Oh wat sneu en frusterend Love Maar ik snap je wel hoor, soms helpt niks en dan wordt het allemaal misschien teveel. Hopelijk valt ze gauw lekker in slaap. Misschien is het de warmte waar ze last van heeft. Z. had dat een tijd terug ook, toen was het ook zulk weer. Fijn om te lezen dat jij ook gewoon inbakerde trouwens, ben niet de enige dus Op het consultatiebureau waren ze trouwens behoorlijk negatief over de swaddle me, om de een of andere reden. Het zou te makkelijk zijn om uit te wurmen, zoals jij ook al schrijft Anne. Hier is dat gelukkig nog niet echt het geval, alleen als ze echt wakker/overstuur is zit 1 armpje niet meer op zijn plek. Maar daar zie ik geen kwaad in. Ze kunnen alleen niet heel lang meer mee denk ik, mevrouwtje groeit erg goed en qua lengte wordt hij nu al krap. Misschien dat een puckababy slaapzak? Laat eens weten hoe die bevalt als je hem een tijdje in gebruik hebt Anne? En spannend, nu zonder vriend. En dan ook nog best lang. Ik vond het erg fijn dat mijn ouders hier de eerste weken regelmatig waren toen vriend weer aan het werk moest.
Hier ook zoiets. Slecht drinken en erg onrustig. Heeft net met.manlief gedouched en dat leek ze heerlijk te vinden
CB lekker laten kletsen. Jij als moeder bent de moeder en mag beslissen. Als het wel goed.voelt, gewoon doen. Ze zijn slechts een adviesorgaan. Hier een prettig CB, geen problemen of gezeur (wij enten bijv niet in en daar doen ze niet moeilijk over), maar het kan idd ook anders. Het heet niet voor niets soms het consternatiebureau
Hier vandaag ook een ontzettend onrustige baby. Bijna niet geslapen vandaag helaas. En wil nu al zeker anderhalf uur non-stop drinken. Zodra ik m in bed leg zet ie het op een krijsen. Vreselijk 😞.... Bobbie, ik gebruik de Puckababy piep nu 4 dagen en hij bevalt ons echt heel goed. Hij heeft nog bewegingsvrijheid met zijn armen in de zak, maar niet teveel vrijheid zeg maar. Ik ga er nog eentje kopen. Voor als deze vies is. Vandaag toevallig een mooie kadobon gekregen van de prenatal van mijn collega's.
Denk trouwens dat de beebjes ook ontzettend veel last hebben van de warmte. Het koelt ook niet echt af ofzo he 😓
Ik denk ook dat het aan de warmte ligt. R. Heeft gisteren ook een erg onrustig dagje gehad. 21 uur de laatste fles gehad, en ik heb haar maar laten slapen. Vannacht 2x gedronken maar wel gelijk in slaap gevallen gelukkig. Wat het CB betreft, lekker laten kletsen 😁 Het zijn adviezen, je kunt er zelf voor kiezen om het wel of niet te doen.
Nou, had m gisteren ongeveer een kwartiertje op de arm en toen viel hij in slaap. (rond half 12) Om half 4 wou hij een voeding en net om 0815. Niks mis mee, toch? Ben zelf wel geradbraakt. Kon door de warmte niet in slaap vallen. Heb het 2uur zien worden grrr. Hoe was t bij jullie? Fijn als ze na de voeding snachts weer in slaap vallen he
Heerlijk Anne! Wel vervelend dat je dan zelf niet kan slapen, pfff die warmte is echt verschrikkelijk. Ik heb R. Ook niet ingebakerd vannacht, in haar rompertje staat het zweet al dik op haar hoofdje. R. Heeft gisteren ook veel meer gedronken dan normaal, waarschijnlijk toch toe aan grotere flessen. Vanmorgen de eerste fles 135ml aangeboden ipv 100ml en die ging nagenoeg leeg! Kijken wat ze daar op gaat doen.
