Onze dame is ook (voor ons doen helemaal) een Hollands welvaren babytje. Heerlijk dikke benen met plooitjes. Ik vind het heerlijk omdat het bij de tweede allemaal zo moeilijk ging. Het is dus nu genieten. We zijn begonnen met toch in bed in haar eigen kamer te slapen te leggen overdag. Ivm de krampjes lang niet gedaan, maar nu dat wat afneemt en ze steeds meer prikkelbewust wordt, vonden we het tijd. Straks ook weer werken, dus dan is het ook wel handig. Helaas werkt erbij blijven niet zo goed, ze vecht dan tegen de slaap. Dus toch maar wat laten huilen. Ik vind het nog steeds niet fijn, maar zie na 2 dagen al wel verbetering overdag. Veel vrolijker (dat kan dus) en actiever. Fijn dat de osteopaat iets heeft gevonden, Afkes. Hopelijk gaat er verbetering optreden.
Ben ik de enige met zo'n klein ukkie? Hij krijgt wel een beetje spekkies, maar is nog steeds wel fijntjes hoor. Komen jullie allemaal bij het cb met jullie obesitas baby's, sta ik daar met mijn ondergewichtje haha grapje hoor, volgende week mag ik weer, ben benieuwd wat hij weegt en wat ze gaan zeggen. Het is wel echt een heerlijk lachebekkie, in de avond viel hij steeds al in een diepe slaap dus gister voor het eerst in bed gelegd savonds. Toen zaten man en ik dus zomaar samen beneden, best wel weer lekker. Tijd gaat echt hard, vandaag alweer 3 maanden!
Even een vraagje tussendoor: Heeft 1 van jullie meegedaan met moeders voor moeders en zo ja heb je dan de Badcape (wit met grijze randen) ontvangen en zo ja zou je die aan mij willen geven (als je het zelf niet gebruikt) of aan mij verkopen? Als niemand in deze groep dat heeft/wilt dan zal ik een aparte topic openen.
Super fijne cape he Iez!! Ik gebruik hem bijna dagelijks. Dus helaas Fijn he dames; als de kleine s avonds lekker in het eigen bedje slaapt. We zaten vandaag om half acht al samen beneden! Wat een luxe. Tom had alleen om half vijf z'n vierde fles al, dus heb hem nu toch maar even wakker gemaakt. Hij moest toch nog een schone luier voor de nacht. Ben benieuwd hoe laat hij vannacht komt.
Ja hè Bioluun, het is een super Badcape! Zeker heerlijk als je even een avond hebt. We laten haar sinds een paar dagen ook in haar bedje slapen ipv box en nu slaapt ze gewoon door (moest haar ook wakker maken voor haar laatste fles) terwijl ze normaal gesproken in de box niet sliep en soms zelfs begon te huilen etc. Heb meteen 3 wasjes gedraaid terwijl ze sliep.
Mvm: nee niet mee gedaan dus ik kan je ook niet aan de Cape helpen..sorry meid. Otnwikkelingen: leuk hoor dat allemaal zo te lezen! Nog niet zo heel lang geleden liepen we nog puffend en zuchtend met een bolle buik rond hahahahaa. Jillzz: voor mij is zo een speknekkie ook nieuw hoor. M'n andere twee waren slanke ienieminies. Op tijd naar bed: heeeerlijk! Hahahaha. Ik streef ernaar om uiterlijk iedereen gewassen en al op bed te krijgen en tot nu toe lukt dat goed. De twee oudste zijn niet anders gewend en liggen om 19.30 al te snurken en mase die heeft besloten iets vroeger onder het wol te kruipen. Morgen weer naar het cb. Ben benieuwd! Helaas ook weer prikjes.
Zo, dat is inderdaad al een flinke, lellebel! Daar valt die van mij nog bij in het niet. Scheelt natuurlijk ook wel bijna een maand als ik mij goed herinner. IEZ, cape kan ik je ook niet aan helpen, ik mag niet meedoen aan mvm. Ik ben nu wel heel benieuwd wat er zo goed aan is Hier zijn de nachten nog echt een ramp, maar de slaapjes overdag en 's avonds worden echt beter. Ik zit dus nu ook rustig beneden. Helemaal alleen omdat man naar zijn ouders is. Zijn moeder is vandaag plotseling in het ziekenhuis opgenomen. Het valt gelukkig mee, dus hij komt vanavond wel weer thuis, maar de avondspits was weer even alleen. Normaal is dat alleen donderdag en daar bereid ik me altijd gedurende de dag op voor, maar dit was dus plotseling en dat was even erg lastig. Juist tijdens het eten is onze dame namelijk erg onrustig. Dus koken ging even helemaal rampzalig, maar uiteindelijk is het goed gekomen. Zelfs nog kunnen stofzuigen, grappig hoe die kleine dingen je zo gelukkig kunnen maken. Nu ga ik maar naar bed, sleep when the baby sleeps!
Wow lellebel! Hij is a big cute boy. Grappige expressie van de flits. Sterkte morgen met de prikjes. En fijn voor je dat de je liefde weer hebt gevonden. Herkenbaar dat koken moeizaam gaat. Ook m'n kleine ia rond het koken/eten onrustig. Nou zo te zien kom ik via jullie niet aan de cape. Dus morgen maar een topic openen kijken of iemand anders het wilt afstaan.
