Ah die vliesjespoep met vezeltjes haha. Dat ken ik wel van mijn peuter, baby heeft alleen nog maar van die waterige oranje borstvoeding poep Ik moet nog 10 kilo kwijt maar er gebeurt inderdaad ook niks, en niet snoepen is ook niet mn sterkste kant zeker met al die lekkere sinterklaas snoepgoed..
Ik ben weer begonnen met werken. Fijn dat ik gemist ben, men was blij dat ik er weer was. Tegelijkertijd is er best goed bijgehouden, dus ik kan redelijk rustig aan beginnen. Dat is wel lekker. Thuis is het wel even lastig, iedereen weer echt in het ritme. Vooral mijn man moet wennen Slapen gaat steeds beter, wel nog minstens 1 nachtvoeding, maar ze drinkt nu gewoon 1 of 2 borsten leeg en kan dan probleemloos (met speentje) haar bed weer in. Dat vind ik goed te doen. Alleen de krampjes zijn 's avonds nog aardig aanwezig, de rest van de dag gaat het steeds beter, er zit dus echt verbetering in. Bijvoeden, de oudste at met 5 maanden mijn peer op terwijl hij op schoot zat. Nam gewoon een hap en at dat op. Zonder blikken of blozen, hij had daarvoor wel al een paar keer wat geprakt gehad, maar vanaf dat moment hebben we gewoon stukjes gegeven. De tweede wilde pas wat eten vanaf 7 maanden. Daarvoor op verschillende manieren aangeboden, maar hij slikte gewoon niet. Hij at ook pas met een jaar echt aardig, de oudste met 9 maanden al best serieus. Dus ik ga gewoon kijken hoe enthousiast deze straks reageert en vandaar uit opbouwen. Onze kleine is verder vooral bezig met buikspieroefeningen en handjes sabbelen. Teentjes niet, maar zou ze wel kunnen, ze haalt het wel. Maar die buikspieren, ik ben jaloers. Ze zit in haar stokje newborn constant zichzelf ophoog te duwen tot zit. Ik zou het niet volhouden
Femkes weer lekker begonnen! Toch ook wel weer fijn om te werken? Ik was pas even op school om eea te bespreken voor wanneer ik weer begon en ik had er stiekem wel weer zin in! Het helpt natuurlijk als meerdere leerlingen enthousiast vragen of ik weer terug was en dat ze dat fijn vinden Doet me goed. Maar toch ook fijn dat ik nog even heb. Vooral met die operatie van woensdag. Ik begin na de kerstvakantie weer. Tom kan nu goed alles naar z'n mond brengen. Nog niet subtiel met z'n vingers, maar heel z'n armen helpen mee. Erg schattig. En als ik hem kietel kan hij echt schaterlachen! Dat heeft onze middelste als baby weinig gedaan. Vakantie zit er bijna op. Vandaag nog inpakken en nog 1x naar het zwembad. Het is me wel een vakantie geweest zeg: drie huisjes gehad, kapotte fiets, 1 week oude iPhone kapot gevallen, baby die opeens 2x komt s nachts. Maar positief gezien: dat laatste huisje was echt luxe wat heel veel heeft toegevoegd aan het vakantiegevoel; in ruil voor die fiets kregen we een golfkarretje (Haha eigenlijk vreselijk, maar stiekem erg handig); en de telefoon kan op de reisverzekering gemaakt worden. En de jongens hebben echt genoten! En daar gaat het toch om
Druk met uitjes, verjaardagen, feestjes, inderdaad sinterklaas en mijn eerste werkdag zit er weer op. Voelt toch wel gek weer hoor na zo'n lange tijd. Moest wel weer even goed nadenken over een aantal dingen maar toch ook weer het gevoel alsof ik nooit weg was geweest. Ben jij er een beetje klaar voor bioluun? Heel veel succes morgen! Zal aan je denken..
Hoi dames, Ik zat in het groepje van uitgerekend van 15 t/m 31 aug. Na de bevalling niet meer meegeschreven, wel zo af en toe meegelezen. Merkte vooral in het begin dat ik gewoon niet wist waar ik de tijd vandaan moest halen, haha. Leuk om te lezen hoe het met jullie en jullie kleintjes gaat! Onze dochter heeft nu inmiddels gisteren haar 3e keer inenten gehad. Gelukkig nu wachten tot ze 11 maanden is!
