Augustus 2020 mmm mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door indy90, 28 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Mijn weegschaal vreet batterijen dus ik ben klaar met dat ding.. iedere keer als ik erop ga staan is hij leeg :$

ik heb ook veel last van puistjes. En in het begin was mijn haar om de dag wassen prima en had ik de tweede dag aan het einde wat vettig haar. Nu is vandaag wassen morgen ochtend vet haar :confused: om gek van te worden. Vandaag voor het eerst sinds weken niet gespuugd, maar zal niet te vroeg juichen haha de misselijkheid is nog lekker aanwezig en m’n borsten zijn ineens weer veel gevoeliger.

zou wel leuk zijn als je nu een meisje krijgt!

khloe877 vindt dit leuk.
  2. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Ohh ik kreeg geen meldingen hier en nu loop ik nogal achter. Heb bijgelegen maar mijn brein laat me nu al in de steek :oops:

Fijn de goede echo’s dames! Voor iedereen met misselijkheid.. sterkte.. hier sinds gisteren ineens weer spugen sochtends.
    En om over eetgewoontes te spreken.. fruit fruit en jus d’orange hier :)
    En verder sinds 1,5 week dood en dood moe.

Maandag de 12 weken screening bij de gyn.. ben geel benieuwd. Verder aangeven of ik de nipt of combinatietest wil laten doen, urine en bloedonderzoek.
    Ben zo benieuwd naar de echo :rolleyes:

Ik ben deze week gestart met moeders voor moeders. Overdag gaat het maar de geur van die fles tijdens nachtelijke toiletuitjes :|

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Echt erg he dat vettige haar. Hier precies zo. Wat naar dat je nog steeds zo misselijk bent! Hopelijk neemt het nu wat af.

Jongens zijn fantastisch maar een meisje zou ook wel echt leuk zijn inderdaad.

4. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Fijn dat het goed gaat. Ben je er namate de tijd verstrijkt ook wat rustiger onder? Fruit is nog niet zo'n slechte gewoonte. Hier het liefst vet en ongezond. :p

5. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Wij hebben ook geen voorkeur haha zowel jongens als meisjes hebben hun leuke en minder leuke dingetjes :) maar ik kan wel begrijpen dat als je al een jongetje hebt een lichte voorkeur voor een meisje is en andersom :p

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Voorkeur is een groot woord. Maar zou wel leuk zijn. Maar O. Is ook zoooo geweldig dat ik daar nog wel 10 jongetjes van wil. :p

Pleegmoeder34, Lindawen79 en Chanbee vinden dit leuk.
  7. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Vanmorgen de termijnecho gehad en 2 dagen vooruit gezet. De “definitieve datum” wordt 2 augustus dus maar even mijn banner aangepast :) zo bijzonder! We hebben uk flink zien bewegen rekken en strekken. Ben helemaal verliefd ❤️

Pleegmoeder34, Thirza78 en Smienaatje vinden dit leuk.
  8. Lindawen79

Lindawen79 Bekend lid

9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    @Chanbee wat fijn!! Heerlijk gevoel hè?
    We zitten vlak bij elkaar. Hier is de uitgerekende datum vandaag vastgezet op 1 augustus.

De gynaecologe vond dit zo’n schattige echo. Kindje heeft de handjes voor zijn/haar gezichtje :rolleyes: hele reeks meegekregen vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

Pleegmoeder34 en Chanbee vinden dit leuk.
  9. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    @Chanbee & @Lindawen79 wat fijn dat jullie weer een goede echo hebben gehad!

Ik heb donderdag de termijn echo en dus ook de laatste echo bij de kliniek. Weet ook nog niet zo goed waar ik daarna heen moet. Ik blijf sowieso medisch vanwege een keizersnede en zwangerschapsdiabetes de vorige keer. Maar het ziekenhuis waar ik bij O liep heeft geen bevalkamers meer. We zullen dus moeten uitwijken naar een ander ziekenhuis.

Zaterdag ben ik lekker uit eten geweest met vriendinnen/collega's. Heb ze verteld dat ik zwanger ben. :p Ze zeiden wel 10 minuten. Nee dat is echt niet waar. Je maakt gewoon een grap. :roflmao::roflmao: Wel super blij voor me toen bleek dat het echt geen grap was. :p Volgende week maandag ga ik het dan ook eindelijk op mijn werk vertellen.

