Haha, Jalou, we zijn blij met jou als ervaringsdeskundige! Kan me dat wel voorstellen wat jij zegt over die vrijheid nu weer moeten loslaten. Wij zijn nog jong, ik ben 21 en ml net 23. We zijn heel gelukkig met ons leven en zouden niet anders meer willen, maar heel soms, als dl in een rottijd zit, dan denk ik wel eens, jeetje, wat was dat leven chill en fijn zeg. Hier beland dl ook vaak tussen in, ijsbeer. Hoop dat dat dan minder is. Het idee is dat de baby in een co sleeper gaat. Kijk er zo naar uit, zo'n klein baby'tje.
Jaaaa dames!!!! ik heb er meer vertrouwen in dat ik bij jullie mag gaan horen Vandaag weer getest en is mooi opgelopen!!! 2 dagen voor nod
Gefeliciteerd Kaatm. Welkom!! Haha Billy ik ben inmiddels al 34. De jongens zijn nu heerlijk met de sinterklaas kadoos aan het spelen. Dan kunnen pap en mam ok een beetje chillen. We liggen af en toe in een scheur over de geluiden die nu uit de kamer komen. Heerlijk als ze zo kunnen spelen
Hoi mag ik me hier ook melden? We waren net begonnen voor een tweede, en tweede ronde raak.! Ik was er helemaal niet mee bezig en had ook niet het idee dat we rond de eisprong seks hadden gehad, maar toch wel en raak! Het is erg onwerkelijk, hebben jullie dat ook? Ik heb weinig klachten en dat maakt me soms onzeker. Wel een beetje last van eierstokken, niet echt baarmoeder... Al mijn vriendinnen hebben wel een miskraam gehad en daardoor heb ik het idee dat dit mij nu te wachten staat.. Ik zou blij zijn als ik een kloppend hartje gezien heb.. Iedereen gefeliciteerd hopen op mooie zomerkindjes
Gefeliciteerd Maartje! Ik kan me voorstellen dat het dan extra spannend is. Ik twijfel telkens, moet ik nog een extra test doen, maar een dikke plus is een dikke plus en de menstruatie blijft ook uit . Bij 6-7 weken heb ik een echo in ziekenhuis, dus ik ben benieuwd. Ik hoop dat alles er dan goed uit ziet. Ik was bij eerste zwangerschap na combinatietest stukje rustiger en kon na de 20 weken echo echt meer genieten weet ik nog. Ik ben nu al stuk rustiger dan eerste keer.
Wauw 1,5 dag niet gekeken en 3 zwangere meiden erbij. Gefeliciteerd Ijsbeer, Kaatm en Maartje2013. Wat een heerlijk gevoel is het om die positieve testen te zien. Wanneer krijgen jullie de eerste echo? Daar zit ik met spanning naar uit te kijken, ben zo benieuwd en hoop zo erg dat er een hartje klopt!!! Fijne zondag allemaal. Liefs
Gefeliciteerd Maartje! kan me voorstellen dat dat spannend is. Maar het gaat vast goed komen allemaal. Hortensia, ik ga morgen vk bellen. Geen idee of ze vroege echo en termijnecho doen. Hoop beiden natuurlijk. En jij?
Hallo dames, Het lijkt me leuk me bij jullie aan te sluiten! Gister (kv 2v5) en vanochted (cb digital) allebei positief getest 2 dagen voor mijn NOD nu! We zijn super blij en hebben enorm geluk dat het zo snel mag gebeuren, beetje onwennig nog allemaal! Maandag de verloskundige bellen voor een afspraak, we hopen voor kerst een echo te kunnen krijgen, hopelijk is dat nog mogelijk, iemand ervaring mee? Na eigen berekening 17 augustus uitgerekend, super leuk want dat is man zijn verjaardag!!
Gefeliciteerd Goudlokje! Ik heb een behoorlijk opgeblazen buik, dacht dat ik ook wel aangekomen zou zijn maar dat is niet zo (hoeft ook niet in mijn geval omdat ik overgewicht heb, zolang ik maar gezond eet).
Er wordt al lekker gekletst en komen steeds nog nieuwe dames bij! Welkom! Leuk om zo ieders ervaringen te lezen
Welkom Goudlokj! Ik ga morgen ook bellen, maar ga er zelf niet van uit voor de kerst al een echo te krijgen, al hoop ik het wel! Ijsbeer, misschien je darmen? Wel fijn dat er niets bij aan is dan, als je dat wel vermoedde. Ik heb mn voedingsbeha's alweer aan van vorige zwangerschap. Echt een verademing zeg. Die andere deden pijn en borsten zijn alweer stukje groter.
Gefeliciteerd goudlokj, welkom! Billy, wij hebben 14 december de eerste echo. Wij zijn zwanger geworden dmv IUI, eindelijk na 2 jaar wachten, daarom krijgen wij een vroege echo in het ziekenhuis. Ondanks mooie positieve testen toch de angst voor een miskraam, gewoon de angst dat nu het gelukt is het van ons afgepakt word, lastig vind ik het om vertrouwen te hebben in mijn eigen lichaam. Mijn buik is ook opgeblazen en m'n borsten zijn zeer gevoelig, gelukkig niet misselijk!