Goedemorgen dames! Sinds donderdagavond voel ik mij al niet zo fit, keelpijn, verkouden etc. Gister leek het beter te gaan en ben ik ook gewoon naar de verjaardag van mijn nichtje en neefje geweest. Daar hebben we de laatste mensen verteld van onze zwangerschap en nu weet iedereen het. We hebben ook heel veel en leuke reacties gehad. Nu ben ik vanaf 05.00 vanmorgen alweer klaar wakker met kriebels, pijn in mijn keel en snotteren. ik zit momenteel een beetje in twijfel of ik mij ziek zal melden op het werk. Ik meld mij eigenlijk nooit gauw ziek maar ik merk dat ik nu ook gewoon minder fit ben...
Op tijd lekker uitrusten Burns, als daar een dagje ziekmelden bij komt kijken is dat zo! Hier helaas minder goed nieuws na 2 prachtige echo's gehad te hebben, is het hartje vorige week gestopt met kloppen. Onze wereld staat momenteel even op zn kop... binnenkort hebben we een afspraak bij de gynaecoloog
Helaas moet ik jullie ook slecht nieuws brengen. Ook ons hartje is weer gestopt. Wat zaterdag begon met roze afscheiding, toen dezelfde dag nog een goede echo gehad. Zondag niks meer aan de hand en vanaf maandag begon de afscheiding weer. Vandaag met spoed een echo in het ziekenhuos gekregen en ze heeft op elke mogelijke manier gekeken maar er was geen hartactie meer. Het was wel gegroeid ten opzichte van vorige week dus waarschijnlijk nog maar net gestopt.
Reza en lovexx, wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte. Ik word van deze berichten wel extra zenuwachtig. Wij hebben morgenochtend de extra echo om te kijken of het hartje nog wel klopt en of het gegroeid is tov vrijdag. Zeker als ik dan lees dat er eerder 2 goede echo's waren. Bah, dat eerste trimester is killing. Het duurt nog zo lang. Oorspronkelijk zou ik nu op 8+4 moeten zitten, maar zit waarschijnlijk op 6+5. Dan wordt het wel extra lang dat eerste trimester, als ik al zover kom. Gelukkig mag ik al om 9.35 uur morgenochtend en hoef ik niet nog een hele dag in spanning te zitten.
Welkom nieuwe dames. Dames met een goede echo gefeliciteerd! En dames waar het mis is gegaan, sterkte en een dikke knuffel. Wij hebben gister de intake bij de vk gehad. Niet echt heel boeiend. Maar wel al een heel klein beetje over de bevalling gehad. Aangezien ik bij mijn vorige bevalling een totaal ruptuur heb gehad en daar heel lang herstel voor nodig had. Vond ik het toch een dingetje om aan te kaarten. We gaan hier zeker nog meer op terug komen en info inwinnen bij de gynaecoloog. Maar de kans is heel groot dat dit een keizersnede zal gaan worden. Hier best veel misselijk. Maar wel met vlagen. Heb het idee dat ik heel veel op een dag moet eten. Steeds kleine beetjes om maar minder misselijk te zijn. Wij hebben 4 feb de termijnecho en 12 feb weer een afspraak bij
Ik bedenk me in ene dat ik hier waarschijnlijk niet eens heb geschreven over onze 1e echo. Deze hadden we 12 januari en alles zag er goed uit voor het termijn. Mooi kloppend hartje.
Jeetje Lovex en Reza wat verdrietig. Wat moeilijk voor de tweede keer een miskraam Reza. Beide veel sterkte gewenst. Bijzonder verhaal Femke en Pat. Heet spannend voor jou Pat. En kan me voorstellen dat het nog steeds door je heen gaat Femke. Fijn om ook de andere positieve verhalen te lezen. En griep gaat echt rond he.... Hier nog steeds wiebelig in hoe ik me voel fysiek en mentaal. Maar gaat langzaamaan de goede kant weer wat op.
Pat: ik mag ook morgenochtend weer gaan en moet eerlijk zeggen dat ik hem ook wel een beetje knijp hoor..wat nou als het niet goed zit. Normaal ben ik er best nuchter onder, in de zin van de natuur bepaald en als het niet goed gaat dan kan niemand daar nog iets aan doen. Maar ja toch..Pfff zenuwslopend is dit. Gelukkig is de afspraak al om 09.15 dus hoef niet nog es tot in de middag ofzo te wachten. Minimop: ik ken het heel goed..eten tegen de misselijkheid. Ik had hier nog een topic over geopend in "zeangerschap" want als ik zo doorga ben ik tonnetje rond aan het eind. Bij de vorige twee 37 kilo aangekomen..en ok dat is er ook weer net zo hard vanaf gegaan en was ik binnen 1.5 jaar weer terug op mn start gewicht. Ipv veel eten helpt drinken ook goed bij mij heb ik laatst ontdekt. Een sapje..ijskoud water enz. Wellicht dat Dat ook bij jou kan helpen?
