Augustus 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloomy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Bubblez en Shelsmanda gefeliciteerd! Bubblez spannend dat bloedverlies zeg! Zolang je geen krampen en stolsels hebt, is er nog niets aan de hand. Maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Ik heb me ook opgegeven voor mvm. Morgen komt de informatrice langs. Vind het wel weer leuk om een testje te zien :) Ik weet nog dat ik bij mijn eerste zwangerschap meedeed en tijdens het testje steeds dacht: o jee, wat nou als er geen streepje komt! Dan is die mevrouw helemaal voor niks gekomen! Haha.

Billy wat vervelend dat je je zo misselijk voelt zeg! Hopelijk werken de medicijnen snel.

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Tatum ook gefeliciteerd natuurlijk! Wat fijn dat je IVF gelukt is! Is je zoontje ook via IVF geboren?

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Dankjewel :)!

Nee, toen was ik heel snel spontaan zwanger.
    We zijn dus een paar maanden geleden heel erg geschrokken. De artsen gaven ons ook weinig kans. Maar nu een geweldige uitkomst van de IVF poging! En nu maar hopen dat het een blijvertje is! Maar dat geldt voor iedereen natuurlijk!

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Fijn dat alles nog goed gaat bij jou!

Hier krijg ik geen echo. Of bloed prikken. Heb vanmiddag gebeld. Omdat er op de echo niks te zien is en bloed prikken zou volgende week pas zin hebben want stel het is mis dan is mn hcg nog verhoogd.

Vertrouwen in je lichaam zegt iedereen. Ja lekker als je iedere keer als je moet plassen een hartaanval krijgt..

We willen het vanavond aan mn zwager gaan vertellen. Dus hopelijk blijft het goed gaan.

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @bubblez en alle andere dames met bloedverlies. Het is inderdaad zo slopend. Zelfs na twee zwangerschappen met bloedverlies die beide goed zijn afgelopen, vond ik het nog steeds verschrikkelijk moeilijk om die druppels te zien deze keer. En het lastigste is, wat een ander ook zegt, je angst wordt niet minder. Cru gezegd, het is een kwestie van wachten. En daar is echt niks prettigs aan. Ik hoop heel erg dat het bij jullie ook allemaal loos alarm is!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hoop het ook. Ik blijf optimistisch! Ik heb echt nog pijn in mn bekken en gisteren in mn rechter heup en nu weer felle steken in mn linker lies en heup. Ook misselijk dus zolang dat blijft ben ik happy.

Ik stop wel met testen. Anders word ik gek 😂

7. anonymous11

15 sep 2015
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloedverlies is echt ergste. Elke keer schrik je je dood. Bij mij is t bruinverlies nu gestopt. Hoop echt dat het nu wegblijft en dat het goed gaat verder.

Hebben jullie ook zo af en toe soort van menstruatie pijn? Heb af en toe een vlaagje. Ene keer wat meer andere keer minder. Vind ik ook eng.

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb voornamelijk dus steekjes..

Ik dacht vanmiddag een klein krampje te voelen maar dat is het niet geweest volgens mij..

Tis doodeng.. eb ik heb het knopje nog niet gevonden om er relaxed mee om te gaan..

Hopelijk gauw een goede echo voor de meiden met bloedverlies!

9. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ik heb wel hed en der wat steekjes en wat pijn in mn liezen af en toe, maar ik vind het juist wel fijn om iets te voelen. Verder geen last van mn borsten ofzo alleen de steekjes en duizelig best vaak.
    Hier nog steeds wat bloedverlies bij het afvegen trouwens, nu meer bruin geworden dus het zal hopelijk weer na 2 dagen stoppen .
    Ik merk trouwens ook dat ik heeeel emotioneel ben. Ben gestopt met roken wat ik echt heel moeilijk vind en met dacht ik even van alle stress ohh wat zou ik graag een peuk opsteken, en moest spontaan huilen van gedachte haha

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Mijn vriend zei vandaag nog gekscherend; weet je zeker dat je dit echt zo graag wilde met al je kwaaltjes? Haha!

Ben vooral ontzettend moe en misselijk, gedurende de hele dag...
    Vind het heel lastig om dat op m'n werk te verbergen, gelukkig nog maar 2 dagen en dan eerst 2 weken vakantie... Tijd om bij te tanken en te rusten als ik te moe ben. Meer meiden hier ook last van?

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik merkte gisteren ook dat ik wat emotioneler ben.. sneller onzeker.. huilerig.. of extreem vrolijk..

Ik heb verder geen baan dus hoef niks te verbergen maar er is ook niks te verbergen :D zo ver ben ik nog lang niet haha

Mijn man vind het vooral zo erg dat ik nu zo bang en onzeker ben en dus niet kan genieten. Maar ik kan dr niks aan doen dus dat is best vervelend.. bijna weer een dag voorbij :p

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb het op mijn werk mijn dichtstbijzijnde collega wel verteld. Ik begin al goed misselijk te worden en ik vond het handig dat 1 persoon het al weet. Ik wil ook al mijn leidinggevende inlichten, maar hij is nooit beschikbaar op een moment dat ik even geen overleg heb. Momenteel is het ontzettend druk op mijn werk, voordeel is dat ik nauwelijks tijd heb om ergens over na te denken, maar ik merk wel dat ik extra moe ben. Gisteren was ik om 19.30 thuis en om 8.30 vertrokken. Normaal sport ik (thuis) op dinsdag, maar daar had ik echt geen fut meer voor. Morgen wil ik wel gewoon gaan zwemmen, dat vind ik wel lekker. Van alleen stilzitten word je ook niet echt fitter.

