Ik zie het nu inderdaad in je handtekening. Ben een beetje warrig haha. Super fijn dat je met behulp van hormonen zwanger bent geworden. Nu hopen dat alles goed blijft gaan, dat vind ik zelf ook heel spannend. Geniet van je zwangerschap!
Welkom nieuwe meiden! Word al gezellig clubje zo. Ik heb vandaag de vk gebeld en mag 21 december al komen, oh vind het zo spannend weer, al helemaal zin in!!
Welkom en gefeliciteerd, Jalou, Sjazs en Sjakie! Gelukkig is je temp weer gestegen Cins! Bedankt voor de tip van okugest, Burns! Azucena, mooi duidelijk streepje hoor! Ik heb vandaag ook gebeld, 17 dec de eerste echo!
Ik heb vanmiddag een t-shirt aangedaan bij mijn dochter met BIG SISTER en daar over heen een vest. Toen mijn man thuis kwam uit zijn werk vroeg ik of hij haar vest uit wilde doen want ze had het vast warm Zo gezegd zo gedaan en hij zei alleen hee das een nieuw t-shirt. uiteindelijk goed gekeken en toen waren we heel blij samen. Hoe reageerden jullie mannen? Ik ga vandeweek even langs hier in het ziekenhuis (ik woon niet in NL) en dan ga ik even een afspraak maken bij de gynaecoloog. Bij mijn dochter had ik die afspraak direct maar ik wil nu nog even wachten. Voor 6 weken zie je toch niks!
Jaaa dit clubje ook gevonden Ik heb gelukkig nog helemaal geen klachten en dat wil ik graag zo houden onee dat is niet helemaal waar, ik slaap iets slechter en daar heb ik nooit last van behalve mijn vorige zwangerschap.. Het eerste wat mijn man zei was: hoe kan dit? Uhm schat, moet ik je dat echt nog uitleggen We waren namelijk niet echt bezig met zwanger worden, dus hier ook het geluk erg vruchtbaar te zijn.. Ik heb diep respect voor alle dames die zoveel moeten doorstaan voor ze een kindje krijgen
Mijn vriend was gaan zwemmen met onze jongste zoon toen ik thuis de test deed. Toen hij thuis kwam liet ik hem de test zien. Hij was erg blij Ik wil nu met Kerst voor de opa's en oma's een fotoboek maken van mijn oudste twee en dan op de laatste bladzijde het nieuwste wondertje vermelden
Hoi! Mag ik me bij jullie aansluiten? Gister positief getest en de test van vanochtend is mooi opgelopen. Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen? Ik lees overal de verloskundige bellen, of moet je eerst langs de huisarts? En natuurlijk allemaal gefeliciteerd!
Je kunt gewoon een vk gaan bellen bij jou in de buurt. Mocht je het nog niet doen, je zou over kunnen stappen van foliumzuur naar een totaalpakketje vitamines voor zwangere vrouwen waar foliumzuur bij in zit. Tevens zou je je aan kunnen melden bij 'Moeders voor moeders'. De rest komt vanzelf
Ik maakte mijn man met een cadeautje en de test wakker na zijn nachtdienst! nog heel slaperig schrok hij wakker van het geritsel, maar heb hem nog nooit zo snel een papiertje van een cadeau af zien scheuren Daarna alleen maar super blij en 'is het gelukt, is echt gelukt?' heel onwerkelijk en nog steeds eigenlijk!
Wat leuk zeg, steeds meer nieuwe augustus mama's Welkom allemaal en gefeliciteerd!! Ik heb gisteren het aanmeldformulier ingevuld bij de vk en zal een deze dagen teruggebeld worden voor een afspraak. Eigenlijk voel ik me heel erg goed! Rond mijn NOD wat pijn in mijn onderbuik gehad, maar dat is nu veel minder. Gelukkig ook niet misselijk, hopelijk blijft dat zo!
Dankje! ik heb me aangemeld bij een praktijk in de buurt, zal binnenkort wel bericht krijgen. Vitamines slikte ik al, nu zorgen dat ik ze niet vergeet haha
Hallo nieuwe zwangeren! Ik zag weer mooie testen voorbij komen!! Wij hebben vorige week maandag samen getest (mijn man werkt momenteel niet, ik ben kostwinner). Ik zei "zie jij wat ik zie" toen de test nog maar 10 seconden lag te wachten.... dus bij ons was het gelijk heel erg duidelijk. Ik moet in week 52 naar de vk. Fijn dat het voor kerst nog kon! Pfff nog meer meiden die misselijk zijn? Bah bah. Succes idereen de komende tijd!!
Ik ben misselijk met vlagen. Kan me ook niet zetten tot ontbijten, heb na 1 hap genoeg gehad. Verder last van mijn borsten, darmen en erg moe. Vind het nogal wat voor 4+1 . Had ik bij mijn zoontje niet zo vroeg, dus vraag me af hoeveel ervan in mijn hoofd zit. (Mijn zoontje was een cadeautje, dus we wisten het pas later.) Ik heb vl een foto gestuurd of hij zag wat ik zag . Hij zag natuurlijk niks. De volgende dag hetzelfde en toen zag hij ook licht iets. Dus niks spannends of verrassends. Mijn testen beginnen nu eindelijk wat meer te knallen. Gisteravond had ik nog kramp die uitstraalde naar mijn benen, dus begon me zorgen te maken. Maar nu is het weer helemaal weg.
Mijn eerste testen heb ik met een etos test gedaan. Vanmiddag heb ik een clearblue test gehaald. Daar komt dan op het schermpje zwanger te staan. Dat ziet er op de een of andere manier toch beter uit dan zo'n streepje haha
Hoi meiden. Ik heb 2 action testjes met n lichte streep en nu 1 kv test die iets duidelijker is dus ik denk dat ik toch echt zwanger ben! Ze knallen nog niet maar zijn zonder turen echt wel goed te zien. Helaas niet zo makkelijk op de foto te krijgen. Mijn eitje was rond 16 november en ik ben waarschijnlijk uitgerekend rond 8 augustus Hihi wat onwerkelijk
Hey, je hebt je al aangesloten bij onze groep ik had je al een prive berichtje gestuurd.... Dan vanaf hier natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Dankjewel meid. Ik las net inderdaad je berichtje maar ik ben er inderdaad al bij. Ik hoop dat mn test morgen ochtend wat duidelijker wordt