♡ augustus 2016 mama's ♡ 1 augustus ♡ Sjakie87 - 1e kindje - 28 jaar 2 augustus ♡ Yellie88 - 1e kindje - 27 jaar 3 augustus ♡ Tulpenbol - 2e kindje - 27 jaar ♡ Burns - 1e kindje - 29 jaar ♡ Jillzz - 2e kindje - 26 jaar 4 augustus ♡ Yetje07 - 1e kindje - 30 jaar 5 augustus ♡ Peet85 - 1e kindje - 30 jaar 6 augustus ♡ Jalou - 3e kindje - 34 jaar 8 augustus ♡ Lellebel2- 3e kindje- 30 jaar 9 augustus ♡ JustMeLies - 1e kindje - 24 jaar ♡ Hondavrouw - 1e kindje - 19 jaar 10 augustus ♡ Molensteen - 2e kindje - 32 jaar ♡ Bloomy - 3e kindje - 33 jaar ♡ Bioluun - 3e kindje - 31 jaar 11augustus ♡ Magnolia29 - 1e kindje - 29 jaar 12 augustus ♡ IJsbeer - 2e kindje - 38 jaar 13 augustus ♡ Billy60 - 2e en 3e kindje - 21 jaar 16 augustus ♡ Kiera - 3e kindje - 31 jaar 19 augustus ♡ Magnolina83 - 2e kindje - 32 jaar 20 augustus ♡ Tinkerbel001 -1e kindje - 28 jaar 23 augustus ♡ Anne201 - 1e kindje - 25 jaar ♡ LaQueen - 1e kindje - 24 jaar ♡ Femkes - 3e kindje - 35 jaar 24 augustus ♡ Smurfin29 - 2e kindje - 32 jaar 25 augustus ♡ ElisabethD - 2e kindje - 32 jaar 26 augustus ♡ Minimop - 2e kindje - 29 jaar ♡ XenaWP - 2e kindje - 31 jaar ♡ Pat1978 - 3e kindje - 37 jaar 27 augustus ♡ MommyLove85 - 3e kindje - 30 jaar ♡ Ilja27 - 1e kindje - ♡ Miessemuis - 3de kindje - 23 jaar ♡ Rosa887 - 1e kindje - 27 jaar 28 augustus ♡ Cindy 2015 - 1e kindje - 33 jaar 29 augustus ♡ Daisykesie - 3e kindje - 29 jaar 30 augustus Totaal: 36 Jongen (0) l Meisje (0) l Verassing (0) sterretjes die we nooit zullen vergeten: 💫 Bubblybaby 💫 Tatum80 💫 Loveexx 💫 Reza2306 ♡ Afspraken ♡ Januari 19: Kiera intake vk 20: Billy60, afspraak verloskundige zkh 21: Cindy2015, eerste echo 26: Burns, nekplooimeting 28: smurfin29, 1ste echo 28: Tulpenbol, combinatietest 28: Tinkerbel001, echo 28: Bioluun, combitest echo 29: Smurfin29 intake vk 20: lellebel 2 intake vk 30: Miessemuis, 2de echo vk Februari 2: Femkes, intake vk 3: Miessemuis, intake vk 4: Minimop termijn echo 9: Tinkerbel001, afspraak vk 9: Magnolia29, afspraak vk 10: Burns, controle vk 12: Minimop afspraak vk 13: Burns, geslachtsbepaling Als je jezelf of afspraken wil toevoegen aan de lijst, klik je op quote en verander je de dingen. Vervolgens haal je aan het begin en einde de quote weg en dan kun je het bericht plaatsen. Je mag ook gewoon vragen iemand anders het voor je te plaatsen.
@Pat en Lellebel, ik denk aan jullie morgen. Al die berichten zijn inderdaad heel moeilijk. Ik merk dat ik het me ook aantrek en dan is een echo extra spannend. Die eerste weken zijn inderdaad slopend. @Reza, ook jij ontzettend veel sterkte met het verlies.