augustus 2016 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door lellebel2, 4 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik van de kruidvat. Mase reageerde juist niet goed op de nutrilon. Kruidvat gaat hier super.

Ik zat gisteren een sinaasappel te eten en meneer zat niet alleen op z'n vuistje te sabbelen maar at zowat z'n hele arm op. Dus ik liet hem een stukje proeven en wauwww hahahah hij vond het heerlijk!!! Ik snij het altijd alleen door de helft en eet em zo op dus ik hield een helft vast en liet hem z'n gang gaan. Hij ging tekeer! Hahhaha echt zo grappig. Vanochtend met een mandarijntje maar dat vond ik een beetje eng want het wordt heel glibberig en hij heeft een enorme zuigkracht, was bang dat zo een stukje in z'n keel zou schieten dus daar hield ik gauw mee op. 4 maandjes alweer.

2. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Iez; Leuk om te lezen dat jij je dochter in die van mij herkent! Dan zullen baby's in sommige dongen toch wel hetzelfde zijn.

Bioluun; Ach sorry, iets totaal anders hahaha. Maar ik zou dan idd niet baby en maxicosi nog samen doen. Lekker rustig aan herstellen! Oh en wij gebruiken hier kruidvat extra care babyvoeding.

Cindy; Ik heb het eerst zelf gegeven en nu doe ik mee in de groep. Meerwaarde is wennen aan diep water, contact met andere kindjes, onder water gaan, leren drijven op jonge leeftijd en het is goed voor de sociale en motorische ontwikkeling. Bovendien is ze nu al bezig met dingen vastpakken, om zich heen kijken, we zingen liedjes (goedvoor spraak) & ook niet onbelangrijk, iets samen met mama! Nu ben ik nog thuis, maar Als ik straks weer werk, is het voor haar leuk dat we een mama en dochter momentje in de week hebben. Is toch weer anders contact dan de knuffelsessies thuis!

3. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Zo zie je maar weer elk lichaampje reageert weer anders. Wat ik leerde is gewoon doen wat je gevoel zegt, klinkt cliché maar uiteindelijk werkt het toch zo. Succes met kiezen van een geschikte voeding voor je kleine of maar hopen dat die van de Etos er weer is.

Lellebel wat een grappig verhaal met je sinaasappel geweldig voor het eerst iets proeven. Maar lees ik het goed dat babies vanaf 4 mnd niet alleen gepureerd groente mogen maar ook gewoon ongepureerd fruit?

Ja he LaQueen, de verhalen zijn idd soms herkenbaar. Ik vind het heel fijn om te lezen en te herkennen van ohhh dat is het. Zo dacht ik een paar weken terug dat m'n kleine last had van haar darmpjes omdat ze omhoog kwam een soort van buikspieroefening leek het wel en toen vertelde iemand opeens dat haar kleintje probeert te zitten door buikspieroefeningen te doen. Toen pas viel bij mij het kwartje dat m'n dochtertje dat dus probeerde te doen hahahaha

Dat babyzwemmen wil ik juist dat m'n man en de kleine dat gaan doen. M'n man is dol op zwemmen en ikke niet zo dus dat lijkt me een goede match en leuk al die bijkomende 'voordelen' sociaal maar ook leren drijven etc. Hopelijk kan hij in het nieuwe jaar van start.

4. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Onze gup slaapt nog steeds niet door. Helaas. Ze heeft ook bedacht dat ze na de erg vroege ochtendvoeding niet mee wil slapen. Ze heeft vannacht tussen ons in geslapen, toch nog een extra uurtje kunnen slapen na de erg vroege ochtendvoeding.

Verder doet ze he goed, kan haar hoofd 90* houden op buikligging, heeft haar duim gevonden, grijpt, slaat tegen speelgoed aan. En ze schaterlacht :) zo schattig.

Lellebel, leuk de hapjes! Ik denk dat ik bij onze hongerlap ook wel eerder zal beginnen.

5. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Wat gaat het hard opeens he die ontwikkelingen!
    Heeft hij geen last van zijn darmpjes gehad lellebel? Ik dacht dat citrusvruchten pas vanaf 9 maanden mocht:)

Hier zit iedereen nog een beetje in de lappenmand. Allemaal hoesten en snot. Voor baby had ik nieuwe medicijnen tegen de spruw geprobeerd maar een dag later begon hij met overgeven en diarree dus ben snel maar weer gestopt. Ik ben vannacht de hele nacht misselijk geweest dus misschien is het toch een soort buikgriep achtig iets.

Zwemmen ben ik zelf ook niet zo van, vind het zo'n gedoe ;) maar het is wel leuk om speciaal samen iets te doen natuurlijk..

6. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    Ik wilde het zwemmen ook aan papa overlaten. Die vindt dat veel leuker dan ik :p. Misschien wel goed om een keer een proeflesje te doen of zo. Met name het leren drijven en onder water gaan lijkt me wel nuttig.

Die buikspieroefeningen, ik word er al moe van als ik er naar kijk, hij houdt er maar niet mee op :p. Laatst zat ie zelfs in de maxi cosi de hele tijd z'n hoofd naar voren te brengen/houden.

Morgen heb ik cursus EHBO bij baby's en kinderen. Dat wilde ik graag nog doen vóórdat ie gaat eten en zich straks ernstig verslikt en ik niet weet wat ik moet doen.

Jilllzz, beterschap! Hier alleen L. die nog steeds snottert, vooral 's nachts. Dat begint toch wel een beetje chronisch te lijken..

Lellebel, wat grappig!

7. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O leuk dat eten! WoW sinaasappel vind ik toch spannend hoor zo vroeg. Daar kregen de grote broers altijd kapotte billen van. Hoe verdroeg jouw kleine boef het lellebel? Ik had vandaag wat poedersuiker aan m'n vinger en kon het niet laten om die eens in z'n mond te stoppen :D Vond ie toch wel erg interessant! Heb er zin in dadelijk de hapjes. Mag met de kerst beginnen.

Babyzwemmen zou ik heel graag doen maar met drie kleintjes kan ik daar de tijd echt niet voor vinden. Vooral niet als ik dadelijk weer miet werken. Werk vier dagen in de week. We hebben hem op vakantie wel lekker mee in het zwembad genomen. Vooral het bubbelbad (zonder bubbels) was favoriet. Daar bleef hij heerlijk drijven met 1 hand in z'n nek. Onder water kon ik echt nog niet aan ;)

Iez dat is een behoorlijke beerput die je daar open trekt :D je zou eens elders op het forum moeten kijken welke discussies er lopen over gepureerd vs stukken voedsel. De meeste mensen beginnen met gepureerd maar er is een paar jaar terug een nieuwe manier overgewaaid vanuit Amerika waarbij grotere stukken worden gegeven. Ik weet niet welke manier ik beter vind. Ik kijk wel wat we doen.

Afkes die van ons slaapt ook nog niet door. Meestal komt hij 1x per nacht maar de laatste tijd ook wel 2x. En dan wil hij ook na de vroege ochtend (5,6 uur) niet meer altijd slapen. Bij de oudste hebben we een jaar lang de fles gegeven s nachts.
    Onze Tom heeft ook z'n buikspieren ontdekt! En neemt eindelijk z'n hoofd mee als ik hem aan z'n handjes wil optrekken.

Jillz wat sneu dat snotteren he. Hier ook al. Vooral die kleinste. Gelukkig helpt neusspray aardig.

Mijn herstel gaat opeens snel! Mijn buik doet geen pijn meer, de wondjes jeuken verschrikkelijk en kan weer kilometers lopen. Alleen de ader waar het infuus in zat doet nog veel pijn. Ik ben blij :)

8. Cindy2015

Cindy2015 Fanatiek lid

18 feb 2015
    1.425
    156
    63
    #688 Cindy2015, 6 dec 2016
    Laatst bewerkt: 6 dec 2016
    Fijn Bioluun!