Ja het befaamde huiluurtje rond etenstijd hoor je erg vaak. Hadden we hier ook maar sinds een paar dagen weten we dat dat gewoon 'moe!' Betekent. Dus leggen we hem lekker op bed. Dam kunnen wij rustig koken en eten en als dan de anderen op bed liggen halen we hem er nog even uit. Maar nou wil hij dat niet meer: boos jongen Dus dan maar alleen de fles en weer naar bed. Betekent gelukkig geen vroege start... hij wordt dan weer vier uur na de nachtfles wakker. Lellebel wat een prachtfoto! Net of je hem op heterdaad ergens op betrapt En inderdaad is hij goed gevuld, heerlijk joh! Mag ik over z'n buikje komen aaien voor wat geluk ? Gisteren weer lekker gesport, maar merk dat ik nog flink m'n bekkenbodem moet trainen. Verlies geloof ik nauwelijks iets, maar het voelt alsof ik constant dreig te druppelen. Meer dames last van?
Wat een lekkere bollie lellebel 😍 en heerlijk dat gezicht, echt zo'n cartoon schrik hoofd.. Ik kan me echt niet meer voorstellen dat ik zwanger was, lijkt al zo lang geleden. Ik heb niet meegedaan aan mvm dus geen badcape hier. Wat is er zo fijn aan dan, ben ik nu ook wel benieuwd naar.. Sterkte met je schoonmoeder femkes, hoe gaat het met haar? Ik vind de avondspits in mijn eentje ook geen pretje en zeker niet onverwacht nee. Ben altijd weer blij als iedereen ligt en ik op de bank kan ploffen en dan heb jij nog een kind extra. Van de week zaten man en ik samen beneden zonder kinderen, midden op de dag. Oudste was zo moe dus die hadden we maar even op bed gelegd en de baby ook. We zaten elkaar echt aan te kijken zo van wanneer is dit voor het laatst gebeurd wel lekker hoor. Gister ook weer gesport, ik heb geen last van incontinentie bioluun, lijkt me wel vervelend. Maar toen ik thuis kwam lag baby nog zo in diepe slaap en ik was ook zo moe dat we de late voeding maar hebben overgeslagen. Meestal wordt hij half wakker en dan maak ik hem wakker. Nu dus om 1900 uur voor het laatst gegeten en hij kwam om 3 uur weer en daarna om 7 uur. Viel me niet tegen eigenlijk. Huiluurtjes gelukkig geen last van en ook niet lastig tijdens het koken.
Hahahah cartoonhoofd hahahah nu je het zegt!!! Kom net van het cb. Hij weegt nu 7.4 kg. Ze had niks erover te zeggen in tegenstelling tot de vorige arts die ik had. Hij moet wel leren z'n armen wat dichterbij elkaar te brengen als hij op z'n buik ligt. Nu strekt hij ze uit alsof hij gaat vliegen. Ik ga even de kids ophalen voor de lunch. En reageer daarna op jullie posts
Iez, ik heb de badcape ook, maar ik gebruik 'm zelf erg veel, hij is zo lekker zacht! Lellebel, wat een goeie foto ! Ik verzamel 'lelijke' foto's van L, hilarisch, en daar kan ik 'm later vast mee pesten. Deze twee zijn favoriet tot nu toe: Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina 7,4 kg, flinke jongen! Wordt al een heel gewicht om mee te sjouwen, of niet? L. is vandaag 6 kg gewogen, is nu ruim 10 weken. Dus wel iets lichter, maar hij zit wel op de +1 lijn. Femkes, sterkte met je schoonmoeder. Mijn man werkt aan huis, dus ik ben er nogal aan gewend dat er altijd iemand is om even te helpen. Als hij dan eens een keer weg is, sta ik ook goed te klunzen in mn eentje. Ik kan me voorstellen dat het lastig is om alles dan alleen ff draaiende te kunnen houden. Bioluun, geen last van urineverlies hier. Maar ik rij paard, dus ik denk dat mijn bekkenbodemspieren wel weer redelijk in shape beginnen te komen.
En nog even het bewijs dat ie ook wel normaal/knap kan kijken : Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Hahaha cindy heerlijke gekke bekken! Ik ook altijd met mijn grote mond. Zit ik net te verkondigen dat wij geen huiluurtjes hebben, is meneer as we speak flink van slag. Krampjes, die arme jongen. Gelukkig hadden we al besloten om eten te bestellen en niet uit eten te gaan omdat mijn man zich ook niet zo lekker voelde.
Ik heb geen last van incontinentie, maar ik heb na de bevalling wel opvallend gele afscheiding en helaas heb ik last van een wildvlees. Kan pas eind november naar het zkh. En soms heb ik opeens last van pijn aan mn linker sl.
Fijn van de badcape Iez! De nasleep klinkt wat minder fijn. Enig idee wat ze daaraan kunnen/gaan doen? Jillz, zul je altijd net zien. Misschien iets onder de leden, als je man zich ook niet zo lekker voelde?
Fijn van de badcape, Iez. Vervelend die klachten, hopelijk kun je wel geholpen worden. Mooie foto's! Heerlijk die koppies! Wij zijn ook bij het cb geweest. De kleine is bijna 5 kilo en dat is precies gemiddeld, evenals haar lengte. Haar koppie is iets onder gemiddeld, maar ook mooi op het lijntje gegroeid. Wat dat betreft dus voorbeeld-baby. Gesproken over haar krampjes, we zijn begonnen met Infacol, kan geen kwaad en ik wil echt wat meer slaap. Ze begint nu 's nachts bijna constant aan de borst te willen als het aan haar ligt en dat wil ik niet. Vannacht heeft ze het eerste deel van de nacht in haar eigen bedje geslapen, maar na de tweede voeding heb ik het na 1,5 uur opgegeven. Dus toch maar bij mij. Gelukkig redelijk geslapen, maar ik vind het toch minder rustig dan me gewoon kunnen bewegen. De prikjes waren hard huilen, maar lijkt tot nu toe goed te gaan. Hoewel de jongens nooit erop reageerden blijft het wat spannend.