Augustus 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloomy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Bubblybaby; dat klinkt idd niet hoopvol. Bij mijn MA drcember afgelopen jaar ben ik toen ook ruim een week terug gezet. En dat klopte helemaal niet met de positieve test. Maar, bij mij was er geen hartslag en verloor ik bloed. Hè Bah. Ik vind het echt heel erg klote voor jullie. Zeker zo met de kerstdagen ertussen.

Emetje; fijn dat je morgen alweer terecht kunt. Klinkt alsof ze er bovenop zitten en geen risico met je nemen.
    En natuurlijk blijf je hier mee kletsen. Hoe verdrietig ook, deze dingen horen erbij en het is fijn om erover te kunnen praten / schrijven.

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

Ow nee dat hoop ik toch echt niet! Pfffff

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Vandaag is de mevrouw van Moeders voor moeders geweest, net een 10 minuten voor dat de mevrouw kwam, kwam opa even langs of die onze auto mocht lenen!
    Oeps!:D snel de sleutel gegeven en deur uit gejaagd haha

Een heerlijk zachte Wikkeldekens gekregen en een tijdschrift en een testje natuurlijk...die weer toch echt de uitslag zwanger gaf haha.
    Zo vreemd...voel m'n echt niet zwanger zoals ik van vroeger kende...toen was t spugen,misselijk enz...
    Maar...de flessen stinken nog steeds ;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,6 KB
      Weergaven:
      6
  4. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik dacht dat het aan mij lag maar die flessen (al zal het de vloeistof er in zijn) stinken dus echt!

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Ook gaan we ondanks dat we nog geen echo hebben gehad, het met kerst toch onze ouders te vertellen.
    Vriendlief is ondzettend makkelijk over de zwangerschap 'zit wel goed joh, beetje vertrouwen' en ik totaal niet...wou dat ik zo simpel kon denken afentoe.

Zondag gaan we naar mijn moeder (en de kids bij papa ophalen) daar moeten we 2,5 uur voor rijden.
    En hun krijgen dus ook een kerstbal.
    Meestal wist m'n moeder het bijna eerder dan ik zelf van mijn beide zwangerschappen haha.
    Denk dat we zijn moeder echt zwaar is shock hebben haha de pa van mijn vriend is vast heel blij! Heb net voor hem een huis geregeld, hij had na zijn scheiding niks meer...en nu een week later..word hem verteld dat zijn enige kind papa word! Wat niemand en dan ook niemand verwachte denk ik :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,1 KB
      Weergaven:
      4
  6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wat ontzettend schattig, RosaLynn!

Wij twijfelen nog, misschien pas na echo. Mijn moeder weet het wel, maar mijn vader niet en mijn schoonouders zien we morgen. Maar ik weet nog niet of we het hun en mijn schoonzus en zwager al vertellen.

Misschien willen we t-shirts met "grote broer" maken, maar we willen het de kinderen pas na de echo's vertellen. Even nadenken dus nog. Ik ben ook niet dusdanig misselijk dat we er niet omheen kunnen. Dat scheelt.

7. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Bubblybaby; Wat vervelend zeg :( Zou van het slechtste uitgaan... Mocht er een wondertje zijn valt het mee... Knuffel!

Emetje; Wat vervelend! En je had ook al naar gedroomd natuurlijk :( Hopelijk geen bbm

Rosalynn; wat super leuk gedaan! Wat zulle ze verrast zijn! En een mooie test.

Wij mogen morgen voor de 1e echo, ben benieuwd, wel super spannend nu. Verder voel ik me goed, beetje misselijk, maar mag niet klagen denk ik :)

8. smurfin29

smurfin29 Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.071
    0
    0
    Leiden
    hier ook moeder voor moeders langs geweest en een heerlijke wikkeldeken gekregen.
    je hcg moet bij deze test moet je hcg meer dan 500 zijn dus dat is een goed teken,

Bubblybaby: heel veel sterkte

Bijgevoegde bestanden:

• test.jpg
      test.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,8 KB
      Weergaven:
      4
  9. Sjakie87

Sjakie87 Lid

27 nov 2015
    66
    0
    6
    Utrecht
    He meiden, daar ben ik weer even. Enorm bedankt allemaal voor jullie steun en lieve woorden. Echt een heftige tijd. Afgelopen zaterdag hebben we mijn schoonmoeder verteld dat ik zwanger ben. Ondanks dat ze heel erg ziek is, reageerde ze erg enthousiast. We hopen dat ze het wondertje nog mag meemaken.

Bubblez, wat vreselijk dat de kleine niet is blijven plakken. Heel veel sterkte!

Emetje: ik zal voor je duimen!

Bumblebee: fijn dat er een kloppend hartje te zien was! Hopelijk betekent het verder niets dat de kleine wat achterloopt.

Nou, en dan nog even over mezelf. Ik ben sinds 1,5 week eigenlijk continu misselijk. Niet spugen, maar een soort wagenziek gevoel. Als ik dan wat eet is het even weg, maar het komt snel weer terug. Verder erg moe, ik lig vaak om half 10 al in bed (nu dus ook).
    Morgen heb ik de intake en eerste echo bij de verloskundige. Ik vind het heel spannend en ben erg benieuwd.

