Augustus 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloomy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Welkom Anne en gefeliciteerd! Fijn dat het alsnog gelukt is!

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    CB test zegt niet zwanger.
    Ik wacht wel even af. Heb zelf t gevoel dat t niet goed is maar goed ik moet even geduldig zijn

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ha meiden,

Misschien is het wel een hele domme vraag van mij, maar waarom zou je zoveel extra testen doen om te zien of de streep op loopt totdat je een knaltest hebt? Een streep is toch gewwon een streep. Zwanger is toch gewoon zwanger. is er nog een andere reden om zoveel testen te doen?

Verder ben ik erg moe vandaag. Ik kan me niet herinneren dat ik dat al zo vroeg had bij mijn vorige zwangerschappen.

4. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Oh, echt?! Misschien toch nog even een paar dagen wachten...

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik weet dat een streep een streep is maar bij een lichte streep wil je wel zien dat ze oplopen.

Ik ga nu ook afwachten. Heb er toch geen invloed op.

6. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Laurazoey, sorry ik heb het gevoel dat te oordelend overkom. Dat is zeker niet de bedoeling. Je wil natuurlijk zeker zijn van je zwangerschap. Ik dacht dat er misschien meer achter zou zitten. Ik hoop van harte voor jou dat er straks een knaltest uitkomt!!

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ja de clearblue gaf 2 dagen geleden zwanger 1-2 aan, met avondurine (eigelijk direct na het eten haha)

Kv loopt wel op maar de strepen zijn nog niet even donker, niks om me zorgen over te maken dan?

8. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Misschien over een paar dagen nog eens testen?

9. Daendels

Daendels Lid

3 mrt 2015
    34
    12
    8
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

ook ik zou me graag bij dit topic aan willen sluiten! Ik lees al een poos mee op het forum, tot afgelopen zondag in het zwanger worden gedeelte, maar na een knaltest van KV 2 voor 5 zondagavond mag ik me dan ook eindelijk bij de zwangeren aansluiten!

Het is ons eerste kindje en ik kan soms nog steeds niet geloven dat het raak is. Gisteren nog maar een keer getest, en deze was ook weer hartstikke positief.

Vanmorgen de verloskundige gebeld en ik mag 23 december op intake + een echo. Volgens haar berekening ben ik dan 7,5 week zwanger. Ik vind het best spannend die eerste echo! Hopen op een mooi kloppend hartje en dan met kerst mijn ouders en schoonouders dit nieuws als geweldig kerstkadootje geven!

10. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Mijn eerste strepen waren best goed te zien maar ik wilde ze ook zien oplopen hoor! Niks geks aan!

11. Sjakie87

Sjakie87 Lid

27 nov 2015
    66
    0
    6
    Utrecht
    Van harte gefeliciteerd!! Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje en vind het enorm spannend allemaal. 24 december mag ik bij de vk komen voor controle en een echo. Ik ben dan (als het goed is) precies 8 weken.

12. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Jalou nee hoor ik begrijp het wel.
    Ik was voor mn test met 2e streep ook wat anders. Ik testte ook bv niet voor mn nod uit principe.

Maar ik wacht even een paar dagen af.
    Eris nog geen bloed. Ik heb nog dat "volle" gevoelin mn buik en mn borsten zeuren nog. Vandaag geen misselijk gevoel maar ipv misselijk te zijn heb ik knallende koppijn. Ach ja.. de achtbaan is pas net op gang ;)

13. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Bij een zwangerschap hoeven ze niet even donker te zijn enkel ovulatietesten

14. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Hoi hoi

Mag ik ook meekletsen

Molensteen, 32 jaar, 2e kindje, ud is ws 5-10 aug ergens volgens vk berekening ben ik nu 4 weken 5 dagen maar ben onregelmatig. Op basis van ei zeg ik nu 4 weken te zijn
    24/12 eerste echo en intake

Ergs spannend allemaal, na mijn mk in sept.
    Testen zijn veel duidelijker dan toen, maar verder voel ik me best.
    Wel veel last gehad van mijn borsten die enorm jeuken en wat acne op rare plekken.

15. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Oke dankje! Ik dacht dat ze rond mijn NOD wel even donker zouden moeten zijn maar dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken

22/12 eerste echo en intake :D

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik werd net wakker van een bekende pijn in mn buik.
    Deze pijn hoopte ik een tijdje niet meer te voelen maar helaas.
    Ik had graag samen met jullie een augustus mama willen worden maar het mocht niet zo zijn.
    Ik heb echter wel hoop dat het lukt want ik weet dat ik echt zwanger was. Ik weet nu meer dan vorige maand want toen vroeg ik me af of het überhaupt kon.

Heel veel succes, plezier, gezondheid en liefde gewenst de komende maanden.

Liefs van mij

17. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Laurazoey, wat erg voor je. Heel veel sterkte. En wat ik al eerder zei ik hoop dat je snel met een knaltest in je handen staat!

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dankje meid. Komt helemaal goed

19. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Dikke knuffel laurazoey! Hopelijk ben je heel vlot zwanger van een mooie plakkerd! Sterkte.

Ik heb ook behoorlijk wat kramp gehad vannacht en hoop dat het goed blijft gaan. Maar het zit me niet heel lekker.

20. yellie88

yellie88 Lid

16 apr 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat erg laurazoey! Veel sterkte, hopelijk snel raak. Het feit dat je weet dat het kan geeft hopelijk moed!

Deel Deze Pagina