Objection, your honor! I did not do such a thing! Ik heb nergens voor gekozen; dit kind heeft voor ons gekozen - daar blijven wij bij, dat is ons officiële standpunt, de komende 100 jaar. Dat wij daar blij mee zijn en hem van een goed leven willen voorzien is niet onze schuld en mag ook niet als een verwijt op worden gegooid! Feit blijft namelijk dat wij nergens voor gekozen hebben Nou ja, behalve hem om de zeep te helpen dan, lol. Boh, wat ben ik toch moe, eerst maar een lekker bakje koffie erin gooien, want ik heb tot nu toe enkel ontbijt gemaakt voor mezelf, brood gesmeerd voor VL's werk, de poes antibiotica gegeven, de was afgehaald en de afwasmachine aangezet. Terwijl ik de was nog moet vouwen, nog moet stofzuigen/dweilen, moet verzinnen wat ik met de ijsbergsla vanavond doe (avondeten?) en dat ik straks nog even naar de brievenbus moet en naar de DA (ofzo, in ieder geval een drogist). Maar ik denk stiekem alleen maar: slapeeeeeeeeeeeen, slaaaaaapeeeeeeeeen!!! Dus eerst maar die koffie
Goeiemorgen dames. Tlb tis zeker geen aanval naar jou toe hoor. En als ik jou verhaal hier lees weet ik heel goed dat het bij jou ook geen onzin is. Ik heb zelf ook erg veel pijn alleen is het voor mij nog niet op het punt dat ik er helemaal door zit. Dat heb ik de vorige keer wel bereikt maar daar is toen verder niets mee gedaan. Ik vind het van belang dat er meer eenduidigheid onder vk's en gyn's komt want zelfs in het zelfde ziekenhuis verschilt dat nog heel erg. Meid ik hoop voor je dat het vandaag doorzet en dat alles gewoon lekker vanzelf op gang . Meid een hele dikke knuffel en hoop voor dat je heel snel hersteld en er idd weer kan zijn voor je gezin want daar voel ik me ook wel schuldig over naar Ridder toe.
OKe! Jij bent de grote uitzondering... Wat ben je trouwens al druk vanochtend, ga lekker slapen! Nu kan het nog
Yeah, as usual, het gaat hier nooit eens 'normaal', zoals andere 'normale' mensen waar ik vaak wel eens jaloers op kan zijn. Huisje boompje beestje. Nee, beestje boompje huisje, haha. Ja, nu heb ik de koffie al op, dus nu gaat het wel weer met de vermoeidheid. Ik denk dat ik vanmiddag nog een paar tellen probeer te gaan liggen. Het nadeel is dat VL hier om 7 uur op moet staan voor zijn werk en wanneer ik dan blijf liggen krijg ik te horen dat ik het zo makkelijk heb en hij zo moeilijk en moet werken en blablablablabla. Als ik nou direct met hem opsta, is het zeurgehalte een stuk minder. Bovendien; als ik zijn brood niet smeer doet niemand het, dan eet hij niks tot aan de lunch en gaat daarna voor ik-weet-niet-hoeveel-euro zitten snacken in die kantine, en ik vind dat hij gezond moet eten. Ik ga wel even een filmpje kijken en ondertussen de was vouwen Ik vind morgen spannend; dan gaat poes onder narcose en gaan ze haar bekkie schoonmaken, tanden/kiezen/tandsteen verwijderen etc. Het idee alleen al maakt dat ik haar zo vaak mogelijk wil knuffelen. En dat doe ik nu dus ook tussendoor telkens.
