CB test zegt niet zwanger. Ik wacht wel even af. Heb zelf t gevoel dat t niet goed is maar goed ik moet even geduldig zijn
Ha meiden, Misschien is het wel een hele domme vraag van mij, maar waarom zou je zoveel extra testen doen om te zien of de streep op loopt totdat je een knaltest hebt? Een streep is toch gewwon een streep. Zwanger is toch gewoon zwanger. is er nog een andere reden om zoveel testen te doen? Verder ben ik erg moe vandaag. Ik kan me niet herinneren dat ik dat al zo vroeg had bij mijn vorige zwangerschappen.
Ik weet dat een streep een streep is maar bij een lichte streep wil je wel zien dat ze oplopen. Ik ga nu ook afwachten. Heb er toch geen invloed op.
Laurazoey, sorry ik heb het gevoel dat te oordelend overkom. Dat is zeker niet de bedoeling. Je wil natuurlijk zeker zijn van je zwangerschap. Ik dacht dat er misschien meer achter zou zitten. Ik hoop van harte voor jou dat er straks een knaltest uitkomt!!
Ja de clearblue gaf 2 dagen geleden zwanger 1-2 aan, met avondurine (eigelijk direct na het eten haha) Kv loopt wel op maar de strepen zijn nog niet even donker, niks om me zorgen over te maken dan?
Hoi allemaal, ook ik zou me graag bij dit topic aan willen sluiten! Ik lees al een poos mee op het forum, tot afgelopen zondag in het zwanger worden gedeelte, maar na een knaltest van KV 2 voor 5 zondagavond mag ik me dan ook eindelijk bij de zwangeren aansluiten! Het is ons eerste kindje en ik kan soms nog steeds niet geloven dat het raak is. Gisteren nog maar een keer getest, en deze was ook weer hartstikke positief. Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik mag 23 december op intake + een echo. Volgens haar berekening ben ik dan 7,5 week zwanger. Ik vind het best spannend die eerste echo! Hopen op een mooi kloppend hartje en dan met kerst mijn ouders en schoonouders dit nieuws als geweldig kerstkadootje geven!
Van harte gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en vind het enorm spannend allemaal. 24 december mag ik bij de vk komen voor controle en een echo. Ik ben dan (als het goed is) precies 8 weken.
Jalou nee hoor ik begrijp het wel. Ik was voor mn test met 2e streep ook wat anders. Ik testte ook bv niet voor mn nod uit principe. Maar ik wacht even een paar dagen af. Eris nog geen bloed. Ik heb nog dat "volle" gevoelin mn buik en mn borsten zeuren nog. Vandaag geen misselijk gevoel maar ipv misselijk te zijn heb ik knallende koppijn. Ach ja.. de achtbaan is pas net op gang
Hoi hoi Mag ik ook meekletsen Molensteen, 32 jaar, 2e kindje, ud is ws 5-10 aug ergens volgens vk berekening ben ik nu 4 weken 5 dagen maar ben onregelmatig. Op basis van ei zeg ik nu 4 weken te zijn 24/12 eerste echo en intake Ergs spannend allemaal, na mijn mk in sept. Testen zijn veel duidelijker dan toen, maar verder voel ik me best. Wel veel last gehad van mijn borsten die enorm jeuken en wat acne op rare plekken.
Oke dankje! Ik dacht dat ze rond mijn NOD wel even donker zouden moeten zijn maar dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken 22/12 eerste echo en intake
Ik werd net wakker van een bekende pijn in mn buik. Deze pijn hoopte ik een tijdje niet meer te voelen maar helaas. Ik had graag samen met jullie een augustus mama willen worden maar het mocht niet zo zijn. Ik heb echter wel hoop dat het lukt want ik weet dat ik echt zwanger was. Ik weet nu meer dan vorige maand want toen vroeg ik me af of het überhaupt kon. Heel veel succes, plezier, gezondheid en liefde gewenst de komende maanden. Liefs van mij
Laurazoey, wat erg voor je. Heel veel sterkte. En wat ik al eerder zei ik hoop dat je snel met een knaltest in je handen staat!
Dikke knuffel laurazoey! Hopelijk ben je heel vlot zwanger van een mooie plakkerd! Sterkte. Ik heb ook behoorlijk wat kramp gehad vannacht en hoop dat het goed blijft gaan. Maar het zit me niet heel lekker.
Wat erg laurazoey! Veel sterkte, hopelijk snel raak. Het feit dat je weet dat het kan geeft hopelijk moed!