Kinderloosheid is een feit!! voor ons!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marnat, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1 Marnat, 18 jul 2011
    Laatst bewerkt: 18 jul 2011
    Lieve allemaal

Zoals ik beloofd had probeer ik hier even een stukje te schrijven.
    Hoe het ons nu vergaat zonder kids .
    Zins twee week ongeveer weten wij dat voor ons helaas de mooiste wens van vele stellen geen werkelijkheid word.
    Ondanks wij al 13 jaar alleen zijn doet het toch veel pijn .
    Dromen moet je houden word er vaak gezegt , deze vaart nu heeel ver op zee en zal nooit terug komen.
    13 jaar geleden zijn wij getart met onze wens , wij op weg naar onze arts nu gestopt] Een gesprek gehad we moesten het nog maar proberen 2 jaar bezig wou die nog niet helpen.

Toen zijn we het nog maar gaan proberen. niets hielp , toen hebben we het laten varen , vakantie gehouden een kat genomen [ een super lieve kat]
    Geen wondertje gekomen.

Toen wat jaren verder hadden we zo iets we willen zeker weten of we alleen blijven wij naar onze nieuwe arts , die heeft ons meteen door gestuurd.
    Gesprekken gehad vele echo daar uit bleek dat er een vleesboom zat . Die is er in 2009 uit gehaald met de hoop dat het daar aan lag.
    Maar helaas niet het geval toen om naar 3 keer icsi waar er 1 van lukte een tweeling we waren zwanger! maar helaas een mk.
    En nu op 8 jullie hoorden we dat het echt over en uit was voor ons.
    Was voor ons geen verrassing we wisten het wel maar ow wat kwam onbewust toch da klap hart aan!
    We kunnen nu wel Verdrietig en boos blijven maar wat schieten we daar mee op? Helemaal niets .
    Hoe raar het ook klinkt we zijn ook wel blij want we weten niet aaan wie van ons het licht . Dat vinden we ook wel weer fijn nu heeft geen van ons de schuld of we verwijten het elkaar.

Onbegrijpelijk onvruchtbaarheid is een feit.
    Dat is oneerlijk maar dat is wel waarom we toch weer naar de arts zijn gegaan.
    Nu kunnen we verder en wat van ons leven maken zonder kids .
    En dat gaan we zeker doen we gaan reizen fietsen ons huis knusser maken.
    Auto sparen vele leuke dingen doen.

Het gaat hier nu weer wat beter we vinden zelf dat we het heel goed doen.
    Jannes heeft super mooie nummers die ons er door trekt als we het even zwaar hebben.

We hebben haast vakantie en dan nemen we de rust die we verdien en nodig zijn.

Eerst weet ik even niets meer te melden.

2. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    lieve meis, regelmatig volgde ik je topic en kwam ik je naam tegen. Om dit te moeten lezen, namelijk dat het kinderloos zijn een feit voor je is, doet me veel.....Er zijn ook geen goede woorden voor te bedenken; ik vind het niet gepast om van alles te zeggen tegen je....Het is even stil hier uit respect voor jouw/jullie verdriet.....

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik wil ook graag nog even zeggen dat wij heel blij zijn met alle steun en duimen die jullie ons gegeven hebben in onze loop naar een wonder.

En Wil hier graag voor me zelf schrijven hoe ons leven zonder kinder gaat verlopen.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Dankje wel meis , als je wat wil zeggen mag hoor ik zal netjes antwoord geven.
    Anders mag je ook een pbbtje sturen als je dat liever doet.
    Lucht je hard zou ik zeggen daar is dit forum voor.:)

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat een verhaal.......... :(
    weet ook even niets te zeggen....
    maar denk heel vaak aan jullie!!!

sterkte (nogmaals..)

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Marnat lieve meid ik vind het zo erg om dit gtelezen.....:(
    Ik was zo blij toen ik las dat je zwanger was maar zo oneerlijk dat jullie wondertjes, vlindertjes werden:(
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en heel veel geluk als koppel.
    Zo oneerlijk dat jullie dit moeten meemaken

xxxxxx

7. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Heel veel sterkte met dit oneerlijke feit...

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Het leven is zo ontzettend oneerlijk :(
    Heel veel sterkte ....

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Onbegrijpelijk.. gewoon echt onbegrijpelijk dat in een wereld waar we zoveel kunnen doen ze niets meer voor jullie kunnen (willen?) doen! :(

Zo oneerlijk.. heel veel sterkte toegewenst met het verwerken hiervan.. ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het moet zijn! :(

10. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Heel veel sterkte, en inderdaad zo ontzettend oneerlijk dat het na al die jaren en zoveel teleurstelling niet mag lukken. :(

Vreselijk.....................