@Inleiden: Ik snap dat het geen aanval is hoor Maar ik wil net als TBL ook even e.e.a. kwijt. Wat je zegt Marieke, we hebben er zelf voor gekozen. Maar.. Ik heb er absoluut NIET voor gekozen om van 6 tot 12 weken op bed te liggen en alles uitkotsen wat ik at/dronk. Om nog net niet opgenomen te worden. en ik heb er ook NIET voor gekozen dat ik vanaf week 22 al in de ziektewet te zitten, niks te kunnen doen zonder overal last van te krijgen. Ze zien bij mijn VK praktijk ook wel dat dit me op breekt, en snappen daarom zelf dat als ze me over tijd laten gaan ik geen puf meer heb voor de bevalling (en dan weet ik dat je als barende vrouw barst van de adrenaline) en de kraamtijd. Ik zit nu al weken 's avonds te huilen als een klein kind bij M. omdat ik weer een dag alleen maar op de bank heb gelegen terwijl het om me heen in huis gewoon een (naar mijn idee) t*ringzooi is. Ga ik met een vriendin lunchen, moet ik om 3 uur uiterlijk weer naar huis omdat ik bijna omval van de pijn in mijn lichaam. Ik maak me dagelijks zorgen, als ik weer krampen heb (die bij mij altijd regelmatig om de 10 minuten komen) met de vraag "is dit het dan?" Ik wil absoluut niet zielig lopen doen, zo is mijn aart ook niet, en nogmaals ik snap heus dat jullie het niet als aanval bedoelen. Ik zou graag gewild hebben dat mijn zwangerschap anders zou verlopen. Ik snap dat je tot 12 weken misselijk was en ging overgeven ed. maar een bijna ziekenhuis opname en niks kunnen eten en drinken heb ik niet voor getekend toen dit meisje verwekt werd. En ik heb al helemaal niet getekend voor een ziektewet door lichamelijke klachten. Ik had graag gewoon tot 34 of zelfs 36 weken door gewerkt.. Zwanger zijn gaat niet over rozen, dat snap ik. Het is zelfs zo dat de VK gisteren zei, dat ze wel vaak vrouwen had gehad die zoveel harde buiken hebben als ik (elke 10/15 minuten vanaf moment dat je wakker word tot eigenlijk je uiteindelijk in slaap valt) maar dat ze die extreme pijnen niet herkent. Ik twijfel er zelfs aan of mijn lichaam wel gemaakt is voor een zwangerschap. ik hoop igg dat mijn meisje zich eerder aan dient, en gewoon uit zichzelf komt. @hier; wederom een k*t nacht gehad, overal zo veel last van weer ondanks de hitte uiteindelijk met 2 pittenzakken in slaap gevallen, 1 tussen mijn benen en 1 op mijn buik.
Tlb spannend hoor. Het einde is in zicht. probeer nog even te genieten van de laaste dagen. Nathalja ook jou kant snap ik heel goed. Je kiest voor een zwangerschap en zeker bij de eerst heb je daar een bepaald idee van. En dat is niet ziek zijn en helemaal niets meer kunnen. IK heb er bij ridder heel veel tegen gevochten waardoor ik ook dagelijks huilde. Nu heb ik me er meer bij neer gelegd en gaat het een stuk beter. Voor mij is het wel heel duidelijk dat dit de laatste keer is. Want ook mijn lichaam is er niet voor geschikt ik moet mn lichaam echt 40 weken afstaan aan de kleine en zelfs dan is roepen van je hebt er zelf voor gekozen wel eens een heel hard gelach. Meiden het spreekwoord zegt niet voor niets de laatste loodjes wegen het zwaars maar het einde is voor ons allemaal in zicht. Of dat nu kunstmatig of spontaan is we zijn er bijna en hebben het er bijna opzitten.
Ik ben momenteel de was aan het opvouwen met poes ertussen... Dát is tot nu toe het zwaarste moment van de dag.
Goodmoring... @tbl. vrijdag, spannend hoor. Nu maar hopen dat het allemaal mag lukken. Helse pijn is niet fijn. @Joycey. Wat ben jij op de vroege morgen al druk in de weer zeg. Ik moet altijd ff rustig mijn kopje koffie, broodjes en glaasje melk naar binnen werken. Dan hier even checken en alle nieuwssites aflopen en weer even een glaasje melk of limo. En dan pas komen er kleine beetjes werk uit mijn handen Gisteren lekker gebbq't bij so. Zit je vanaf +/- 17.30u tot 20.30u op zo'n geile tuinstoel, op een gegeven moment weet je ook niet meer hoe je moet zitten van ellende. Ja tussendoor wel even loopjes gehad naar de koelkast voor drinken en de wc, maar man man man wat een ellende zijn die krengen. Was blij dat ik thuis weer lekker op mijn zachte bankje zat. Heb ook nog steeds giga last van mijn bekken, onderbuik en net boven mijn schaambot. Had er 3 weken geleden ook al last van en dat was maar voor 1 dag en toen zei de vk dat de kleine al goed aan het indalen was. Maar nu sinds zaterdag heb ik het weer zo erg dat ik er mee opsta en er mee naar bed ga. Zou dat nog steeds met het indalen te maken hebben of dat hij nu gewoon wat vaster in mijn bekken ligt? en dat ik daardoor loop alsof ik in mijn broek heb gescheten (sorry maar zo loop ik echt )
Eli, Als je weet wat ik gedurende de rest v/d dag doe, dan zou je het begrijpen Want ik weet zeker dat jullie veel meer dingen doen! Ik moest lachen om je geile tuinstoel, whahahaha! Dat waggelen herken ik ook !!!
