Hier gaat alles nu goed.. echo zag er goed uit, we hebben zelfs een vruchtje gezien! Het kan natuurlijk nog mis gaan maar nu zag het er niet uit alsof ik een miskraam heb. Bloed is geprikt en morgen uitslag. Dan maandag opnieuw prikken plus dinsdag uitslag om ye kijken of het omhoog gaat. Ik hoop maar dat het bloedverlies gauw over is. Hier word ik knetter onzeker van..
Uitgerekend augustus 2016 Uitgerekende datum 2 augustus Yellie88 - 1e kindje - 27 jaar 3 augustus Hortensia -1 kindje - 26 jaar Veagel - 1e kindje - 29 jaar 4 augustus Bloomy - 3e kindje - 32 jaar Burns - 1e kindje - 29 jaar Sjakie87 - 1e kindje - 28 jaar Yetje07 - 1e kindje - 30 jaar 5 augustus Molensteen - 2e kindje - 32 jaar Bubblybaby - 2e kindje - 24 jaar Peet85 - 1e kindje - 30 jaar 6 augustus Jillzz - 2e kindje - 26 jaar Jalou - 3e kindje - 34 jaar 9 augustus Loveexx - 1e kindje - 23 jaar 11 augustus Bioluun - 3e kindje - 31 jaar Magnolia29 - 1e kindje - 29 jaar 12 augustus Billy60 - 2e kindje - 21 jaar 13 augustus IJsbeer - 2e kindje - 38 jaar 16 augustus Kiera - 3e kindje - 31 jaar 18 augustus Femkes - 3e kindje - 35 jaar 20 augustus Magnolina83 - 2e kindje/5e zwangerschap - 32 jaar 23 augustus Anne201 - 1e kindje - 25 jaar Afspraken December 14: Yetje07, intake eerste echo 22: Loveexx, intake 23: Yellie88, intake eerste echo 23: Veagel, eerste echo 23: Bubblybaby, intake & eerste echo 24: Bloomy, eerste echo 24: Sjakie87, eerste echo 24: Molensteen, eerste echo en intake vk 24: IJsbeer eerste echo 28: Burns, medische echo zkh 28: Jalou intake vk en eerste echo 29: Peet85 intake vk en eerste echo 29: Bioluun intake vk en eerste echo 29: JustMeLies eerste echo vk 30: Magnolia83 eerste echo vk Januari 5: Burns, intake en echo vk 5: Magnolia29, intake vk 7: femkes, vroege echo vk 7: Hortensia, tweede echo zkh 18: Kiera eerste echo vk 19: Kiera intake vk 19: Femkes, intake vk 21: Billy60, intake en eerste echo vk Februari Als je jezelf of afspraken wil toevoegen aan de lijst, klik je op quote en verander je de dingen. Vervolgens haal je aan het begin en einde de quote weg en dan kun je het bericht plaatsen. Je mag ook gewoon vragen iemand anders het voor je te plaatsen. Wat erg bubblez, ik duim heel hard voor je dat het goed blijft gaan. Het is niet eerlijk, na 2,5 jaar eindelijk die positieve test en nu moet je ook kunnen genieten ipv deze onzekerheid.. sterkte!!!
Oh meiden waar het mis bij is, sterkte Ik kom weinig aan lezen reageren en onthouden toe. Ben zo moe Veel werken, heeft 1 voordeel nog maar 1 week tot echo
Enmetje, klinkt alsof jij kleine bloedinkjes hebt vanuit je vagina. Omdat die nu wat beter doorbloed is. Als je weer gaat bloeden bij ontlasting.
Ja nog steeds bloed. Alleen mn gyno vond het echt weinig en niks zorgwekkends. Wel flinke trekkende steken links en rechts bij mijn schaambeen. Maar ik geloof dat dat bandenpijn zal zijn.. Morgen hcg.. Zolang het boven de 50 is gaat het goed las ik.