Een hele dikke knuffellllllllllllllllllllllllllllll

11. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dit denk ik dus ook heel vaak en verder weet ik ook niet wat ik moet zeggen/schrijven.
    Ben wel blij dat ik jullie hier kan blijven volgen en op hyves.
    Dikke knuf

12. lente67

lente67 Niet meer actief

Lieve Marnat,

Vanuit hier ook veel heel kracht toegewenst om dit verdriet een plaatsje te geven. Ik hoop dat het lukt om van het leven een mooie reis te maken. Ook wij zijn volop bezig om het kinderloos blijven een plek te geven. Vriend kijkt vrnl. naar andere auto's:) (echt een man:D) en ik richt me op mijn gezondheid en ben bezig om ook ons huis in orde te maken. Dit is door de hele mmm min of meer blijven liggen.
    De toppers voor in de toekomst is ons huwelijk volgend jaar en over 11 jaar een rondreis door Australië. Voorlopig hebben we nog 6 katten die we moeten verzorgen waardoor we niet op vakantie kunnen. Ondertussen geniet ik van het hier en nu. Eindelijk niet continue met het ziekenhuis bezig zijn en steeds die hoopvolle verwachtingen en diepe teleurstellingen. Ik vind het heel knap hoe jullie dit na 13 jaar los proberen te laten. Vind het fijn dat je ons op de hoogte blijft houden hoe het jullie vergaat.
    Wens je alle geluk toe en weet zeker dat het jullie gaat lukken.

Veel liefs,
    Lente

13. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    :( het is moeilijk om nu de juiste woorden te vinden...
    maar ik vind het heel erg dat jullie droom niet uit komt. en dat jullie zoveel jaren bezig zijn geweest...hoe houd een mens dat vol...
    ik zal maar niet vragen naar de andere opties zoals adoptie en pleegzorg, want daar zullen jullie vast al lang over nagedacht hebben.
    heel heel veel sterkte!
    ik hoop dat jij en je partner ook veel steun aan elkaar hebben.

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lieve Marnat,

door de tijd heen heb ik je steeds beetje in het oog gehouden hier op het forum.
    Wat vind ik het ontzettend verdrietig en rot en ongelooflijk dat jullie nu ongewenst kinderloos zullen blijven.
    Een dikke brok in mijn keel, hoe moeten jullie je dan wel niet voelen :(
    Heel veel sterkte met het verwerken en omgaan en loslaten van jullie kinderwens.
    Dikke knuffel!

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Lieve Marnat, ik zie regelmatig Posts van jou in jouw eigen maar ook andere topics. Eigenlijk altijd positief, maar zeker altijd vol steun voor anderen. Super hoe je dat doet, zeker als je bedenkt hoe zwaar jullie het hebben. Ik vind dit heel erg voor jullie; sommigen gun je het nou eenmaal heel erg. Ik wens voor jullie dat je je hier doorheen slaat en dat je alle steun, kracht en liefde krijgt die je verdient.
    Dikke knuffel!!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Lieve Marnat en Marnat-man,

Ik vind het bewonderenswaardig hoe jullie met jullie kinderloosheid omgaan. Jullie gaan niet bij de pakken neerzitten, maar kiezen voor een andere levensinvulling (reizen, huis knusser maken e.d.). Als mij het was overkomen, was ik in een diep zwart gat gevallen. Nogmaals, vind het erg knap van jullie. Hoop met heel mijn hart dat het verdriet en de pijn van de ongewenste kinderloosheid gauw mag slijten en dat jullie met volle overtuiging kunnen genieten van andere dingen in jullie leven.

Ook van mij en mijn vriend een hele dikke knuffel en alle kracht toegewenst om dit een plekje te geven.

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieve lieve meiden

Wat weer ontzettende lieve berichtjes .
    Slik de tranen staan hier weer in de ogen weet niet goed hoe te regeren.
    En hoop idd met jullie dat ons leven met de mooie dingen in het verschiet nu geen roet meer in het eten gooit.

Ik heb nu toch iets, ben er van in de war en weet even niet waar ik terecht moet.
    Of waar ik er een topic over moet plaatsen.
    Vandaar ik jullie het hier vraag en vertel.

Wij zijn geen minuut meer met de wens bezig zo van oja nu klussen want wie weet.
    Maar manlief riep maandag in eens moet jij nu niet ongi zijn nu?
    Ik eheu geen idee, ik kijken bij banners uit gerekend.
    En we waren een dag overtijd! nu dus tweedagen.
    Snap er even helemaal niks meer van.
    Nu zomaar overgang? of lijf in de war?
    Wat moeten we hier mee , nu nog steeds geen teken.
    Het kan niet spontaan is uit gesloten!
    Wat moet ik nu testen of gyn bellen?

Ben even in de war .Slik.

18. Lieve meis, ook ik ben je naam regelmatig tegengekomen. Ik wil jullie het allerbeste toewensen. Het leven klopt soms niet...
    Heel veel sterkte samen en ik hoop dat jullie samen prachtige jaren tegemoet mogen gaan!

Wat betreft je overtijd zijn. ik zou voor de zekerheid een testje doen. just to be sure...

19. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.608
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Je zou er een testje tegenaan kunnen gooien maar door alle emoties kan het ook uitblijven.
    Bij mij komt het door mn schildklier.

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Een hele tijd samen geschreven in verschillende topics, en steeds weer voor elkaar duimen, denken en steunen.
    De positiviteit van jou straalde van je posts af.
    En juist daaarom is dit zo verdomd oneerlijk.

Je weet dat ik aan jullie denk, en jullie steun.
    x Kanjer! :)

Deel Deze Pagina