Bubblez en Shelsmanda gefeliciteerd! Bubblez spannend dat bloedverlies zeg! Zolang je geen krampen en stolsels hebt, is er nog niets aan de hand. Maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb me ook opgegeven voor mvm. Morgen komt de informatrice langs. Vind het wel weer leuk om een testje te zien Ik weet nog dat ik bij mijn eerste zwangerschap meedeed en tijdens het testje steeds dacht: o jee, wat nou als er geen streepje komt! Dan is die mevrouw helemaal voor niks gekomen! Haha. Billy wat vervelend dat je je zo misselijk voelt zeg! Hopelijk werken de medicijnen snel.
Tatum ook gefeliciteerd natuurlijk! Wat fijn dat je IVF gelukt is! Is je zoontje ook via IVF geboren?
Dankjewel ! Nee, toen was ik heel snel spontaan zwanger. We zijn dus een paar maanden geleden heel erg geschrokken. De artsen gaven ons ook weinig kans. Maar nu een geweldige uitkomst van de IVF poging! En nu maar hopen dat het een blijvertje is! Maar dat geldt voor iedereen natuurlijk!
Fijn dat alles nog goed gaat bij jou! Hier krijg ik geen echo. Of bloed prikken. Heb vanmiddag gebeld. Omdat er op de echo niks te zien is en bloed prikken zou volgende week pas zin hebben want stel het is mis dan is mn hcg nog verhoogd. Vertrouwen in je lichaam zegt iedereen. Ja lekker als je iedere keer als je moet plassen een hartaanval krijgt.. We willen het vanavond aan mn zwager gaan vertellen. Dus hopelijk blijft het goed gaan.
@bubblez en alle andere dames met bloedverlies. Het is inderdaad zo slopend. Zelfs na twee zwangerschappen met bloedverlies die beide goed zijn afgelopen, vond ik het nog steeds verschrikkelijk moeilijk om die druppels te zien deze keer. En het lastigste is, wat een ander ook zegt, je angst wordt niet minder. Cru gezegd, het is een kwestie van wachten. En daar is echt niks prettigs aan. Ik hoop heel erg dat het bij jullie ook allemaal loos alarm is!
Ik hoop het ook. Ik blijf optimistisch! Ik heb echt nog pijn in mn bekken en gisteren in mn rechter heup en nu weer felle steken in mn linker lies en heup. Ook misselijk dus zolang dat blijft ben ik happy. Ik stop wel met testen. Anders word ik gek 😂
Bloedverlies is echt ergste. Elke keer schrik je je dood. Bij mij is t bruinverlies nu gestopt. Hoop echt dat het nu wegblijft en dat het goed gaat verder. Hebben jullie ook zo af en toe soort van menstruatie pijn? Heb af en toe een vlaagje. Ene keer wat meer andere keer minder. Vind ik ook eng.
Ik heb voornamelijk dus steekjes.. Ik dacht vanmiddag een klein krampje te voelen maar dat is het niet geweest volgens mij.. Tis doodeng.. eb ik heb het knopje nog niet gevonden om er relaxed mee om te gaan.. Hopelijk gauw een goede echo voor de meiden met bloedverlies!
Ik heb wel hed en der wat steekjes en wat pijn in mn liezen af en toe, maar ik vind het juist wel fijn om iets te voelen. Verder geen last van mn borsten ofzo alleen de steekjes en duizelig best vaak. Hier nog steeds wat bloedverlies bij het afvegen trouwens, nu meer bruin geworden dus het zal hopelijk weer na 2 dagen stoppen . Ik merk trouwens ook dat ik heeeel emotioneel ben. Ben gestopt met roken wat ik echt heel moeilijk vind en met dacht ik even van alle stress ohh wat zou ik graag een peuk opsteken, en moest spontaan huilen van gedachte haha
Mijn vriend zei vandaag nog gekscherend; weet je zeker dat je dit echt zo graag wilde met al je kwaaltjes? Haha! Ben vooral ontzettend moe en misselijk, gedurende de hele dag... Vind het heel lastig om dat op m'n werk te verbergen, gelukkig nog maar 2 dagen en dan eerst 2 weken vakantie... Tijd om bij te tanken en te rusten als ik te moe ben. Meer meiden hier ook last van?
Ik merkte gisteren ook dat ik wat emotioneler ben.. sneller onzeker.. huilerig.. of extreem vrolijk.. Ik heb verder geen baan dus hoef niks te verbergen maar er is ook niks te verbergen zo ver ben ik nog lang niet haha Mijn man vind het vooral zo erg dat ik nu zo bang en onzeker ben en dus niet kan genieten. Maar ik kan dr niks aan doen dus dat is best vervelend.. bijna weer een dag voorbij
Ik heb het op mijn werk mijn dichtstbijzijnde collega wel verteld. Ik begin al goed misselijk te worden en ik vond het handig dat 1 persoon het al weet. Ik wil ook al mijn leidinggevende inlichten, maar hij is nooit beschikbaar op een moment dat ik even geen overleg heb. Momenteel is het ontzettend druk op mijn werk, voordeel is dat ik nauwelijks tijd heb om ergens over na te denken, maar ik merk wel dat ik extra moe ben. Gisteren was ik om 19.30 thuis en om 8.30 vertrokken. Normaal sport ik (thuis) op dinsdag, maar daar had ik echt geen fut meer voor. Morgen wil ik wel gewoon gaan zwemmen, dat vind ik wel lekker. Van alleen stilzitten word je ook niet echt fitter.