Hallo laQueen! Leuk dat je weer mee komt schrijven. O prikjes zijn altijd sneu. Heeft ze er veel last van? Hoe zijn jullie eerste drie maanden verlopen? Jillz ook alweer aan het werk! Raar he, hoe snel je daar weer aan went. Mag ik vragen wat je voor werk doet? Ik mag morgen onder het mes. Moet vandaag bellen hoe laat ze me verwachten. Vind toch dat je maar weinig info krijgt hoor. Gelukkig kan ik zelf wel info zoeken, maar een folder zou toch het minste zijn geweest. Ben niet zo goed in 'we zien wel hoe het loopt' Ik bedacht me pas dat het nu een jaar geleden is dat ik een positieve test in handen had Ben eens terug gaan lezen in de forumgroep waar ik toen in zat. Echt grappig om te lezen. En de meeste van die groep (we gaan voor een 3e) zijn gelukkig ondertussen mama of zwanger. Maar ook zijn er nog een paar nog steeds bezig. Daar moet ik wel even van slikken hoor.... je gunt het iedereen zo. Vrienden van ons komen deze week thuis met een kindje dat ze in het buitenland hebben geadopteerd. Zo bijzonder ook!
Ik wil je ook alvast veel succes wensen bioluun! Hopelijk valt het mee. Zwaai, la queen hoe gaat het met jou? Ben je gewend aan je kleintje? Jillz, je eerste werkdag weer! Hoe ging de ochtendspits? Ik begin in januari, maar mijn functie gaat dan op een leuke manier op de schop. Ik heb er zin in, maar het zal ook wennen zijn! Wij hebben nu 4 goede nachten gehad. Dit doobrak ze vannacht door meteen 3 keer te komen voor een voeding. We moeten natuurlijk niet aan slaap gaan wennen
Bioluun: succes vandaag. Zou inderdaad wel fijn zijn als je wat beter geïnformeerd werd..het gaat tenslotte niet om een snotneus. Laqueen: haiii wat leuk dat je meeschrijft! Wij waren zowat in de race wie als eerste mocht bevallen hahahaha uiteindelijk werd mase op 3 augustus geboren. Gaat het goed met jullie? Jillzz: gezellige drukte zo te lezen. Het is wat he met al die (aankomende) feestdagen. Fijn dat het weer goed voelde terug aan het werk te zijn. Afkes: hahahhahaa hoe je dat schrijft " we moeten natuurlijk niet aan de slaap gaan wennen" hahahhaha ooit gaan ze goed doorslapen. Ik hou ook nog hoop Vannacht ging het goed. Hij ging om 20.30 naar bed en werd om 05.00 wakker. Helaas wilde hij daarna niet meer slapen. Hier gaat alles goed op een verkoudheidje bij mij na. Over 2 weken gaat mijn vriend de twee oudste ontmoeten. Zal wel goed gaan..ze hebben elkaar vaak door de telefoon gesproken dus het is niet heel erg nieuw zeg maar. We gaan schaatsen..mase gaat dan even naar zijn oppastante want die heeft er verder weinig tot niks aan.
Sinterklaas: leuk allemaal maar zal toch blij zijn als hij weer op de boot stapt. Elke keer als ze hun schoentje mogen zetten worden ze rond 0500 wakker!!! Zondag vieren we het met de familie en woensdag halen we de kerstboom tevoorschijn. Heb er weer zin in!!! Hebben jullie voor de baby ook een sint kado gekocht? Ik eerlijk gezegd niet..hij heeft heel wat speeltjes dus ik wist echt niet wat nog te kopen. Met kerst krijgt hij een speelkleed met alle toeters en bellen. Twee oudste moet ik nog over nadenken en voor mijn vriend heb ik ook echt nog geen idee. Ben zo slecht in kadootjes
Wij hebben een speelkleed gekocht en een muziekdoosje. Verder wat kleertjes, dan krijgt ze in ieder geval wat en het vult de zak weer. Voor de middelste zijn we wel klaar. De oudste grotendeels. Mijn man heeft een deadline voor vanavond voor een verlanglijstje, anders krijgt hij niks. Het is al zo'n gedoe, dus ik wil op internet kunnen bestellen, dus moet wel wat tijd hebben.