Die van ons zou ook niet de hele nacht doorslapen als we m eerder naar bed zouden doen. Hij slaapt een uurtje of 8/9, dan maken we m wakker en geven we eten, en dan slaapt ie nog een uur of 4. Maar omdat ie pas tussen 23 en 24u gaat slapen, komt het voor ons wel lekker uit :p.

Bioluun, Iez of Lellebel, hoe komen jullie eigenlijk aan die ticker in jullie handtekening? Ik blijf dit een onhandig forum vinden :p.

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik heb vanmiddag gelezen dat doorslapen betekent dat een baby 5 uur achtereen slaapt. Dus technisch gezien slaapt ons kindje door ;) Helaas maakt ze die ruk tussen 21.00 en 1.00 ongeveer. Daarna komt ze weer elke 3 uur. Wakker maken had een tegengesteld effect, zorgde alleen voor een extra voeding.

Sinterklaas was heerlijk, hebben jullie ook genoten?

Eten denk ik nog even uit te stellen. Ik ben een luie moeder en vind het leuker als het kindje zelf kan eten. Dus stukjes kan proberen. Bij de oudste heb ik gemerkt dat ik dat heel relaxt vind. Dan hoef je niet te voeren, maar kun je gewoon gezamenlijk eten. Onze oudste vond het ook heel leuk. Bij de middelste duurde het langer voor hij interesse had in eten. Maar het is goed gekomen. Maar als ik het idee heb dat ze eerder wil zal ik dat wel aanbieden.

Buikspieren trainen doet onze jonge dame veelvuldig. Gisteren kreeg ze een babygym en ze grijpt zelfs al gericht. Natuurlijk nog niet super gecoördineerd, maar wel bewust. Heel stoer om te zien.

Fijn dat het goed gaat, Bioluun! Wees wel nog wat voorzichtig met jezelf, je wil niet in je enthousiasme iets beschadigingen.

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eten pureren: zolang het geen harde stukken zijn doe ik niet pureren. Nu heeft hij nog bijna niks geproefd hoor daar niet van maar de sinaasappel bv...daar sabbelde hij meer op dus kreeg voornamelijk alleen het sap binnen. Vandaag kreeg hij nog een stuk en ook die werd binnen no time verorberd.

Bioluun: goed zeg dat het herstel zo snel gaat!! Hier geen problemen tot nu toe met de sinaasappel.

Femkes: ja klopt..doorslapen bij een baby betekent niet zo zeer slapen van 20.00 tot 08.00. Doorslapen bij die kleintjes betekent 5 of 6 uur aaneengesloten slapen. Hier dus ook een doorslaper maar net zoals bij jou wordt hij rond een uur of 3 wakker voor een flesje maar slaapt daarna weer lekker verder. Ik probeer nu wel langzaam aan hem later op bed te leggen en zo de tijd in de nacht door te trekken naar de ochtend. Het later naar bed gaan is in een paar dagen tijd verschoven van 18.00 naar 19.00. Hij viel altijd rond 18.00 in slaap en kwam dan rond 0200. Ik streef naar half 8 tot 06/07.00. In de nacht geef ik ipv 200 cc een fles van 150 cc. Hij liet de laatste keren wat staan en sliep er verder goed op.

Sinterklaas: zuchtttt...het was een drukte hier thuis! De kinderen hebben zich prima vermaakt maar ik vond het eerlijk gezegd ellendig. Ik kan heel slecht tegen enorme drukte en rommel. Ben blij dat hij weer opgehoepeld is.

Cindy: de handtekening vind je onder het kopje bangers helemaal bovenaan de pagina. Je kunt er dan eentje uitkiezen en de rest wijst zich vanzelf.

Ik wist trouwens niet eens dat er hele discussies bestonden rondom gepureerd voedsel of hele brokken geven hahahaha. Ik doe gewoon wat werkt voor die kleine spekkie. Als ik merk dat het niet lekker gaat dan gewoon een andere manier proberen.

Jillzz: nope, hij heeft nergens last van gehad. Vanaf 9 maanden pas? Waarom dat dan? Op het cb vandaag zei ze er niks over.

