Hee dames, ik heb niet alles teruggelezen, want dat doe ik morgen, dan ben ik wat 'frisser'. Ik heb namelijk best wel slaap. Gezellig weekend gehad, en net terug thuis van de schoonouders. Schoonzusje was jarig (18 geworden) en we gingen op verjaardagsvisite nadat we mijn vriendin op de trein hebben gezet. Ben wel kei gesloopt! Gisteren was too much en vandaag was too little, dus ik ben echt hartstikke moe, whahahaha. En ik heb TEVEEL gegeten. Echt waar. Te ernstig... Maar goed, komt wel weer goed 'ooit'. Ik stop na de bevalling wel 4 maanden met eten, lol Duik zo lekker mijn bedje in!!! Ga nog even achter bij lezen - en daar morgen op reageren. Truste straks!
@joyce gefeliciteerd met je schoonzusje @ego: hier lekker languit op de bank laat me lekker in de watten leggen door manlief vanmiddag lekker een Italiaans ijsje gehaald in de stad.. Verder dan met z'n 2en de frituur schoongemaakt.. Morgen weer naar de vk
hier morgen ook naar t ziekenhuis. naar de verpleegkundige ofzo. bloeddruk word wel gemeten, en verder word er verteld hoe en wat qua bevallen ofzo.. ga zo maar naar bedje! truste dames
Morgen weer werken, maar wel echt aftellen nu! Nog 6x... Net lekker gegeten en nu begonnen met mijn ziekenhuistas. Ik begin echt te twijfelen of ik niet te weinig kleertjes heb. Ik heb niet veel gekocht omdat ik bij de eerste echt te veel had, maar nu twijfel ik of ik niet te zuinig ben geweest. Ik ga morgen eens tellen. Nu breaking bad kijken in bed.
@heyhallo en marieke: Succes morgen in het ziekenhuis!! @Joycey Logisch dat je gesloopt bent, rust maar lekker uit hoor! Nog gefeliciteerd met je schoonzusje @hier vandaag ook niet veel bijzonders gedaan, de boxbodem opgehoogd, hoeven we daar ook niet meer aan te denken..vriendlief is naar de bios geweest vanavond met een vriend van hem, is nu onderweg naar huis en neemt MACCIIIEE MEEEEEHEEEE JAM JAMMM! Ik heb hier de vluchttas ingepakt, heb geloof ik veels te veel.. maargoed.. die dekentjes nemen me ook een partij ruimte in beslag.. op het laatst voeg ik de kleine dingetjes nog toe zoals camera, deo, facewash dat soort spul.. Alvast trusten dames!
Marieke naar die poli verpleegkundige moet ik over 2 weken. Doet idd bloeddruk meten en met de dopler hartje luisteren. En verder doet ze alleen maar praten enzo. Over de bevalling.
Meiden met controle vandaag: veel succes!!! Vluchttas is ook bijna ingepakt, enkel nog toiletspullen camera en Vk papieren. Hier een goed nachtje gehad, half 11 op bed gegaan en sliep vrijwel direct, 1 keer er uit om te plassen en toen was het 8.45
Goeiemorgen, Eindelijk eens heerlijk geslapen Wat een opluchting. Moet vandaag wel de stad in, vriendlief is morgen jarig.
jette; veel succes met de echo vandaag! laat je even iets weten? controles; volgens mij hebben er vandaag nog een aantal controle he, bij de gyn of de verlosk. veel plezier/succes. verder ben ik het even kwijt want er zit er nog 1 in mn oor te tetteren hier hoop dat iedereen een beetje redelijk heeft geslapen. ik iig wel deze nacht joepie!!! vluchttas; euhhh die heb ik helemaal niet, mocht het zijn dat de bevalling zelf begint dan heb ik echt nog wel tijd om wat in te pakken toch? ga er ook niet vanuit dat de uk komt voordat de keizersnede is. donderdag dus ook aangeven bij de gyn dat ik kies voor keizersnede en laat hem aub akkoord gaan hiermee en niet dat ze me willen overtuigen om vaginaal te bevallen. daarom gaat mn man ook mee dan houden we voet bij stuk. (ik geeft nogal snel toe hihi). ik ga zo even naar mijn vader zn huis de planten water geven en dan is mn dochter ook weer zoet want hun hebben nogal wat speelgoed staan. en aangezien we er niet vaak komen is ze daar wel een uurtje of 2 zoet mee. kan ik rustig aan doen. verder heb ik overal jeuk, in mn hals, onder mn borsten, mn buik, mn rug.. iemand tips? smeer het nu in met sudo creme dan wordt het iets minder. vanochtend nog eens gewogen en jaja er zit nu 2 kilo bij, dus laten we hopen dat dat gewicht van de uk is! en geen vocht van mij. we hebben nu het ledikantje staan in de woonkamer en deze heb ik opgemaakt, alleen nu klimt dochterlief er via de bank de hele tijd in en wil ze daar ook gaan slapen zo schattig! ze zit er nu ook in te spelen.
Morgen! Hier ook redelijk geslapen.. Zometeen naar t zh. Heb de woningbouw gebeld.. En sta nog geen eerste maar 3e!! Dus blijdschap om niks dus nu hopen dat 1 en 2 m afzeggen
@senna: wat bij mij altijd helpt tegen jeuk: een coolle douche nemen, en dan niet met zeepsop afdoen. Zeep en douchegel droogd de huid uit namelijk, door te douchen spoel je wel loszittende dode huidcellen af (en die jeuken) nadien in smeren met een lekkere vette body lotion
thx voor de tip nathalja! marieke; hmm balen dat je derde staat, maar je weet maar nooit.. zit trouwens net online naar maatjes 44 te kijken bij de prenatal. als ze donderdag nu weer rond de 4 a 5 pond schatten ga ik toch wel wat bestellen. want dan is maatje 50 toch echt te groot.
Goedemorgen, Hier redelijke nacht gehad. Vanmiddag om 13.45 naar de gyn. En dan mijn baas weer bellen. Met de mededeling dat ik echt niet meer kom. Daar gaan ze toch al vanuit. Zag in het rooster bij mij namelijk alleen maar ? Staan. Vl heeft avonddienst dus ga de hele week bij mijn ouders eten 's avonds. Gezellig! Ik dacht dat jullie op de eerste plaats stonden marieke. En jullie ook uit je bericht op te maken. Wat vervelend. Ben je helemaal blij en dan dit.
@marieke: jeetje ook vervelend hadden ze ook wel eerder mogen zeggen.. @heyhallo; succes bij de gyn vanmiddag! ik moet even bedenken wat ik woensdag avond ga doen, dan heeft manlief toets van zn opleiding dus is heel de avond niet thuis. Denk dat ik maar naar mijn pap en mam ga