Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Idd, alles van te voren klaarleggen. M'n grootste angst is dat ze ervan af valt!

Morgen gaat zoon naar de gastouder. Heb besloten om hem tijdens m'n verlof gewoon naar de opvang te laten gaan. Wil hem ook in z'n ritme houden...

Zaterdag ga ik naar zon dr fish Spa in beverwijk. Even lekker de voetjes verwennen.

Net de adresetiketten afgedrukt voor op de enveloppen. Badje weer van zolder gehaald, wasje gedraaid. Flessen uitgezocht, spenen weggegooid... Goed bezig geweest!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja dat van de commode afrollen lijkt mij ook onwijs erg. Hier zou baby landen op de punt van ons bed en gezien wij daar zelf al eens flink aan hebben gestoten; gun je dat niemand!

Dr Fish; daar heb ik hele goede reviews over gehoord! Veel plezier zaterdag :) Ik hoop dat het je bevalt.

3. Lekker maggie have fun...

Hier maar naar bed, koppijn en vl moet om half 6 op....

Truste

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wens hem maar sterkte, Marieke!
    Hoop dat het mee gaat vallen...

5. Hoop ik ook dank je. Beide amper geslapen.. Hij is om 5 uur dr maar uit gegaan.. Ik lig nog op bed omdat ik anders vanmiddag echt omval..
    Ben kotsmisselijk en koppijn.. Gisteravond was ook mn bloeddruk weer vrij hoog dus ga dr vanuit dat dit de stress boor vandaag is. Dus kijk t even aan tot vanmiddag.. Eerder kan ik toch niks want ben alleen haha. Ga maar weer proberen te slapen.

6. Zit in t laatste hokje met mn banner zie ik haha..

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen.

Ga zometeen even kletsen op mijn werk met de collega's.

En ik mag weer een dansje doen. 35 wkn!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mogguh!
    Dansse en veel plezier op je werk ;)

@Marieke; kun je er zo nog even in om te slapen?

9. Helaas slapen niet gelukt..
    Vl is aangekomen in leeuwarden.. Is die kut van een ex er ook oppeens.. En hij is alleen.. :(

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ohjee, en nu????

11. Mja zei al rustig wachten op je advocaat. Laat haar de scheit maar krijgen.. Hebben beide amper geslapen en dan moet ie zn kids vandaag nog halen ook. Zei al dan gaat dat maar even niet door.
    Dat zij daar ineens opduikt is ook heel apart.. Zei maak geen woorde. Vuil.. Heeft toch geen zin en zijn ze niet waard.. Die horen en zeggen toch wat ze willen zeggen en horen.. Valt niet tegenaan te lullen. Negeren is de beste remidie

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat is ook zo :) Groot gelijk!!!
    Wordt de alimentatie verhoogd/verlaagd of sowieso vastgesteld?

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Oh, wat vervelend allemaal marieke. Is hij nu voor niks daar naartoe gegaan dan?

14. Nee is voor de uitspraak van de hoogte ervan.. Was veel geeist maar omdat hij dus nu in de ww zit kan hij dat heel niet betalen.. Dus is hij in hoger beroep gegaan en daar is nu de uitspraak van..

Baal er nu van dat ik niet toch ben meegegaan..
    Niet goed voor de bloeddruk dit.. Was net 165/122 gelukkig 5 min later wel wat lager.. Maar ben blij als we een uur verder zijn. De zaak begint om half tien..

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Marieke pas wel op hoor meid! Is wel heel erg hoog. Zou je toch niet even overleggen met het ziekenhuis?

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou ja, het is ontzettend rot, maarre, van een kale kip kun je niet plukken, denk ik dan. Wanneer het er niet is, is het er niet! Ik heb 1x een alimentatiezaak meegemaakt met een ex-vriend van mij en die moest 675 betalen voor 2 kinderen. Dat was echt ontzettend grappig, want dat had hij totaal niet liggen natuurlijk - dus ook in beroep.

Ik denk dat de rechter daar wel naar kijkt; dat lijkt mij het meest logische. Wel jammer dat hij toch geconfronteerd werd met zijn ex. Wat ontzettend irritant. Maar ik snap niet waarom je er graag bij had willen zijn (wat had je anders willen doen dan?), ALS het escaleert ofzo, zal je bloeddruk wel helemaal torenhoog zijn. Zolang jouw vriend haar maar blijft negeren komt het goed - al snap ik helemaal dat het naar aanvoelt. *knuffel*

17. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik denk wat jocyey zegt wel waar is, daar kan je ook niets doen. Geeft alleen maar meer spanning. Probeer even wat afleiding te zoeken. Op

18. Mja puur om er voor hem
    Te zijn had ik erbij willen zijn.. Denk ook wel dat hij de zaak "wint" hoor.. Maar tis gewoon stront vervelend dat t zo allemaal moet lopen.. Altijd dat gemekker van die kant.. Gelukkig met
    Mijn ouders nooit geen laat mee gehad. Die zijn goed uit elkaar gegaan en gunde mekaar ook dingen.. Oke nu waren mn broer en ik wel ouder.. Maar toch. Snap niet waarom mensen hun kids gebruiken om machtspelletjes uit te voeren om hun partner te pakken. Hebben ze t hardst de kids mee..

Bianc ik houd m wel in de gaten nu.. Is via een polsmeter en die vetrouw ik niet helemaal.. Vorige keer was hij thuis netjes en in t zh veel te hoog. Maar ga nu even om
    T kwartier meten.. Als hij zo hoog blijft met vlagen ga ik wel even bellen

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik begrijp het, voor de morele steun dan... Maar ach, hij redt zich heus wel. Hij weet namelijk dat zijn liefste vriendin van de hele wereld thuis zit, met een frummel in haar buik en zich RUSTIG moet houden ;) Het gemekker is inderdaad vreselijk, dat zal ik ook echt niet ontkennen; heb er zelf ooit eens middenin gezeten, maar probeer het van je af te laten glijden. Het is de spanning gewoon niet waard.

Straks komt hij thuis en dan kun je alle steun geven die er nodig is. Gewoon even *adem in, adem uit* en puffen: "deze rechtszaak komt nooit meer terug" :D !!! Goede oefening voor strakjes.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke: hou je rustig meid! Het komt wel goed ;)

@hier: blg wat voel ik me k*t zeg :( lagen 10 uur op bed, werd toch een partijtje misselijk, was uiteindelijk rond 1 dat ik in slaap viel denk ik wel 8 keer wakker geworden, misselijk, buikkramp, hoofdpijn en harde buiken.. Heb net ontbeten maar heb t idee dat het elk moment weer omhoog kan komen.. Nog steeds lichte buikkrampen en erg misselijk..

Deel Deze Pagina