Netjes love. Dan zal ze t nodig hebben. Slapen zonder in te bakeren is hier echt geen optie helaas. Hij slaapt echt alleen in z'n Puckababy hahaha. Heb er dan geen lakentje overheen gedaan vannacht. z'n temperatuur was 36.9 toen ik m naar bed bracht.
Netjes leeggedronken, maar na 2,5 uur was ze er alweer 😨 Hmm... Dan toch het warme weer waarschijnlijk.
Hier ook een paar mindere dagen, afgelopen nacht wel een goede nacht geha gelukkig. M lijkt niet verzadigd te raken van de borstvoeding. Op een gegeven moment wilt hij echt niet meer drinken maar dan komt hij dus heel snel weer of hij blijft zo 4 uur wakker 😱 We zitten echt even te zoeken naar hoe we dit gaan oplossen. Hij groeit goed dus hij krijgt genoeg binnen maar valt niet in slaap. We geven nu met een spuitje soms afgekolfde melk bij en dat lijkt beter te gaan. Vrijdag ga ik Advies vragen aan een lactatiekundige, en anders toch misschien over op fles voeding want dit is niet te doen zo. Als hij zo lang wakker is is hij meestal ook niet te genieten terwijl hij zo lief en makkelijk kan zijn. Kan hem nu ook niet inbakeren met dit weer dus ben blij als het afkoelt.
Ja naja t duurt nu ql zo lang. Ik weet t niet zo goed, het is gewoon zwaar met de borstvoeding. Vandaag had ik afgelolfd zodat we naar t park konden, daar dus volledige voeding met t spuitje gegeven en dat was zo gepiept zonder moeilijk doen terwijl de borst altijd gedoe is. Dat geeft ook niet echt moed.
F is al weken in de avonden aan het clusteren. En heel veel wakker overdag. Ze zeggen dat het vanzelf overgaat, maar vermoeiend is het wel. Idd dat ze dan op een gegeven moment niet meer te genieten zijn. Hoop voor je dat t snel beter gaat Vaya. Is er een reden waarom je het met een spuitje geeft? Ik kolf af en toe en geef t dan in een flesje
Dat werd ons afgeraden tot 5 weken maar zit ni ook te twijfelen om t gewoon te doen. Vl wilt het nog even uitstellen tot vrijdag. Oke ik word gek, nu slaapt hij weer heer veel vandaag, maak me nu al zorgen om de nacht 😁
Hoe beter ze overdag slapen, des te beter slapen ze snachts! R. Heeft haar echt super gedragen vandaag. Tussen 19.00-20.30 haar onrustige uurtje gehad, en nog een fles van 120ml gedronken en nu slaapt ze als een roosje. Ik ga zo ook m'n bedje in, hopelijk pak ik nog een paar uurtjes extra slaap.
Oh echt? Ik had een cursus gehad bij de lactatiekundige net voor de bevalling. En zei vertelde me juist dat ik voor de 4 weken een fles moet geven. En dit dan een paar x per week moet blijven doen. Dit omdat ze dan 'leren' om uit een fles te drinken. En als je het dan vaker doet in een week verleren ze het niet. Overal zeggen ze wat anders he haha.. Fijn toch dat de beebjes goed slapen. F heeft vandaag ook wat meer geslapen en ligt nu net n kwartiertje in bed. Ik ga zo ook mijn bedje in. Heb een beetje t zelfde als Vaya, angst dat hij in de nacht veel gaat spoken omdat hij overdag veel heeft geslapen hihi. We gaan t zien
Hoe hebben de kindjes het vannacht gedaan? Na een rustige dag hebben wij ook een rustige nacht gehad. 19.30 de laatste fles al gehad en mevrouw kwam vannacht om 2.00 en 6.00!
Hier ook een rustige nacht maar meneer kwam wel elke 2 uur. Ik ga dus nog even slapen 😁 Oh Anne wat grappig dat ze tegen jou zeiden voor 4 weken. Naja ik wacht morgen wel even af, wordt toch een omslag punt.