zijn er mama's die ook eind sept uitgerekend zijn ?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sweety8, 20 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Hallo

ik zoek een forum/topic waar mama's eind sept uitgerekend zijn wie o wie ??

2. SaVi

SaVi Lid

21 jan 2016
    35
    0
    0
    Parkstad
    Hoi!

Ik ben 22 september uitgerekend van een meisje!

Dus vanaf Maandag nog een maand.. Super spannend en ik moet wel zeggen de zenuwen en het veheugen slaan behoorlijk toe.

Mijn vriend is bij me weg gegaan toen ik bijna 6 maanden zwanger was. Niemand begrijpt het aangezien we echt een top relatie hadden. Hij gaf plots aan niet van me te houden en de baby niet te willen. Heb er wel nog veel verdriet van hoor, maar ik kan hem niet dwingen! En ik wil het kindje meer dan wat dan ook.

Ik zal thuis bevallen en mijn moeder ( die in amerika woont) zal 2 sept aankomen in NL. Ben zo blij als ik haar weer zie na 1,5jaar!!

Ik ben 25 trouwens en dit is mijn eerste kindje. Ik heb Pcos en dit kindje is spontaan "verwekt". Ik kan niet blijer zijn met haar. Kan niet wachten tot ik haar in mn armen heb!! :D

3. sweety8

sweety8 Actief lid

8 dec 2011
    442
    16
    18
    Vrouw
    verzorgende ig
    drenthe
    Wow heftig verhaal Savi
    maar wat super knap van je dat je het kindje houdt. Hier is het ook spannend de weken vliegen voorbij. Wij weten ook wat het word. Mijn vriend word. Voor het eerst vader. Mijn dochtertje van 4 is van mijn ex maar die zit behoorlijk dwars te zitten. Ben met rechtzaak bezig maar moet zeggen put je erg uit.

Wat fijn dat je moeder uit Amerika naar Nederland komt wel een heel fijn idee of niet ?

4. SaVi

SaVi Lid

21 jan 2016
    35
    0
    0
    Parkstad
    Wilde altijd al graag een kindje. Maar we waren er ook totaal niet mee bezig. En plots was ik zwanger!

Ik mis hem echt vreselijk erg. Omdat ik ( en niemand) verwacht had dat hij weg zou gaan bij me. Iedereen dacht dat het super goed ging en leuk was. En dat was t ook! Maar ja. Ik weet niet wat er zich in zijn hoofd afspeeld!

De weken vliegen inderdaad voorbij! Ongelooflijk!
    Is die van jou ook zo druk? En gaat je buik alle kanten op?

Ben inderdaad blij als mam hier is. Maar ze gaat 10okt ook weer terug en dat lijkt me dan wel zwaar en raar om dan met zo'n klein babietje alleen thuis te komen! Maar ik heb er alle vertrouwen in. Alles is klaar dus laat dr maar komen!

Hebben jullie al alles klaar? En heb je veel gekocht? Ik heb alles via Marktplaats gekocht. :D

Deel Deze Pagina