Augustus 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloomy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Gefeliciteersld nieuwe dames!! Hier lijkt het bloeden toch weer gestopt.. lijkt steeds op te komen voor ik moet poepen om het maar even botweg te zeggen. Het zijn wat flinke vegen bloed geweest. :( nog een weekje tot de volgende echo en dan hopelijk wat zelerheid, dit is killing

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd Minime! :D en welkom!!

Ja, zomerbaby is mega leuk :) bij onze eerste waren we 5 juli uitgerekend, nu 5 augustus :p! Ben blij dat ik dus geen zwangerschapskleding bij hoef te halen waarschijnlijk :D. Alles voor de goede seizoenen.
    Was trouwens wel al met 38 weken bevallen hihi.

Hee, hebben jullie nog tips voor als je gedwongen een beetje rustig aan moet doen en je een zoontje van anderhalf hebt rondhobbelen :) ? Leuke dingen om te doen samen zonder te druk bezig te zijn.

3. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oef... en morgen even testje doen om te kijken of het toch is opgelopen?
    Zo spannend dit :( .. vooral omdat er donkerrood slijm bij zat, ik weet niet wat dat betekent. Maar ik blijf keihard voor je duimen.

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Emetje, ik heb dit helaas al drie keer meegemaakt en weet dus precies hoe je je nu voelt. Het is verschrikkelijk. Wat bubblybaby zegt, je kunt er eens een testje aan wagen. Aan de andere kant kan een vage test komen omdat je wat meer hebt gedronken en een hele donkere hoeft helemaal niets te betekenen omdat het alsnog mis kan gaan.

Ik wil je niet depressief maken maar het is echt 50-50 nu. En jij kunt net zo makkelijk bij de goede als bij de slechte kant horen.
    Wat ik je wel zou aanraden is, als je een bloeding hebt en je bent in de gelegenheid om even te gaan liggen en rustig aan te doen.
    Ze zeggen in NL dat dat niet helpt maar in BE denken ze daar weer anders over.

Heel veel succes met afwachten tot de echo. Ik hoop dat het een onschuldige oorzaak blijkt te hebben. knuffel.

5. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Zomerbaby's! Oh meiden ik durf gewoon niet verder te kijken dan de eerstkomende mijlpaal. De afgelopen twee keren ben ik steeds met zes weken begonnen met bloeden. Als ik de 6 weken zonder bloed haal is mijlpaal 1. Dan vier dagen erna de eerste echo, als die goed is is dat mijlpaal 2. Verder dan dat durf ik niet te denken.

Maar stiekem hoop ik dat ik dit keer mijn augustusbaby mag houden. :)

6. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ja lig nu lekker rustig op de bank, had nog een dagje vrij genomen omdat ik gister zo ziek was dus dat is wel fijn.. we wachten rustig af, kansen blijven 50/50 inderdaad maar omdat het toch steeds terugkomt ben ik er wel heel bang voor. Ik hoop en duom voor jullie dat alles goed is en goed blijft en hopelijk snel heel wat mooie echos!

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Positief blijven Maggie ^^. Ik duim echt voor je.. lijkt me echt vreselijk. Hopelijk gewoon een augustusbeebje :).
    Voor ons allemaaaal :)

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Veel sterkte met het helse afwachten :(

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dat bloedverlies is slopend. Ik heb het bij de tweede heel erg gehad en in eerste instantie ook te horen gekregen dat we een miskraam hadden (te klein voor termijn die ik had moeten zijn). Maar na tig echo's (en vanishing twin) heb ik toch een prachtig kindje gekregen. Ik hoop zo dat het bij jou ook goed gaat!

10. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Jeetje dat moet ook een slopende tijd geweest zijn dan.. al zijn dat volgens mij wel de uitzonderingen waar het goed gaat maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk ;) ik wacht rustig af, als het weer hierbij blijft dan durf ik nog wel een sprankje hoop te hebben.

11. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    haha, ik las dus: wat een geweldige innesteling heb jij! :D Zou ik er teveel mee bezig zijn?:p
    Magnolia ik hoop met je mee. Was je de vorige keren ook zo misselijk? Leuke avatar heb je trouwens:D

Emetje ik stuur je nog een paar sprankjes hoop toe hoor!! Met een knuffel ernaast. Vergeet niet dat je als je eenmaal een bloedinkje hebt gehad je meer kans hebt op bloedingen, maar die zijn dan niet gevaarlijker dan de eerste. Je hebt dan gewoon een gevoelige baarmoedermond bv.

