Nee inderdaad. De middelste zit op -1 en de jongste gaat nu naar +1. En gelukkig is Tom nu al een paar uur in zijn bed aan het slapen. Miet hem dadelijk zelfs wakker maken om de oudste op te halen!
Wij zijn nu in het ziekenhuis. Mini is nuchter vanaf gisteravond 23u maar gedraagt zich als een engeltje. Ligt nu zelfs te slapen. Het is hier qua kamer wel een drama, met 4 baby's. Dit gaan we geen dagen doen, zo komt hij (en wij) echt niet aan rust toe. We verwachten rond 11 uur te worden geroepen voor de operatie, en die gaat bijna 2 uur duren.
Hij is nu op de ok, sinds kwart voor 12 ongeveer. Hij is gelukkig heel rustig gaan slapen en was daarvoor supervrolijk.
Ff snel: het is behoorlijk tegen gevallen. Het weefsel onderaan was te dun, dus ze hebben een veel langer stuk dan verwacht moeten reconstrueren. Hij moet echt heel rustig blijven en veel langer blijven dan gepland. Hij had ook veel pijn na de operatie, waarschijnlijk van het verwijderen van de huidcyste, dus hij heeft extra morfine gehad.
Germ Cindy!! Gelukkig houden ze hem wat langer dan. Kan hij ten minste goede pijnstilling krijgen. Echt sneu...
Hij ligt inmiddels met vier touwen aan zn slaapzak en twee aan zn benen, om te voorkomen dat ie draait. Tot nu toe gaat het verbazingwekkend goed, maar hij lijkt nog wel wat suf van de operatie en onder de indruk van de omgeving. Hij lacht wel weer breeduit naar iedereen, maar zn eigen alerte zelf is hij nog niet helemaal.
Wat een kanjer dat hij alweer kan lachen! En misschien wel beter dat hij nog een beetje rustig is voor het blijven liggen. Hou vol!
Nou, volgens mijn telefoon heb ik er nu dik 2 uur wandeltijd opzitten vandaag, en ik heb alleen laarzen met hakken bij, dus jullie zullen wel snappen hoe mijn voeten nu voelen. Maar wandelen is het enige echte, naast slapen, dat hem langere tijd rustig houdt. Hij heeft vandaag ook nog wel veel geslapen, maar qua afleiding en afwisseling gaat het hier ook snel ophouden. Ik wil m graag oppakken en knuffelen, maar dat mag niet .
O Cindy klinkt vervelend hoor... wanneer mag je hem wel weer oppakken dan? Hier gaat het wat beter gelukkig. Geen koorts meer, maar nu is hij hartstikke verkouden. Neusje zit helemaal dicht en hij hoest als een 70-jarige roker. Overdag is hij gelukkig weer vrolijk, maar de nachten zijn ruk. Hij wordt wakker en gaat dan keihard krijsen! Dan kijkt hij me aan van: mama, zorg eens dat het stopt! Ik ben super trots op onze middelste trouwens! Overdag nooit een ongelukje en ook het poepen gaat nu goed. Had donderdag bij het cb eens besoroken hoe ik dat het beste aan kon pakken. Zij gad wat tips en s middags zei hij: ik ga poepen! En hij liep naar de wc en ging daar poepen Hij luistert stiekem mee steeds En vrijdag hebben we ook s nachts de luier uitgelaten en ook dat gaat goed! Trots
Vandaag gaat het drukverband eraf. Dan kijken ze of dat eraf kan blijven, of er opnieuw omheen moet. Dinsdag komt de arts beoordelen hoe het gaat, en de splint moet er waarschijnlijk tot volgende week maandag inblijven. Tot volgende week maandag mag hij dus niet draaien en niet te veel bewegen. Tot wanneer we hem niet 'normaal' mogen oppakken en knuffelen weet ik niet, met een beetje pech ook tot die maandag. We mogen hem dus wel oppakken, maar alleen met zijn rug tegen onze buik. En dat is prima voor ' vervoer', maar niet echt om contact met hem te maken of eens te knuffelen.
Drukverband is eraf, volgens deze arts zag het er erg goed uit. Volgens haar mogen we hem best wel lichtjes tegen ons aan houden, zij is daar minder strikt in. Hij heeft vandaag twee keer gepoept, en dan moet de splint door de onderste luier heen worden gehaald, en dat doet duidelijk​ wel pijn. Verder slaapt ie nog wel veel en is ie nog wel suffer dan normaal, maar doet hij het wel echt heel lief en braaf allemaal.