Is bij jullie iedereen al op de hoogte?

Pleegmoeder34 en Chanbee vinden dit leuk.
  10. Artemis89

Artemis89 Actief lid

1 jan 2020
    142
    350
    63
    Vrouw
    @indy90 Bij ons zijn alleen een paar goede vrienden op de hoogte. Onze ouders, broers, zussen, werk,... allemaal nog niet. Woensdag de eerste echo en als alles goed is, dan gaan we het zeggen tegen onze ouders. Op het werk zou ik liefst nog even wachten met het te zeggen.

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Meiden wat heerlijk dat jullie al zover zijn! En wat een prachtige echo's!!

Op mijn werk is iedereen op de hoogte. Ze wisten ook van m'n ivf traject. Vind het heel fijn om het ook met hen te kunnen delen.

Hier qua kwaaltjes vrij rustig, behalve vermoeidheid en soms misselijk. Word ik soms onzeker van. Maar gelukkig zie ik mijn buik bijna groeien (haha ja ik overdrijf) dat geeft dan weer wat rust. Merk dat ik veel meer onzeker ben dan bij mijn dochter. Herkennen jullie dat?

Pleegmoeder34 vindt dit leuk.
  12. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Bij weet ongeveer iedereen het nu. Op werk vond ik het wel handig ivm de kwalen. Familie en goede vrienden weten het omdat we het niet meer stil konden houden en het is ook al lekker zichtbaar :roflmao:

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Foto? Ben benieuwd! Hier lijk ik gewoon wat steviger (dat ben ik sowieso). :roflmao: Fijn om het te kunnen delen hoor! Ik zou blij zijn als ik er gewoon lekker open over kan praten..

Wil zoiets doen op het werk. Maar dan met taart want i loveeee taart.

Bijgevoegde bestanden:

Lindawen79 vindt dit leuk.
  14. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113

Jaa zoo leuk! Ik heb het gewoon verteld op werk haha lekker saai. Ik zal als ik er aan denk een nieuwe foto maken :)

15. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Wat geweldig @Chanbee en @Lindawen79
    Gefeliciteerd! En bedankt voor het delen van de leuke foto.

Lindawen79 vindt dit leuk.
  16. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    nog even een foto van mijn ukje ❤️

upload_2020-1-14_18-51-11.png

indy90, Lindawen79, khloe877 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Pleegmoeder34

Pleegmoeder34 Actief lid

2 mrt 2018
    403
    329
    63
    Vrouw
    Hier vanmiddag ook de termijnecho gehad. Ben een dag terug gezet. Op 6 augustus. Weet iemand hoe dat kan? Punctie was echt 15 nov dus wordt er echt gerekend vanaf 1 nov + 40 weken is 7 augustus :roflmao:. Maar ze kijken puur naar de groei, of niet?

Mooi hoor al jullie echo's. Vanmiddag was ook heel bijzonder. Groeit goed, hartje goed (niet gehoord wel gezien) en het had al armen en benen en handen en voeten. Ze liet zelfs de onderkaak zien. Je kon de vorm al zien van de kin enzo. Heel mooi.

Lindawen79 en khloe877 vinden dit leuk.
  18. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    bij mij is dat ook zo de punctie was 12 november dus zou dan 4 augustus uitgerekend zijn maar nu ben ik op 2 augustus gezet. Ze kijken idd puur naar de groei.

zo goed dat jij ook een goede echo had! Mooi hè hoe dat er al uitziet. Ik werd helemaal emotioneel toen ik al die bewegingen zag ❤️

khloe877 vindt dit leuk.
  19. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oww wat is zo'n klein mensje toch een heerlijk plaatje!!

Chanbee en Pleegmoeder34 vinden dit leuk.
  20. Artemis89

Artemis89 Actief lid

1 jan 2020
    142
    350
    63
    Vrouw
    @Chanbee Prachtig!

Wij mogen morgen eindelijk gaan voor de eerste echo, ik ben super benieuwd. Hopelijk is alles in orde.

Deel Deze Pagina