13. Hortensia89

20 aug 2014
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het moe zijn en emotionele ook heel erg.
    Heb net 4 nachtendiensten achter de rug, m'n lichaam is daardoor helemaal van slag icm de zwangerschap.
    Best veel gespuugd afgelopen dagen, denk vooral doordat ik zo moe ben en dan nachtdiensten pittig zijn.

Lekker dat je bijna vakantie hebt Magnolia!
    Op naar allemaal mooie echo's meiden, ik voel mij na de eerste echo echt een stuk rustiger. In aanloop na de tweede zal dit wel weer veranderen. Moeten we de lijst ook bijwerken als er nieuwe afspraken weer gemaakt zijn?

14. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Is denk wel handig, Hortensia.

Ik herken de menstruatiekrampen hoor. Alhoewel het nu vooral bandenpijn lijkt, alhoewel me dat vroeg lijkt. Ben wel heel dankbaar dat ik geen last heb van heftige onzekerheid over de zwangerschap. Lijkt me zo rot als je dat hebt.

15. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Uitgerekend augustus 2016

Uitgerekende datum

2 augustus
    Yellie88 - 1e kindje - 27 jaar

3 augustus
    Hortensia -1 kindje - 26 jaar
    Veagel - 1e kindje - 29 jaar

4 augustus
    Bloomy - 3e kindje - 32 jaar
    Burns - 1e kindje - 29 jaar
    Sjakie87 - 1e kindje - 28 jaar
    Yetje07 - 1e kindje - 30 jaar

5 augustus
    Molensteen - 2e kindje - 32 jaar
    Bubblybaby - 2e kindje - 24 jaar
    Peet85 - 1e kindje - 30 jaar

6 augustus
    Jillzz - 2e kindje - 26 jaar
    Jalou - 3e kindje - 34 jaar

9 augustus
    Loveexx - 1e kindje - 23 jaar

11 augustus
    Bioluun - 3e kindje - 31 jaar
    Magnolia29 - 1e kindje - 29 jaar

12 augustus
    Billy60 - 2e kindje - 21 jaar

13 augustus
    IJsbeer - 2e kindje - 38 jaar

16 augustus
    Kiera - 3e kindje - 31 jaar

18 augustus
    Femkes - 3e kindje - 35 jaar

23 augustus
    Anne201 - 1e kindje - 25 jaar

Afspraken

December
    14: Hortensia, eerste echo zkh
    14: Yetje07, intake eerste echo
    22: Loveexx, intake
    23: Yellie88, intake eerste echo
    23: Veagel, eerste echo
    23: Bubblybaby, intake & eerste echo
    24: Bloomy, eerste echo
    24: Sjakie87, eerste echo
    24: Molensteen, eerste echo en intake vk
    24: IJsbeer eerste echo
    28: Burns, medische echo zkh
    28: Jalou intake vk en eerste echo
    29: Peet85 intake vk en eerste echo
    29: Bioluun intake vk en eerste echo
    29: JustMeLies eerste echo vk

Januari
    5: Burns, intake en echo vk
    5: Magnolia29, intake vk
    7: femkes, vroege echo vk
    18: Kiera eerste echo vk
    19: Kiera intake vk
    19: Femkes, intake vk
    21: Billy60, intake en eerste echo vk

Februari

Als je jezelf of afspraken wil toevoegen aan de lijst, klik je op quote en verander je de dingen. Vervolgens haal je aan het begin en einde de quote weg en dan kun je het bericht plaatsen. Je mag ook gewoon vragen iemand anders het voor je te plaatsen.

16. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Na de twijfeltest van gisteren laat mijn test van vanmorgen er geen twijfel over bestaan. Ik ben zwanger! Na bijna een jaar proberen en 2 miskramen durf ik het nog bijna niet te geloven! Maar het is toch echt zo. Nu maar hopen op een plakker!

Dus mag ik op de lijst? 😬 ElisabethD 32 jaar 2e kindje vermoedelijke uitgerekende datum 25/8 (ik was eerste ronde na de mk zwanger)
    Ik heb op 11 januari nog een afspraak staan bij de fertiliteitskliniek ivm herhaalde miskramen die durf ik nog niet af te zeggen. Volgende week ga ik de VK bellen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,9 KB
      Weergaven:
      1
  17. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Welkom ElisabethD. Hopelijk deze keer voor jou ook een mooie plakkerd!

18. ElisabethD

ElisabethD Actief lid

21 okt 2015
    493
    53
    28
    Randstad
    Dank je 😊

19. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Welkom ElisabethD :D hopelijk een fijne zwangerschap! Gefeliciteerd!

20. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Welkom alle nieuwe!

Dat emotionele is heel herkenbaar. Ik heb van de week zitten huilen om een geboortekaartje. Het deed bijna pijn zo graag wil ik ook weer een geboorte kaartje uitzoeken en versturen. :) Emomuts. Normaal ben ik niet aan het huilen te krijgen.

Ik heb ook bijna vakantie, nog drie daagjes werken en dan mag ik ook. Echt zo veel zin in! En tijdens de vakantie de eerste echo. Waar ik nog steeds heel erg tegenop zie :)

Ik zal mezelf trouwens eens aan de lijst toevoegen.

Deel Deze Pagina