Hoe gaat het met de baby bioluun, al minder verkouden? En wat goed van je middelste met de zindelijkheid! Dat geeft hoop voor ons haha. Cindy hoe is het met jou kanjer? En trekken jullie het nog een beetje? Heeft iedereen leuke pasen gehad? Wij wel, zijn heerlijk een week vrij geweest als gezin, waren we echt wel even aan toe zeg. Elke ochtend met zijn allen in het grote bed knuffelen/stoeien, samen eten elke keer, leuke dingen doen. Ja was zeker geslaagd. Met baby zijn we druk bezig geweest met verschillende puffers en medicatie en ik heb een afspraak bij de kinderarts staan. Hij blijft gelukkig erg vrolijk.
We mogen naar huis! Wel blijft de splint er nog een week in, dus we hebben nog een week een vastbind en veel wandelen protocol.
Fijn dat jullie naar huis mogen cindy. Wandel ze deze week. Daarna lekker veel je lieve ventje knuffelen. Jillz, wat naar dat je kleine man zo benauwd is! Pasen was wel ok. Zondag bij so geweest en een aanvaring/ discussie gehad met sm omdat ik vond dat dochter wel genoeg snoep/ zoet/ chocola had gehad... Zucht....
Dag dames, Cindy wat fijn dat jullie naar huis mogen. Sterkte nog de komende week. Jillz wat fijn dat jullie zo hebben genoten als gezin. Naar dat je een aanvaring had Afkes, maar ja, jij wil je kind alleen maar beschermen en grenzen stellen hoort dat nou eenmaal bij. Komt vast weer goed. Ikke knijpm een beetje. Bloedverlies, hopelijk blijft alles goed gaan met de baby. Morgen heb ik echo. Voor de rest paasdagen ziek in bed doorgebracht, het gaat gelukkig nu wel beter.
Cindy fijn dat je naar huis mag! Gelukkig is het vrij droog komende dagen. Weet niet hoe je met je zwangerschapskilos zit maar je kunt aan dat wandelen een positieve draai geven wellicht Iez blijft spannend dat bloedverlies. Had je in het begin ook toch? Gelukkig is je echo morgen al dan! Niet te lang in spanning. Hoe laat mag je? Afkes ik had dat met m'n moeder ook dit weekend. Had net verteld dat de middelste s nachts alles onder gespuugd had omdat hij teveel gesnoept had, geeft ze zomaar een bak chips. Om 17:15! Lief bedoeld hoor maar dat hoeft dus echt niet zomaar. Jillz ons weekend was ook fijn. De baby is niet meer zo verkouden en de nachten gaan weer de goede kant op. Het eten moeten we wel weer opbouwen merk ik. Afgelopen zondag nog naar een festival geweest (paaspop). Was erg fijn weer eens met vl weg te zijn zonder kids. Ik ben toe aan iets nieuws Zitten, kruipen, woordjes, wat dan ook! Haha, stuk ongeduld...
Mini was nog behoorlijk van slag thuis, vooral omdat hij dus weer vastgebonden werd en dat niet meer zo zag zitten. Hopelijk komen we snel weer in een fijn ritme. Wandelen is gezond ja, maar 3 uur per dag op hakken is een uitdaging hoor . Ik reageer verder even niet overal op, maar succes iez, hopelijk is alles goed!
Succes thuis cindy, enne je kunt toch ook gewoon platte schoenen aantrekken met wandelen of zeg ik nu iets heel geks Iez wat rot dat je zo ziek blijft, succes morgen, ik hoop dat alles goed zit. Laat je het even weten? Afkes die aanvaringen ken ik ook. Niet perse met (schoon)ouders maar met onze eigen opa's en oma's. Ze zijn allemaal dik in de 80 en vinden dat je een klein kind zo vol moet proppen als mogelijk is met zoetigheid. Daar ben ik echt wel streng in en gelukkig hebben ze het nu aardig door. Nu krijg ik steeds te horen dat die jongen ook nooit wat mag Bioluun ik zat precies vandaag nog te denken dat ik ook wel toe was aan iets nieuws. Het is zo'n groot verschil met de oudste qua ontwikkeling. Die ging alle kanten op en kleine uk komt met veel moeite net aan van zijn kleedje af gewiebeld haha.. ach ja, het heeft ook zo zijn voordelen, ik kan nog rustig even naar boven terwijl baby op de grond ligt
Ik had geen andere schoenen bij in het ziekenhuis, ik had niet op zo'n lang verblijf gerekend . Helaas slecht nieuws, gisteravond is zn splint eruit gegaan. We zijn naar de spoedeisende hulp in Breda geweest, daar is de hechting en de splint verwijderd. Daar nog gewacht tot ie geplast had, dus alles bij elkaar 2,5 uur daar gezeten. Gelukkig plaste hij uiteindelijk, anders hadden we nog door gemoeten naar Rotterdam. Nu is het afwachten of het goed gaat komen. Pas volgende week woensdag de afspraak in het Erasmus, tot die tijd mag ie dus nog steeds niks tot weinig.
Zo! En toen was er een nieuw forum! Moet nog even wennen hoor... hebben jullie de knop 'ga naar ongelezen berichten' al gevonden die voorheen bovenaan een topic stond? Hoe gaat het met iedereen? Hebben er nog mensen vakantie? Hoe is het met de kleine man Cindy? En ga je al richting ovulatie?
Nee maar die knop heb ik nog nooit gevonden haha. Weet iemand toevallig hoe ik snel naar mijn abonnementen kan want die heb ik ook nog niet gevonden. Even wennen allemaal hoor..
Het vlaggetje rechtsboven. Dan zie je nieuwe berichten in jouw topics. Maar daar kun je ook naar topics die je volgt.
Sjonge, wel lastig allemaal hoor, dit is even wennen. Meiden heb een paar heftige dagen achter de rug. Ze hadden dinsdagavond gecontstateerd dat de baby niet meer leeft, dit werd woensdag bevestigd. Woensdagavond begon de miskraam deze stopte halverwege de nacht om donderdagochtend weer in alle hevigheid los te barsten. Door al het bloedverlies ben ik opgenomen geweest bij de short stay afdeling van de spoedeisende hulp en heb ik ook pijnmedicatie (dyc. en morfine) toegediend gekregen om de krampen (leken eerder weeen) op te kunnen vangen. Tegen de avond rond 20:00 was het meeste bloedverlies en pijn achter de rug en mocht ik weer naar huis. Ben opgelucht dat het achter de rug is.