Ik doe verder op een dag ook vrij weinig . Vandaag alleen een wasje opgevouwen, nu 1 was in de wasmachine en zo in de droger en zo even boodschappen doen en thats it. Ik pak elke dag misschien 1 of 2 dingetjes anders trekt mijn oude oma lichaam dat niet .
Het is gewoon spaans benauwd en blijf het liefst binnen. Helaas zo naar paardrijles met dochter en daarna naar gyn. Tbl fijn dat je me weet waar je aan toe bent.
Trouwens, zo schattig. Ik heb zl de naam van zijn zusje geleerd. Als ik nu vraag aan hem waar is de baby? Dan wijst hij naar mijn buik en noemt hij haar naam!! Zo schattig, alleen nu maar hopen dat hij het niet doet als er anderen bij zijn... Misschien toch iets te vroeg begonnen met haar naam aan te leren. Pfff heb het zo warm, lopend boodschappen gedaan en bed afgehaald, gewassen en buiten gehangen. Maar heb nu t gevoel dat ik niet meer kan afkoelen. Zo zl maar in het zwembadje laten spelen en dan zelf met mijn voeten erin.
Mira ze kunne niet strippe omdat ik pas 1 cm heb. Maar me lichaam is langzaam aan aan het klaar maken.
Ik voel me dan gelijk schuldig, omdat mijn vriend 40 uur werkt @Mira; Zo dadelijk roept hij het van de daken en is de naam al bekend...! Hahahaha. Het is inderdaad schattig, maar ook wel een tikkie riskant. @TBL; fijn dat er schot in lijkt te komen!
Joycey klopt ook wel, ik had er op dit moment ook totaal niet zelf voor gekozen.. Beroerde situatie, gescheurd condoom.. Maar blijf erbij; als je sex hebt en zwanger raakt en besluit t kindje te houden ( in mijn ogen ook geen andere optie hoor laat ik dat voorop zetten haha) dan kies je er op de een op andere manier toch zelf voor zeg maar.. Nathalja tuurlijk snap ik ook! Ik heb me ook de longen uit mn lijf gekotst.. Heb zware bekken instabiliteit, zit in de rolstoel, heb te hoge bloeddruk en medicijnen.. Dus genieten doe ik ook niet echt hahaha Maar vind dat ze wel snel zeggen om in te leiden.. Zeggen ze bij mij ook hoor daar niet van.. Maar vroegah werd je ook niet ingeleid zo snel. Dat bedoel ik niet lullig hoor want praat in feite ook over mezelf. Eeeh toen zat zoonlief van vl erdoorheen te lullen en ben ik de rest vergeten hahahha zucht.. Zo maar even boodschappen doen voor de bbq vanavond..
oh dames, ik heb medelijden met jullie met dit warme weer. loop je al op het einde en dan wordt het nog zo warm!! volhouden he! en lekker in een bak met koud water met de voeten. hier nu voor het eerst alleen met de kids. wil zo ff uurtje gaan liggen want vannacht kwam hij om de 2 uur. dus heb erg weinig geslapen. maarja, dochter is nog niet van plan om te gaan slapen en mannetje moet over een uurtje weer voeding, zal blij zijn als mn man straks thuis is. heb trouwens net een raar ding ontdekt. ongeveer 1 cm boven mn litteken heb ik een vouw met wat overhangend vel terwijl de rest van mn buik er wel strak uit ziet. het lijkt net of er van binnen iets strak gehecht is en de huid eroverheen hangt... strange... zal nog wel wegtrekken. man staat al weer te springen om iets in bed te doen, alleen ik heb totaal geen fut, en alleen al rijden over een klinkerweg doet zeer in mn buik laat staan sex.. dus we wachten nog maar even. over 2 weken start ik weer met de pil.