Ik heb enkele dagen geleden positief getest en zoals het er nu naar uitziet ben ik op 4 augustus 2016 uitgeteld. Wie is er ook in augustus 2016 uitgeteld en kletst gezellig mee? xxx Bloomy
Ja, ik meld mij bij je! Zoals je weet vanuit de nod lijst heb ik mijn nod pas morgen maar ik heb sinds eergister al knaltesten! Uit mijn berekeningen is mijn uitrekendatum ook 4 augustus 2016
Ik meld me ook aan . Ik had gisteren ook weer een knaller en alle symtomen dienen zich aan. Uitrekendatum zal dan 3 augustus zijn.
Wat spannend! Al heel wat maandjes meegelezen in alle NOD-forums maar besloten nog niet mee te schrijven. Nu vandaag 1 dag na NOD getest (2 x) en allebei mooi positief! Nu vind ik het dan ook erg leuk om mee te schrijven en ben ik benieuwd naar de ervaringen van jullie allemaal! Volgens berekening ben ik 2 augustus uitgerekend.
Hey dames! Allereerst gefeliciteerd! Ook ik wil graag meedoen☺️ Heb 2 dagen op rij positieve testen en ga er dan ook vanuit dat het gewoon goed zit, zit nu 1 dag voor nod. Maar de eerste klachten zijn er al hoor. Met vlagen misselijk en meer last van boeren haha. Volgens eigen berekening ben ik 5 of 6 augustus uitgerekend, maar zal eerder komen omdat het waarschijnlijk een ks word. Maar hoe zijn jullie mannen eronder? Hier is er nog volledig ongeloof haha
hee Meiden, Allemaal gefeliciteerd natuurlijk Ook ik wil me graag aanmelden.. Mijn NOD is vrijdag pas maar ik heb vanaf 10 DPO al oplopende testjes.. Het is ons 3de kindje we hebben al een jongen van 4jaar en een meid van 2.. met een leeftijdsverschil van 19mnd.. dalijk dus met de jongste een verschil van 5 en 3,5Jaar.. ik gok op 5 aug uitgerekende datum.. Spannend he Dames ik ga vr of maandag de VK bellen.. En hoop op een echo nog net voor de kerst zodat we dan met kerst het mooie nieuws kunnen vertellen. Hier iemand de VK al gebeld? ik voel me op en top zwanger, heerlijk!!
Mijn man gelooft het ook nog niet echt. Gister kwam hij wel heel lief met een speentje thuis, de bekende 'I♡mama' speen. Dat vond ik dan wel weer heel aandoenlijk. Daarna heeft hij zelf flinke trannen laten vloeien...
Ik denk dat ik maandag de vk ga bellen. Ik heb vandaag wel het zkh gebeld omdat ik in de mmm zit, daar krijg ik 28 dec een echo. Ze adviseerden mij wel om de intake en echo bij de vk erna te plannen. In het geval het niet goed zit, is dat mij bespaard gebleven.
Burns wat lief van je man!! Echt leuk! Hier ook wat moeite om het te bevatten nog... Maar inmiddels meld ik me hier dus ook maar aan. Meesten van jullie ken ik uit het NOD topic. Leuk hier verder te kletsen meiden! Ik ben nu 1 dag overtijd en oplopende testen. Heb verder nog weinig klachten behalve dat het sporten vanavond echt niet ging. Moet ook zeggen dat ik best heftige lessen doe (Grit strength & cardio van Les Mills) en dat ik twijfel of ik dit moet blijven doen. Op de sportschool zeiden ze dat het sowieso de eerste termijn wel kan, maar ik vind het best pittig. Online lees ik ook wel andere dingen. Wat doen jullie aan sport? Heb trouwens vandaag de vk gebeld. Willen het graag met kerst vertellen en heb nu mooi op 23 december de eerste echo gepland staan. Al moeten we 9 december bij de gyn langs voor uitslag testen dus stiekem hoop ik dan al op een echo....
Burns, aah wat super lief zeg van je man! Wel laat 28 dec pas echo of niet?? Cins, als je er echt last van hebt idd even gas terug nemen mss wat anders gaan doen.. ik heb eigenlijk altijd gesport in de sportschool kracht en cardio maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt.. straks na de bevalling ga ik dat wel weer oppakken.. 23 Dec echo wat fijn zo net voor de kerst.. ik hoop dat ook te krijgen haha Hier mijn testjes vanaf 10 DPO t/m vanochtend 13 DPO
Mijn man en ik zijn ook allebei vol ongeloof maar zo blij!! Vanochtend, toen hij uit de nachtdienst kwam nog weer even een CB met indicator gedaan, 2-3 weken Lekker gevoel! Ik denk dat ik vanmiddag de verloskundigepraktijk bel, zo bijzonder dat ik dit nu typ en dat het gewoon over ons gaat! Zou geweldig zijn een echo voor de kerst.
Ik ga zaterdag nog een extra testje doen. Ik voel zo weinig en ik wil het wel zeker weten!! dan ga ik maandag de vk bellen. Hebben jullie ook zoveel moeite om het leuke nieuws voor je te houden??
Bloedtest is binnen ben natuurlijk zwanger!! Ik moet alleen bedrust nemen tegen de overstimulatie die op de loer ligt. Ja het is heel lastig ja Bloomy om het voor jezelf te houden..succes ermee
Jazeker Burns ik doe rustig aan kan niet anders. Ik heb een banner aangemaakt voor 2 met de hoop dat allebei het gered hebben 😃. Puur als support ahahahahah
Yellie88, Fijn die bevestiging. En inmiddels de VK gebeld? wnnr mag je komen? Bloomy, Nee ik heb er nog geen moeite mee.. vind het nog wel even spannend dat alleen wij het weten.. zal nog wel gaan komen mss.. Osmosis, Kans op twins, Spannend!! jeetje bedrust nu al das ook niks bah.. ik zal ook maar eens een banner aanmaken moet het nu toch echt gaan geloven haha.. Morgen VK bellen ben zo benieuwd of ik nog voor de kerst terecht kan.. ik hoop t.. Hier wist VL al voor de test te vertellen dat ik zwanger was hij wist het zeker haha.. Hij is super blij natuurlijk
Spannend, ik pas 28 dec. Maar goed, ik werd ook niet gecontroleerd met echo's tijdens de Clomid kuren dus ze willen mij pas in week 8 zien.