Augustus 2016 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloomy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik was op zoek naar de fb groep, maar kon deze niet vinden onder die naam....

2. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Anders voeg ik je als vriend toe en dan kan ik je op die manier toevoegen? Ik pb je mijn naam wel.

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik doe niet mee met facebook. Ik zit nog in de middeleeuwen en heb nog geen facebook ;)

4. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ghehe, zullen speciaal voor jou hier blijven posten. ;) ;) Magnolia is toegevoegd. Wie volgt?!

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Sorry ik doe ook niet aan Facebook..

6. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @Bioluun, blijven wij in ieder geval lekker ouderwets forummen ;)

7. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Femkes ja dat is inderdaad die test die je noemt! Nuchter komen en dan glucosedrankje drinken en na 2 uur weer prikken. Ben benieuwd!
    Ik kan de FB groep ook niet precies vinden, alleen onder 2 iets andere namen (mama in augustus 2016, en mama's juli en augustus 2016).

8. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Oh wat lastig dames, vreemd ook.

9. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik heb ook geen facebook;)

Femkes wat een moedige beslissing van jullie, ik hoop dat je nu weer een beetje kunt gaan genieten..

10. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    De 20 weken echo was goed. De kleine zit met alles boven het gemiddelde. Met buikje tegen de bovengrens. hopelijk groeit dat niet continue in dat tempo haha. Verder alles goed. Alleen placenta ligt nu te dicht bij de uitgang. Met 32 wk opnieuw meten.

11. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Ja leuk ik zoek ook de fb op!
    Femkes wat een mooi besluit hebben jullie gemaakt...ik vind jullie heel sterk en idd liefde hebben jullie genoeg zo te lezen :)

12. Puckkk

Puckkk Lid

22 feb 2016
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan de Facebook niet vinden.. zie "mama in augustus 2016" met een groen logo met bloemetje. Is ie dat? Mijn forumnaam is mijn echte voornaam, dus een pb is vast niet nodig ;)

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hè doncky dat heb ik ook. Dat de placenta nog te dicht bij de uitgang ligt. Kreeg jij meer info hierover? Ik ben het namelijk eens gaan opzoeken en lees dat mensen dan waarschuwingen meekrijgen (niet tillen en als je gaat bloeden meteen bellen). Maar mij hebben ze verder niks verteld behalve dat het bij 32 weken opnieuw bekeken wordt...

14. Doncky

Doncky Actief lid

14 sep 2015
    299
    1
    16
    Nee heb niet echt richtlijnen meegekregen. Alleen qua bloeden dan gelijk bellen. Maar grote kans dat doordat de baarmoeder groter word de placenta daardoor ook verplaatst. Is afwachten tot de echo met 32 weken. Had het ook nog opgezocht maar dan lees je allemaal van die verhalen waar je niet vrolijk van word. Ik laat het op me afkomen. Wie weet zegt de verloskundige er wat van als ik daar op controle ben over 2 weken. Hoeveel ruimte had jij? Of lag hij er echt ook voor?

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ja die verhalen las ik ook. Ze heeft niet echt een afstand genoemd maar had het wel over millimeters. Maar of dat op het scherm of in real life was zei ze niet. Ze was er volgens mij zo vaag mogelijk over. Ik heb donderdag een afspraak met de vk dus dan kan ik het vragen. Jammer dat daar dan drie weken tussen zit...

16. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Nee het plaatje is gewoon zo'n standaard plaatje in t blauw met Robotjes (?) als je zoekt op Augustus 2016 mama's moet je hem wel vinden denk ik

17. Nynke1981

Nynke1981 Actief lid

3 mrt 2016
    253
    1
    0
    Ik ben helemaal blij....eindelijk voor een leuk prijsje DE wieg gevonden die ik zo graag wilde hebben! Zal hem vanmiddag ophalen.....google maar eens op wieg Celine...ik was op slag verliefd en zie onze kleine man er straks al helemaal in liggen hihi

18. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Hallo Meiden,

Ik ben al een tijdje minder actief aanwezig. Ik zit in een fb groep dat ik toch wel makkelijker vind om alles bij te houden.
    Ook komt het denk ik dat er nu voor mij minder in de zwangerschap gebeurd als eerder. Ik ben bijna 24 weken en voorlopig is er niet heel veel aan de orde behalve dat ik over een maand een extra groeiecho krijg en nu gewoon aan het 'zwangeren' ben. Het enige wat er afgelopen week besloten is, is dat ik per direct halve dagen ben gaan werken. Dit in verband met een te lage bloeddruk. Nu moet ik dus wat rustiger aan doen. Dit kan voor de gehele zwangerschap zijn maar kan zich ook over een tijdje weer hersteld hebben.

19. MarjoP

MarjoP Bekend lid

9 dec 2015
    853
    579
    93
    Vrouw
    Nynke wat een leuke wieg, heb hem even gegoogeld! Super schattig.
    Als ik exact Augustus 2016 mama's intyp kan ik echt maar twee groepen vinden, zie afb...
    Vervelend Burns, die lage bloeddruk! Hopelijk herstelt het zich wel weer wat!

Bijgevoegde bestanden:

• FB 1.jpg
      FB 1.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,5 KB
      Weergaven:
      3
  20. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Marjo, ik heb je vrijdag al een pb gestuurd om je op een andere manier toe te voegen aan de fbgroep..

Deel Deze Pagina