Ik herken het moe zijn en emotionele ook heel erg. Heb net 4 nachtendiensten achter de rug, m'n lichaam is daardoor helemaal van slag icm de zwangerschap. Best veel gespuugd afgelopen dagen, denk vooral doordat ik zo moe ben en dan nachtdiensten pittig zijn. Lekker dat je bijna vakantie hebt Magnolia! Op naar allemaal mooie echo's meiden, ik voel mij na de eerste echo echt een stuk rustiger. In aanloop na de tweede zal dit wel weer veranderen. Moeten we de lijst ook bijwerken als er nieuwe afspraken weer gemaakt zijn?
Is denk wel handig, Hortensia. Ik herken de menstruatiekrampen hoor. Alhoewel het nu vooral bandenpijn lijkt, alhoewel me dat vroeg lijkt. Ben wel heel dankbaar dat ik geen last heb van heftige onzekerheid over de zwangerschap. Lijkt me zo rot als je dat hebt.
Uitgerekend augustus 2016 Uitgerekende datum 2 augustus Yellie88 - 1e kindje - 27 jaar 3 augustus Hortensia -1 kindje - 26 jaar Veagel - 1e kindje - 29 jaar 4 augustus Bloomy - 3e kindje - 32 jaar Burns - 1e kindje - 29 jaar Sjakie87 - 1e kindje - 28 jaar Yetje07 - 1e kindje - 30 jaar 5 augustus Molensteen - 2e kindje - 32 jaar Bubblybaby - 2e kindje - 24 jaar Peet85 - 1e kindje - 30 jaar 6 augustus Jillzz - 2e kindje - 26 jaar Jalou - 3e kindje - 34 jaar 9 augustus Loveexx - 1e kindje - 23 jaar 11 augustus Bioluun - 3e kindje - 31 jaar Magnolia29 - 1e kindje - 29 jaar 12 augustus Billy60 - 2e kindje - 21 jaar 13 augustus IJsbeer - 2e kindje - 38 jaar 16 augustus Kiera - 3e kindje - 31 jaar 18 augustus Femkes - 3e kindje - 35 jaar 23 augustus Anne201 - 1e kindje - 25 jaar Afspraken December 14: Hortensia, eerste echo zkh 14: Yetje07, intake eerste echo 22: Loveexx, intake 23: Yellie88, intake eerste echo 23: Veagel, eerste echo 23: Bubblybaby, intake & eerste echo 24: Bloomy, eerste echo 24: Sjakie87, eerste echo 24: Molensteen, eerste echo en intake vk 24: IJsbeer eerste echo 28: Burns, medische echo zkh 28: Jalou intake vk en eerste echo 29: Peet85 intake vk en eerste echo 29: Bioluun intake vk en eerste echo 29: JustMeLies eerste echo vk Januari 5: Burns, intake en echo vk 5: Magnolia29, intake vk 7: femkes, vroege echo vk 18: Kiera eerste echo vk 19: Kiera intake vk 19: Femkes, intake vk 21: Billy60, intake en eerste echo vk Februari Als je jezelf of afspraken wil toevoegen aan de lijst, klik je op quote en verander je de dingen. Vervolgens haal je aan het begin en einde de quote weg en dan kun je het bericht plaatsen. Je mag ook gewoon vragen iemand anders het voor je te plaatsen.
Na de twijfeltest van gisteren laat mijn test van vanmorgen er geen twijfel over bestaan. Ik ben zwanger! Na bijna een jaar proberen en 2 miskramen durf ik het nog bijna niet te geloven! Maar het is toch echt zo. Nu maar hopen op een plakker! Dus mag ik op de lijst? 😬 ElisabethD 32 jaar 2e kindje vermoedelijke uitgerekende datum 25/8 (ik was eerste ronde na de mk zwanger) Ik heb op 11 januari nog een afspraak staan bij de fertiliteitskliniek ivm herhaalde miskramen die durf ik nog niet af te zeggen. Volgende week ga ik de VK bellen.
Welkom alle nieuwe! Dat emotionele is heel herkenbaar. Ik heb van de week zitten huilen om een geboortekaartje. Het deed bijna pijn zo graag wil ik ook weer een geboorte kaartje uitzoeken en versturen. Emomuts. Normaal ben ik niet aan het huilen te krijgen. Ik heb ook bijna vakantie, nog drie daagjes werken en dan mag ik ook. Echt zo veel zin in! En tijdens de vakantie de eerste echo. Waar ik nog steeds heel erg tegenop zie Ik zal mezelf trouwens eens aan de lijst toevoegen.