Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Klinkt goed toch? Zal alleen je flesjes gewoon lekker in de keuken neerzetten... En verder maakt de kraam zelf ook wel haar eigen indeling...

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja en dat kraampakket heb je na een week niet meer nodig, dus heb je weer ruimte over.
    En als het niet handig vind je vanzelf een nieuwe indeling toch?

Ik heb de luiers in een 'kastje' boven de commode. Alle kleine dingetjes in een la en dan de kleertjes op de bovenste plank. De plank daaronder hydrofielen enzo.
    Alle andere dingen heb ik in de kast liggen/staan/hangen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Okidoki!

Maarre, in de keuken is extreem weinig plaats voor de baby en met borstvoeding heb je toch eigenlijk geen flesjes nodig??? Ik wil de baby's spullen zo lang mogelijk bij elkaar proberen te houden in verband met de ruimte. We kunnen hier namelijk al over elkaar heen lopen :)

Ik had al ruzie met de baby omdat 'zijn spullen' al in mijn kledingkast eindigde (en ik moest al 1 deel van de 3-delige kast voor VL afstaan :x) en ik 2 vuilniszakken met kleding weg moest doen - vanwege de kerels. Nu heeft de baby wel zijn eigen commode uiteindelijk, maar we zitten elkaar allemaal in de weg in dit huis :D

Is het echt nodig dat die flesjes in mijn keuken staan? :$

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn commode is bovenste plank met 2 mandjes zitten cremes etc in..

Dan verschoonkussen daarachter stapels met luiers en box met billendoekjes dan heb ik ook onder die ligplank nog 2 planken liggen voorraad luiers in verpakking billendoekjes hoexrn voor aankleedkussen luiertas osar fleecedekens bewaardoosjes voor dr elastiekjes en dat soort prul.. kleertjes in dr kledingkast heb naast de commode n kledingrekje hangen dus hang ik dr outfitje aan zodat ik me niet om hoef te draaien.

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Nee joh... Wat jij handig vindt toch? Daarbij is het nou niet zo dat je 5 verdiepingen naar boven moet voordat je bij de flesjes bent mocht je er 1 nodig hebben.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga fv geven dus bij mij zullen de fv spullen snel gebruikt worden staan in t keukenkastje hier ook beetje improviseren met de ruimte word er soms goed sago van haha

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zo ff wat tijd hier..

gewicht; ben totaal 2 kilo aangekomen en er zijn er nu 4,5 vanaf :)

indeling spulletjes; in de keuken staan de flesjes en flesvoeding. deze neem ik snachts mee naar boven.
    in de bovenste commode la liggen de rompertjes, sokjes, broekjes, truitjes en dan de babydoekjes en luiers. 2e en 3e la liggen dekens, lakens, hydrofiel luiers en spuugdoekjes.
    op de plank boven de comode staan wat speeltjes en zwitsal producten.

hier is bram erg onrustig, had voeding om half 5 maar viel na 30ml al diep in slaap. nu ligt hij onrustig in zn ledikantje te draaien, dus denk dat ik dadelijk de andere helft van de fles maar aanbied.

vanochtend hem gewogen en hij zit nu op 2320gram , dus nog maar 25 gram en dan zit hij op zn geboortegewicht. dat was echt super volgens de kraamzorg.

gister te veel gedaan, had visite die ook friet mee bleef eten. dus de hele dag/middag beneden gezeten en maar anderhalf uur gerust tussendoor.. resultaat; savonds gezwollen pijnlijk litteken en daarboven een grote vochtophoping.
    moest van de verlosk. vaker plat liggen, binnen of in de tuin dat maakte niks uit.. maarja het is lekker weer en buiten hebben we geen ligbed grrrrrr.

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik heb op de bovenste plank van de commode hydrofielluiers e.d.
    Op de tweede plank voorraad pampers en billendoekjes.

Op de commode zelf heb ik een box voor billendoekjes en een mandje met pampers en een mandje met verzorgingsspullen.

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Howwwww... :(

Heb ik een telefoonhoesje besteld voor vriendlief zijn verjaardag, past gelukkig wel om zijn telefoon enzo zo is het niet.. zit er een vette diepe kras in.. kan ik het weer terugsturen voor een krasvrije.. word je toch leip van.. ! Ik bestel een keer iets.. krijg ik altijd dat soort dingen maargoed.. Vriendlief was er erg blij mee, net als zijn favo geurtje :D

10. Senna snru dat bram zn draai even niet kan vinden.. En jij och wat vaker rusten dus...foei ;)

Fief dat is balen! Je hebt wel pech!

Hier bovenste la commode luiers en toebehoren
    2 e la lakentjes enzo
    3 e la geloof ik nog leeg lol
    En in de klerekast.. Je raad t al de kleertjes en omslagdoeken enzo

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dames, bedankt voor het meedenken, ik geloof dat we allemaal wel zo ongeveer op één lijn zitten.

Ben je niet bang dat frummel van de commode afdondert op het moment dat je 'effies snel' kleding uit zoekt? Of leg jij het van tevoren klaar? :D

@Fief, balen zeg :x

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maarja komt wel goed..gekke is ook.. zie nergens een acceptgiro.. kreeg de 3 artikelen in 3 pakketjes op verschillende dagen.. oke kan gebeuren, geeft verder ook niet. Maar dacht dan zit de acceptgiro zeker bij mijn laatste pakketje..? Maar nee.. maar heb ff de winkel gemaild waar het telefoonhoesje vandaan komt om te kijken hoe zij dat doen met retour enz. blabla

13. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Joycey ik leg de kleren altijd van te voren klaar is een tik uit de zorg. En als xxl dochterlief aan gaat kleden moet ik het ook klaarleggen want xxl is net zo kleurenblind als maar kan hahahaha

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahahaha grappig :D

Nou, dan zal ik mijzelf dat tzt ook maar aanleren!

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik leg de kleren voor ukkie ook klaar straks. Ik heb de kleertjes ook allemaal in de kleerkast.

Maar dat doen vl en ik beide met onze eigen kleren ook. Doe ik altijd de avond van te voren.

16. Ik leg t van te voren wel klaar.. En mocht ik er toch achter komen dat t onhandig is dan wissel ik t om. Al zal ik t toch beneden aan doen want beneden is de badkamer en zal ik haar ook badderen en dus aankleden denk ik. Al wil ik denk ik savonds gaan badderen/ douchen..

Suprise dat dus hahaha ben ik ook gewend van de zorg..

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom heb ik zo'n 'kapstokje' naast de commode hangen hang ik t de avond van te voren aan bijv zie wel.. douchen/badderen doe ik ook savonds doen wij ook altijd kan je langer slapen als je werkt haha plus dan heb je n roesje en voor de baby helemaal lekker om in slaap te vallen

18. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Welnee, wat jij uiteindelijk het handigst vindt.

Even iets anders: gebruik je pinterest?? Daar kan je onwijs veel "storage" tips vinden. Echt de gekste dingen! Heel handig!

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @kleertjes, klaar leggen vind ik het handigste, kun je in 1 ruk door. Daarbij moet je ook nooit je kindje alleen achter laten op de commode. Stel je voor dat ze eraf valt. Moet je toch niet aan denken.

Net even lekker met zijn tweetjes uit eten geweest. Heen- en terug gewandeld naar het restaurant. Was wel even lekker. Zl is bij opa en oma aan het logeren, dus ik heb morgen helemaal het huis voor mij alleen. Heerlijk...

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb het wel, maar ik kijk er zelden op :) Ik zal eens kijken :D
    Toch zijn we al aardig lucratief geworden. Bedankt voor de tip!

Deel Deze Pagina