Uitgerekende datum 2 augustus Yellie88 - 1e kindje - 27 jaar 3 augustus Hortensia -1 kindje - 26 jaar Veagel - 1e kindje - 29 jaar 4 augustus Bloomy - 3e kindje - 32 jaar Burns - 1e kindje - 29 jaar Sjakie87 - 1e kindje - 28 jaar Yetje07 - 1e kindje - 30 jaar 5 augustus Molensteen - 2e kindje - 32 jaar Bubblybaby - 2e kindje - 24 jaar Peet85 - 1e kindje - 30 jaar 6 augustus Jillzz - 2e kindje - 26 jaar Jalou - 3e kindje - 34 jaar 9 augustus Loveexx - 1e kindje - 23 jaar 11 augustus Bioluun - 3e kindje - 31 jaar Magnolia29 - 1e kindje - 29 jaar 12 augustus Billy60 - 2e kindje - 21 jaar 13 augustus IJsbeer - 2e kindje - 38 jaar 16 augustus Kiera - 3e kindje - 31 jaar 18 augustus Femkes - 3e kindje - 35 jaar 20 augustus Magnolina83 - 2e kindje/5e zwangerschap - 32 jaar 23 augustus Anne201 - 1e kindje - 25 jaar 25 augustus ElisabethD - 2e kindje - 32 jaar Afspraken December 14: Yetje07, intake eerste echo 22: Loveexx, intake 23: Yellie88, intake eerste echo 23: Veagel, eerste echo 23: Bubblybaby, intake & eerste echo 24: Bloomy, eerste echo 24: Sjakie87, eerste echo 24: Molensteen, eerste echo en intake vk 24: IJsbeer eerste echo 28: Burns, medische echo zkh 28: Jalou intake vk en eerste echo 29: Peet85 intake vk en eerste echo 29: Bioluun intake vk en eerste echo 29: JustMeLies eerste echo vk 30: Magnolia83 eerste echo vk Januari 5: Burns, intake en echo vk 5: Magnolia29, intake vk 5: ElisabethD, intake en echo vk 7: femkes, vroege echo vk 7: Hortensia, tweede echo zkh 18: Kiera eerste echo vk 19: Kiera intake vk 19: Femkes, intake vk 21: Billy60, intake en eerste echo vk Februari Als je jezelf of afspraken wil toevoegen aan de lijst, klik je op quote en verander je de dingen. Vervolgens haal je aan het begin en einde de quote weg en dan kun je het bericht plaatsen. Je mag ook gewoon vragen iemand anders het voor je te plaatsen.
He lieve meiden, ik heb helaas een moeilijke tijd momenteel. Mijn schoonmoeder is ernstig ziek. Ik kom dus bijna niet toe aan het lezen van alle berichten, want uit werk zitten we in het ziekenhuis. Wel wil ik de nieuwkomers van harte feliciteren met hun zwangerschap. Ook wil ik veel sterkte wensen aan de meiden die hun wondertje verloren hebben of in onzekerheid zitten. Ik ben sinds een halve week behoorlijk misselijk, vooral s avonds. Ik word soms al misselijk na het drinken van water. Verder erg moe, maar dat zal ook wel door de hele thuissituatie komen. Aankomende donderdag de eerste echo, erg spannend. Liefs x
Dus ^^ jarig vandaag en laatste nachtje in dit huis! Morgen verhuizen we. Daarna nog een paar nachtjes slapen tot de echo (nu nog 5). Gelukkig heb ik dus vanaf vandaag echt goede afleiding maakt het wachten makkelijker. Ik denk echt alleen maar aan de echo ... het is zo spannend.
Hallo allemaal, Mag ik mij hierbij toevoegen? Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben. Nog net voor mijn NOD. Ik ben rond 27 augustus 2016 uitgerekend. Best spannend. Het gaan ons derde kindje worden en waarschijnlijk de laatste.
Heel veel sterkte Sjakie, wat ontzettend naar. Nu heb je iets moois waar je van kan genieten en nu is je schoonmoeder zo ernstig ziek, vreselijk!
Haha zie opeens voorbij komen dat we beide vandaag 7wkn zwanger zijn, allebei as woensdag eerste echo hebben en allebei morgen gaan verhuizen!
Kleintje en bubblybaby succes met verhuizen! BubblyB; gefeliciteerd met je verjaardag! Welkom mommylove en gefeliciteerd! sjakie; Sterkte. Ik weet hoe je je voelt helaas. Mijn vader liga nu al ruim een week in het ziekenhuis na het verwijderen van een tumor. Gelukkig geen uitzaaiingen maar helaas complicaties van de operatie. Het is helaas geen ziekenhuis hier in de buurt dus kan ik niet veel langs. Maar ik bel elke dag en ga zo vaak ik kan. Wat lastig is want als ik tijd heb om te gaan wil ik juist toegeven aan de vermoeidheid en even gas terug nemen, maar dat kan nu even niet. Dat zul je vast herkennen. Vandaag een heerlijke rommeldag. Mijn dochter had een speelafspraakje bij ons thuis en dat vind ik altijd zo gezellig. Ze is vier en gaat nog niet zo lang naar school. Maar ze is heel makkelijk en maakt snel vrienden dus heeft ze een paar keer per week wel een date. Leuk is dat. Een hele nieuwe fase. Ik ben vandaag een paar keer in paniek geraakt omdat ik wat voelde lopen. Het is gewoon witte afscheiding vermengt met het omhulsel van de Utro pillen gelukkig. Met de drie miskramen begon het bloeden rond week 5/6 vandaar dat de spanning wat toe begint te nemen. Morgen 5 weken. Bij de tweede miskraam was ik 17 augustus van dit jaar uitgerekend en heb ik een paar dagen voor kerst het vruchtje verloren. Nu ben ik de 20e uitgetekend. Ik ben gewoon heel erg bang dat ik ook deze kerstdagen met een leeg verdrietig gevoel zal moeten doorbrengen. Man, wat zal ik blij zijn als alle feestdagen voorbij zijn.