Afkes wat fijn dat je goede nachten gehad hebt! En dan zijn er altijd weer slechte nachten. Die voelen dan even extra zwaar he. Maar nu weet je dat het weer beter zal worden. Lellebel spannend hoor, dat ze je vriend gaan ontmoeten! Wat vindt hij ervan? Zal vast helemaal goedkomen. Voor sinterklaas doen we dit jaar zelf niks meer... baal ik echt wel van maar er hebben al te veel adresjes waar ze iets krijgen. Van de wijk, vl's werk, surprise bij familie/vrienden, oma ene kant, opa en oma andere kant. Ik weet echt niks meer te verzinnen hoor! En komend weekend is het dus vrijdag en zondag al kados uitpakken. Ben bang dat het dan maandag niet meer speciaal is. Volgend jaar toch eens goed over nadenken hoe we dit beter kunnen aanpakken. Voor Tom heb ik steeds iets gevraagd waar de andere twee vast ook nog mee willen spelen. En kleertjes inderdaad. Ben morgen als eerste aan de beurt. Om 7:00 melden! Fijn dan ben ik er ook meteen vanaf. Ben vanaf dat ik mocht bellen om te horen hoe laat m'n afspraak is echt ontzettend zenuwachtig. Weet wel dat het niks voorstelt maar blijft toch een operatie. Met narcose. Ben zo bang dat ik spijt ga krijgen van mijn beslissing. Dat ik er iets aan over houd dat vind ik nog spannender dan de pijn. Daar krijg je immers pijnstillend voor. We gaan het zien!
bioluun: hij is er zelf heel relaxed onder..het was immers deels zijn idee want 24 december spelen ze mee in een kerstmusical en daar wilde hij ook graag bij zijn. zou een beetje awkard zijn als dat dan ook gelijk de eerste ontmoeting was en met kerst gaan we naar zijn ouders dus het is wel "handig" als ze elkaar voor die tijd zien. ik ben er zelf ook wel relaxed onder hoor..het loopt zoals het moet lopen. ik maak me eerder druk om de 24ste (nergens voor nodig maar toch) want dan is mijn ex er ook..heb hem wel verteld dat mijn vriend er ook bij zal zijn en hij vond dat helemaal geen probleem maar het is toch een beetje raar voor mijn gevoel. moet me er gewoon overheen zetten.. er zullen wel vaker dagen zijn dat ik tussen die twee zit hahahahaa. spannend hoor morgen! komt vast allemaal goed. voor je het weet is het achter de rug en ben je weer gauw op de been. heel erg veel succes alvast en op naar een vlot en goed herstel.
Goed dat je als eerste bent, fijn om het snel weer gehad te hebben. Hopelijk nog een beetje slapen vannacht en succes morgen! Wij hebben de eerste sintviering ook gehad. Baby heeft sophie de giraf gekregen, badspeeltjes, twee kartonnen boekjes, kleertjes en een houten autootje. Er komt nog een pakjesavond en dan krijgt hij een eetsetje, nog meer kleertjes en een houten puzzeltje. Spannend een eerste ontmoeting lellebel, maar zal vast goed komen . Ik ga denk mijn bedje maar in, onze gebroken nachten komen door een peutertje die meerdere keren uit bed klimt en opeens naast mijn bed staat. Baby doet het best wel netjes alleen is momenteel weer verkouden dus vaak wakker door een verstopte neus.
femkes: ik blijf het moeilijk vinden die kadootjes. ik ga er straks (nu) in bed nog even over brainstormen. hier een flinke verkoudheid te pakken dus ik duik maar vroeg mn nestje in vandaag. slaap lekker iedereen!
LaQueen welkom, ik herinner me jou nog idd. Leuk dat je ook komt meeschrijven. Bioluun sterkte morgen. Jillz, hoe was het een hele dag zonder je baby? Ik heb kadootjes voor m'n man besteld moet nog voor de kleine wat kleertjes kopen. Wellicht morgen. Over 2 wkn gaat ons huis in de verkoop dus nu weinig tijd om te reageren vanwege de drukte die daardoor is ontstaan (veel opruimen en weggooien etc).
Succes met je operatie, Bioluun! Ik zag er toentertijd ook heel erg tegenop, maar het viel heel erg mee. Wel had ik veel last van mijn schouders, komt door het gas wat ze inspuiten om je buik op te zetten zodat ze beter beeld hebben. Schroom niet om pijnstillers te vragen! Verder redelijk weinig last van gehad. En heel blij dat de pijn over was!
Een hele dag zonder baby ging goed iez, als ik hem eenmaal afgeleverd heb en op mijn werk ben kan ik het wel makkelijk los laten. Jullie gaan toch verhuizen begrijp ik? Succes met opruimen. Alle mannen hier in huis waren al flink verkouden en ik lijk het nu toch ook te pakken te hebben. Zitten we gezellig met zijn allen te snotteren en hoesten..
Beterschap Jillz. Fijn dat je het zo goed los kunt laten. Nou verhuizen is idd de bedoeling nu hopen op een snelle verkoo van onze woning en hopen dat we snel een andere woning vinden.