nog wel te doen. Ben wel supervermoeid, zou het liefste smiddags een dutje doen, maar beetje lastog op het werk Welkom jesszs
Ik zie dat nog niet alles is verwerkt in de lijst, ik zal hem even een update geven... Vinden jullie het ook leuk om de afspraken erbij te zetten? Of is dat niet nodig?
Zomerkindjes!! 1 augustus Maria79 - 1e kindje 3 augustus Monique041982 - 2e kindje 4 augustus Domi24 - 3e kindje 5 augustus Puk2015 - 1e kindje 6 augustus Koosatillaluna - 1e kindje 9 augustus liva87 - 2e kindje 11 augustus Amelien - 1e kindje 12 augustus SamenGelukkig - 1e kindje 13 augustus Dens - 2e kindje Xeniatje - 2e kindje 14 augustus Ikkieik - 1e kindje 15 augustus Shiltje - 1e kindje 17 augustus Juffie2 - 3e kindje Louloute - 1e kindje nmv - 2e kindje 2liefjes - 3e kindje 22 augustus Jeszss - 2e kindje
Hey dames, Alle nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! Ik kan het nog even niet bijhouden met alle namen hier. Sorry daarvoor. Ik lees een hoop over kwaaltjes. Hier nog niet echte kwaaltjes. Alleen gevoelige borsten maar die heb ik ook altijd tussen eisprong en ongi dus dat is op zich niks bijzonders. We een opgezette buik.
Welkom nieuwe dames!! Hier is de misselijkheid helaas aanwezig Ik ben bijna de hele dag wel misselijk en waarbij de avond eigenlijk het ergste is (en het begin van de ochtend). Gisteren tijdens yogales ging het ook bijna mis. Oeps..... Ik merk dat de misselijkheid het ergste is als ik mij druk maak op werk (vooral bij hoog irritatieniveau). Nog 1 dag werken en dan is het weer weekend . Zaterdag groot feest bij mijn ouders, ze zijn dan 40 jaar getrouwd. 's Avonds nemen wij onze ouders nog mee uit eten.
NVM, het lijkt me idd wel handig om de afspraken op het lijstje te zetten, ik kan dat niet van iedereen bijhouden en het is toch leuk om het na te vragen als iemand is geweest. Ik zie trouwens dat ik ook nog niet in het lijstje sta dus nog even mijn info: Lyah, 1e kindje, uitgerekend 6 augustus, 1e echo 23 december. Ik ben de laatste dagen zoo moe, echt vreselijk. Als ik opsta voel ik nog genoeg energie maR na 12:00 gaat mijn lampje uit en krijg ik hem niet meer aan.