Fijne avond! X

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wow mooie testen weer een wat n leuke plastic ballen om het zo te vertellen met kerst hihi

11. ijsbeer

ijsbeer Actief lid

14 feb 2014
    387
    0
    16
    Wat een verdrietige berichten.

Emetje wat verdrietig en spannend, ik hoop dat je lijf het zelf oplost...

Bubblybaby ik hoop echt dat de kleine blijft plakken en lekker groeit en gezond is.

En ook blij bericht Yellie, wat fijn dat je een hartje hebt gezien en het goed gaat.

Wat ontzettend fijn dat het goed gekomen is Femke :)

Wat een leuke manier om te vertellen RosaLynn. Hier aan man verteld op 5 december via ingepakte zwangerschapstest. Aan naasten via fotootje zwangerschapstest of slabbetje met hiep hiep hoera ik krijg een broertje of zusje...

Hier vandaag ook de eerste echo gehad en ongeveer 7 weken zwanger. Prachtig kloppend hartje gezien, op mooie plek ingenesteld dus het voelt nu een stuk rustiger en echter voor mij. Buiten vermoeidheid, emoties, opgeblazen gevoel en af en toe vlaagje misselijkheid valt het me tot nu toe mee. Komt ook door de kleine die me bezighoud denk ik ;).

Goed om te lezen dat het met de meesten goed gaat buiten de zwangerschapskwalen... Hang in there ;)

12. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Hoi meiden,

allereest sorry dat ik zo afwezig ben. Ik merk dat ik meer een lezer ben dan een prater.
    Ik merk dat er nogal wat dingetjes spelen. Ik wens de meiden die ermee kampen veel sterkte en succes.

Ik heb zojuist mijn eerste echo gehad. We zijn wat minder ver dan gedacht; uitgerekende datum is 8 augustus. Het hartje klopte wel in ieder geval!

13. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Goedemorgen dames.

Bloomy gefeliciteerd! Hoever ben je terug gezet? Ben je nu zeven weken? Mijn echo komt ook steeds dichterbij. Nog minder dan een week. De 30e. Doodeng. :)

Meiden, ik ben alles even kwijt. Sorry. Geen heldere ochtend. Ik wilde op een aantal reageren. Misschien dat het vanmiddag lukt. :)

14. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Oh wat naar voor je....

Ik heb precies dit mee gemaakt tussen mijn 5e en 6e kindje in. Ook een trage hartslag en groei liep achter. De echo erna was het hartje gestopt en kindje heel minimaal gegroeid. Ik heb helaas geen positieve ervaring te delen met je hierover.
    Ik heb een miskraam moeten laten opwekken omdat het niet vanzelf kwam.
    Ik hoop voor je, dat jouw verhaal niet hetzelfde wordt als mijn ervaring...
    Heel veel sterkte!

15. Bloomy

Bloomy Bekend lid

6 aug 2013
    770
    0
    16
    cats & dogs
    Noord NL
    Ik ben een dag of 4 teruggezet.
    Succes met je echo!! Hopelijk gaat alles goed!

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Dag meiden,

Allereerst veel sterkte Emetje... Hoop dat je veel steun om je heen hebt, zeker nu met de feestdagen.
    Bubblybaby; probeer positief te blijven, hoe moeilijk dat ook zal zijn.

Voor de meiden die een goede echo hebben gehad; heerlijk! Genieten!
    Goed nieuws zo voor de feestdagen!

Ik ben vooral erg aan het hopen dat m'n misselijkheid meevalt met de kerstdagen, verheug me zo op al dat heerlijke eten!
    Ook erg spannend om het morgen aan m'n zwangere zusje (11 weken), zwager en m'n ouders te vertellen. Ben heel benieuwd wat ze er van vinden en hoe ze gaan reageren!

Wens jullie alvast hele fijne kerstdagen toe, maak er wat moois van!

17. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Liefs Burns

Bijgevoegde bestanden:

18. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Thx! Helaas slecht nieuws . Hcg was gestegen en mn eileider nu opgezwollen op de echo. Mocht voor nu wel naar huis en 2e kerstdag terug. Als het dan niet is afgenomen dan noet ik blijven

19. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    ff ego bericht

Ik mag op 10/8 gezet worden, hartje klopt ben 7.1 weken. Had ik ook zelf gedacht, wat heb ik vannacht slecht geslapen zeg... De ochtend gelukkig voorbij gevlogen omdat ik kerstinkopen ben gaan doen.

Fijne dagen iedereeen!

20. Sjakie87

Sjakie87 Lid

27 nov 2015
    66
    0
    6
    Utrecht
    Hoi allemaal,

Wat leuk om te lezen dat een aantal van jullie al een positieve echo hebben gehad. Gefeliciteerd!

Ik heb vandaag mijn intake en eerste echo gehad. Alles zag er super goed uit, een prachtig kloppend hartje gezien. Ik ben zelfs 3 dagen langer zwanger! Mijn banner meteen aangepast. Uitgerekende datum wordt 1 augustus. Voor degene die het leuk vinden, heb ik een foto bijgevoegd van de kleine :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      5

Deel Deze Pagina