Afkes: dat uurtje langer slapen is toch wel heerlijk dan he! Leuk hoor hoe ze zich zo goed ontwikkeld. Wat gaat dat toch snel allemaal
    Voor niet zo lang geleden konden die ukkies nog niet eens hun oogjes echt opendoen en nu gaan ze als een speer.

Vandaag weer de prikjes gehad. Gelukkig voorlopig ervan af. Hij groet nog erg goed en zit boven het gemiddelde maar alles is wel in verhouding hahaha. Hij weegt nu 8025 gram en is 67 cm. Hoofdje weet ik even niet meer. Maar hey wat denken jullie.. sta ik mase uit te kleden om te wegen, krijgen 2 moeders daar dikke ruzie met elkaar!!!! 1tje ging tekeer en de andere bleef knap rustig. Echt bizar gewoon!! Dat heb ik in al die jaren dat ik mama ben nog nooit meegemaakt! Er werd van alles aangehaald van racisme me (1 was donker en de ander blank) tot zwarte piet echt te gek voor woorden.

11. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Vannacht was zo'n nacht waarin je je afvraagt waarom je ook alweer kinderen wilde:D. Mijn dag begon erg vroeg zeg maar. We kwakkelen lekker door. Baby maakt opzich wel een lange ruk, maar die begint al om 1900 uur. Een tijdje sliep hij dan tot een uur of 5, maar nu sinds hij weer zo verkouden is komt hij rond 1 uur ook weer. Peuter vertikt het gewoon om in bed te blijven liggen als hij wakker is, ook als dat 5 uur snachts is. We hebben wel een slaaptrainer maar daar trekt hij zich niks van aan.

Omdat citrusvruchten zo zuur zijn dacht ik dat het nog afgeraden werd lellebel. Kan nogal heftig zijn voor de maag en darmen.
    Onze oudste weigerde van een lepeltje te eten dus die hebben we ook maar stukjes gegeven toen. Wat dat betreft ben ik ook wel een luie moeder femkes, het is een stuk makkelijker. Ik hoefde niks apart te maken, niet te pureren en ook niet te voeren haha. Volgens mij wordt stukjes geven wel pas aangeraden vanaf 6 maanden ivm de mondmotoriek, dat zou met 4 maanden nog niet helemaal goed zijn geloof ik, maar pin me er niet op vast.

Waar hadden die moeders dan ruzie over lellebel? Zo maak je nog eens wat mee op het cb :D

Bioluun fijn dat je je weer goed voelt. Ik zou ook nog een beetje voorzichtig zijn, maar het klinkt positief. Moet je nu altijd op blijven letten met wat je eet enzo?

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Herkenbaar Jillz. Hier afgelopen nacht zo'n nacht... baby gepoept, romper vies. Dus hele heisa om puckababy schoon te houden (hebben we maar eentje). Was hij het niet zo mee eens dus heel hard gehuild... waardoor zoon nr 2 wakker wordt en beseft dat hij ook wil huilen. Hard! Omdat hij al veel gehoest heeft gisteren resulteert dat in een pijnlijke keel. Erg zielig. Duurt lang voordat hij rustig wordt en daarna nog een hele tijd bij elk hoestje weer gaan huilen :( pcm gegeven en na een tijdje toch in slaap gevallen. Half uur later baby weer wakker voor de fles. Doet vl gelukkig maar ik blijf wakker liggen. Daarna gelukkig wat uurtjes gepakt maar helaas is het principe uitslapen niet meer aan Tom besteed (deed hij eerst heel goed!). Dus om 6:00 wakker. Rustig maar babbelend en omdat ik de rest wil laten slapen toch maar naar beneden. En nu wordt nr 2 wakker hoor ik.

Officieel slaapt de onze ook door ja, maar die definitie van doorslapen houd ik niet aan. Ja als pasgeborene, maar nu is 5 uur geen uitzondering tussen de flessen. Dan slaapt hij overdag ook wel eens door (wakker en al :)).

13. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jillzz: die momenten waarop je denkt waarom je aan kinderen begonnen bent ken ik ook hahahaha. Laatst had ik er nog 1. Mase was de hele dag hangerig en snachts wilde hij niet meer slapen. Op een gegeven moment kon ik dat gemopper niet meer aanhoren en ging ik beneden op de bank liggen in de hoop die laatste 1.5 uur nog te kunnen slapen. Lig ik net..komt de oudste snikkend uit bed..mama, ik ben niet gaan plassen voor het slapen gaan en nu heb ik per ongeluk in m'n bed geplastificeerd. Mijn pyjama is helemaal nat. Aaawwwwww kan gebeuren schat ik ga wel even schoon beddengoed enz halen. Opweg naar boven kon ik het niet laten te denken..waarom ook alweer?? Hahahahaa

De ruzie: ik heb een deel gemist want het was een nasleep van een vorige keer dat beide moeders daar waren. Wat ik eruit kon opmaken was dat het ene kind het andere duwde en dat die blanke moeder die donkere "vies" aankeek. Zoiets... ging helemaal nergens over.

Bioluun; alweer bij gekomen van de horornacht? Gaat het herstel nog goed?

Vandaag hebben mijn schoonouders voor het eerst op mase gepast voor een paar uurtjes. Ging hartstikke goed alleen kwam hij niet goed in slaap door de verkoudheid. Maar hij is volgeladen met kusjes knuffels en aandacht hahahaha. Zijn zus zat ook lekker met hem te kroelen en bood zichzelf ook als oppas aan. Superlief.

Zijn jullie al kerstkadootjes aan het inslaan? Hier ligt er al aardig wat onder de boom en de kids kunnen niet wachten tot ze uitgepakt mogen worden.

14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Wij hebben nu zo'n avond. Oudste kan niet slapen omdat hij zich zorgen maakt over rekenen. Middelste heeft weer paar dagen te harde ontlasting en huilt nu van de pijn aan zijn billetjes. De jongste is gewoon onrustig. Dus heb je net de ene rustig, begint de volgende weer. Inmiddels veel zalf en zelfs een paracetamol bij de middelste, de oudste heeft twee glazen warme melk op en de jongste krijgt nu de borst. Hopelijk kan ik zo eindelijk gaan slapen.

Kerst doen we geen cadeaus. Wel voor het eerst ook een dag samen, dus wil nog wat leuks gaan bedenken. Eerste kerstdag bij mijn moeder, dus dat is wel relaxed.

15. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Sterkte om de dag door te komen femkes.

Lellebel ik heb voor ML een fles wijn gekocht voor cadeautje met christmas eve. Voor m'n dochtertje een jurkje met palletten die ze mooi tijdens diner met schoonouders kan dragen. Ik zal eens kijken of ik nog wat ga halen.

16. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Mijn peuter heeft besloten om elke ochtend rond 5 uur wakker te worden en dan niet meer te willen slapen. Dus onze dagen beginnen erg vroeg. Dat komt de algehele sfeer in huis niet ten goede. Hij is zelf ook hartstikke moe.
    Baby is geloof ik redelijk door zijn sprongetje heen. Heeft 3 weken lang erg moeite gehad met inslapen, wilde veel bij ons zijn en niet zelf 'spelen'. Sinds een paar dagen gaat het slapen weer goed, hopelijk lukt het op het kdv ook. Woensdag ga ik weer naar het cb, ben toch wel benieuwd hoe hij groeit.

Ik zit nog niet echt in de kerstsfeer. We vieren vandaag namelijk nog een keer sinterklaas. Als de goedheiligman na vandaag dan eindelijk vertrokken is, ga ik me eens met kerst bezig houden. Onze woonkamer is niet zo groot en met de box erin gaat een kerstboom niet echt meer passen. Misschien dat we een klein tafelboompje kopen. Kadoos doen we niet aan met kerst dus dat scheelt weer.

17. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Als ik dat zo lees bij jullie zitten die onrustige nachten in de lucht. Verkoudheden helpen niet mee natuurlijk maar ook de kleine is erg onrustig. Veel wakker. Meestal wel snel weer in slaap te krijgen met de tut, maar ook vaak weer twee flessen. En elke nacht ook wel een keer (of twee of drie) uit bed voor één van die andere twee. Breekt ons een beetje op merk ik wel. We zijn ook steeds op elkaar aan het vitten en vannacht zelfs ruzie gehad over wie eruit moest voor de tut. Vl is er natuurlijk de afgelopen weken vaker uit geweest omdat ik nog aan het herstellen ben dus die is er wel een beetje klaar mee. Maar ja, het herstel gaat super hoor, maar blijf toch nog erg moe. Dat icm slapeloosheid (schijnt door de narcose te kunnen komen) maakt me sjagie.

Merk dat ik wel weer klaar ben met dat afhankelijk zijn. Was eindelijk weet tot alles in staat na de bevalling en dan is dit gewoon irritant. Haha al die zwangerschappen en kraambedden de afgelopen vier jaar dragen daar ook aan bij.

*moppermodus uit*

Wij zijn helemaal in kerstsfeer. Heerlijk vind ik dat! Kerstboom met de kids opgezet en regelmatig kerstmuziek aan. We gaan geen kados doen. Komende jaren lekker sinterklaas. Maar wat hou ik van kerst! Al die lampjes buiten :)

Vanmorgen zei onze oudste: mama ik vind jou lief, ik wil met jou trouwen! En Tom ook! :D :D Dat maakt je toch helemaal gelukkig!

18. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Femkes: ach jee wat vervelend voor de middelste! Enig idee waardoor hij harde ontlasting heeft? Mijn oudste zoon had dit namelijk ook. Hij schreeuwde alles bij elkaar als hij moest poepen en als het er eenmaal uit was met heel veel moeite en zweet viel hij als een blok in slaap. ( hij was toen 1.5 ongeveer) huisarts kon niks vinden, we kregen een soort poeder mee dat de ontlasting zachter moest maken maar het hielp niet. Anyways uiteindelijk kwam ik er zelf achter dat het door gewone melk kwam. We zijn toen over gegaan op soja melk en viola nooit meer last gehad. Nu is hij 7 en drinkt alweer jaren normale melk hoor maar wie weet helpt het ook voor jou kindje?

Bioluun: dat zijn altijd pittige vervelende momenten he. Pa en ma beiden moe maar de kids hebben daar geen boodschap aan. Het onafhankelijke kont gauw genoeg weer terug al kan ik het me goed voorstellen dat je het liever vandaag dan morgen terug hebt. Alles op z'n tijd. Wat een ontzettende lieve uitspraken van je kindje! Dat maakt je dag dan toch weer goed. Echt cute!

Jillzz: net wat bioluun zegt; volgens mij hangt het in de lucht ofzo. Mase wordt ook erg vroeg wakker en opzicht heb ik daar geen moeite mee maar als ik de uren daarvoor niet goed heb kunnen slapen is het toch echt even doorbijten. Een tafelkerstboom is net zo gezellig!

Vanmiddag met m'n schoonzus wezen lunchen. Was hartstikke gezellig. We hebben ruim 3 uur zitten eten en kletsen. Mase was ook mee en heeft zich voorbeeldig gedragen..al was hij het op het laatste moment wel zat maar goed toen gingen we ook weer weg.

19. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wat ik me nog afvroeg trouwens: slapen jullie kleintjes nog wel eens op jullie borst in slaap? Dat doet Tom al een paar weken niet meer maar heb het idee dat de anderen dat veel langer deden. Jammer, want dat vond ik zooooo heerlijk!

20. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.127
    405
    83
    Lellebel is je schoonzus de zus van je vriend? En hadden zijn ouders nou opgepast? Klinkt alsof je er een leuke familie bij hebt gekregen, echt super leuk!

Zo op de borst in slaap vallen helaas niet meer nee, snachts nog wel soms, zo net na de voeding.
    En in de draagzak ook wel, maar dan moet ik hem toch eerst erin snoeren en een stuk of wat keer de kamer op en neer lopen.

Deel Deze Pagina