Ik voel mij in ieder geval heel erg zwanger! En vind dat verbergen verschrikkelijk... Nog twee dagen werken en dan is het vakantie gelukkig. Moet echt zo mn best doen om mijn buik te verbergen.

12. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bubbly: Maggie! :D Die houden we erin!

Emetje, fijn dat je je rust kunt pakken En wat Bioluun zegt over een gevoelige baarmoedermond is zeker waar.

Bioluun: hahaha nee joh! Tuurlijk niet! We zijn er allemaal heel bleu onder, die hele zwangerschap! Niets bijzonders toch?! ;)
    Rot is dat he?! Jij hebt het met je buik, ik met mijn gezicht. Dat wordt ronder of zo. Mijn moeder zag het afgelopen donderdag iig meteen. En toen wist ik het pas twee dagen zelf. Mijn man noemt me liefkozend 'hormoontje'. En dat alleen omdat ik moest huilen toen de kerstversiering in huis was aangebracht. Die vond ik gewoon mooi. So sue me!

Ja ik ben bij alle vijf de zwangerschappen zo misselijk geweest.
    Bij de laatste drie was in de week van de miskraam over. Bij de eerste zwangerschap, waar onze dochter uit geboren is, zo rond de 16 weken. Ik heb nog even te gaan dus als alles mee zit! En jij? Had jij het bij je andere zwangerschappen ook?

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha, hormoontje! Ik zie het al voor me: wat mooohoehoehoehooi!

Mijn gezicht spreekt ook boekdelen hoor. Alleen dan de andere kant op. Ben alweer twee kilo afgevallen en dat zie je in mijn gezicht. Mijn zus wist het daardoor ook al voor de aankondiging. En meer mensen hebben al opmerkingen gemaakt: "he ben je afgevallen?" Maar dat linken ze niet aan zwangerschap denk ik.
    Niet omdat ik misselijk ben trouwens, heb gewoon een kleine maag of zo :) Kan steeds maar weinig eten. Maar wel een paar keer per dag vaker nu. Ik maak er even gebruik van, want ik weet dat er nog genoeg kilo's bij gaan komen komende tijd :D

14. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik snap dat je erg onzeker wordt Emetje, ik zou gek van onzekerheid worden! Ik hoop dat het niets betekend!
    Rustig aan in ieder geval!

Ik zit momenteel te wachten op de consulente van MvM.
    Afspraak stond eigenlijk voor vorige week maar werd verplaatst naar vandaag.

15. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Wat een grote groep alweer zeg, schiet lekker op. Kan niet alles bijhouden hoor. Iets met zwangerschapsdementie geloof ik:D

Veel onzekerheid toch voor een aantal, ik hoop dat alles goed blijft gaan.
    Een augustus baby lijkt me hartstikke leuk, mijn zoon is een midwinter baby dus dan heb ik allebei meegemaakt..

16. anonymous11

15 sep 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ook ik ben als alles goed gaat uitgerekend in augustus. Heb nu wat "last" van lichte menstruatie krampjes. Ook beetje bruinverlies. Op en top spannend dus... Hoop voor iedreen dat we een babyboom kunnen veroorzaken in augustus 2016😄

17. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Jeetje, ik kan dit amper bijhouden.

Allereerst, ik duim voor je Emetje!

Mag, hoop op mooie zomerbaby voor jou! Gun het je van harte. ;) Ik heb ook al één keer overgegeven en met vlagen misselijk. Vorige keer begon het bij 6,5 week tot de bevalling. Geen medicijn hielp, alleen maar kotsen. Ben dus benieuwd hoe ik er volgende week aan toe ben. De eerste weken waren de vorige keer het meest heftig. Toen kotste ik elk slokje water uit, afschuwelijk. Na 10 weken tot bevalling een keer of 3 per dag. Maar nu met een dreumes weet ik gewoon niet hoe ik dat ga doen, dus hoop zo op het beste.

Welkom, nieuwelingen!

18. anonymous11

15 sep 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh bah billy60. Dat lijkt me ook vreselijk. Ik hoop nu wel maar even wat te voelen. Voel buiten die krampen en bruinverlies niks. Maakt me best onzeker....

19. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Dat snap ik hoor. Je wilt wel wat voelen. Maarja, geen symptomen betekent niet dat je niet zwanger bent, dus kop op meid!:D

20. anonymous11

15 sep 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is meer dat bruinverlies wat t beetje spannend maakt. Maar blijf positief. Wachten wachten op naar de 12 weken.

Deel Deze Pagina