Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Jij ook succes bij de vk nathalja.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    thnx :) Ik hoop dat ik nog gebeld word dat er een aantal uitvallen zijn, want ik heb pas 16.10 afspraak.. blg

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!

@marieke Jeetje dikke baal zeg.. dacht ook dat jullie bovenaan stonden uit je berichten te lezen..

@slapen Vannacht ook lekker geslapen, pas om 8u eruit om te plassen! WOW! Maar daarna nog wel even teruggegaan, nu weer er net uit..want ergens bij de buren zijn ze hard aan het timmeren ARGH! Alsof er een muur/deur uitgesloopt moet worden.. is al dik 3 uur bezig volgens vriendlief.. dus ik zo: Pak gewoon een sloophamer man..gaat sneller.. !

@mensen voor controles/gyn: Veel succes vandaag! Jette ben erg benieuwd!

@Senna Heb je ook eens pure aloe vera gel geprobeerd? Verkopen ze bij de Tuinen, glazen potje met zwarte deksel en groene etiket, potje is wel transparant :) wel de GEL nemen, niet de creme. Deze kan je eventueel ter extra verkoeling even in de koelkast leggen. Ik gebruik het overal voor, harsen van mijn bovenlip, zonnebrand, jeuk, irritaties etc. en is gelukkig niet duur.

@hier Ik hoop dat ik vandaag in plaats van woensdag al mijn nieuwe telefoon kan halen, woensdag moeten we naar de tandarts, vriendlief moet 2 kiezen laten trekken (verstandskiezen) dus ik zie hem daarna niet met mij de stad in gaan.. en ik wil zo graag een nieuwe foonnnnnnnnnnn! Dus ik ga zo ff bellen.. maar denk het niet hoor dat dat nu al kan. Vanmiddag mag hij ook voor een echo, maar dan van zijn nieren.. ben benieuwd of ze nierstenen zien..

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zoh, ik ben ook weer wakker... Jemig... Heb een weekend nodig om bij te komen van het weekend, leek wel. Net een half uur wakker en begin een beetje tot leven te komen. Vannacht slecht geslapen in verband met een vervelende mug op de slaapkamer. Wilde de lamp niet aan doen om hem plat te slaan omdat VL lekker lag te slapen, maar ik werd helemaal gestoord van het gezoem, dus ik heb het toch uiteindelijk maar gedaan. VL chagrijnig. Mja, hij slaapt met oordopjes!

@Marieke, hoe was het bij de controle? En ik hoop dat de eerste 2 ook afzeggen... Dat kan best !!!

Iedereen succes met controles/afspraken vandaag.

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Zo, weer terug van een dagje/nachtje relaxen. Heb aardig wat bij gelezen maar weet echt niet alles meer, sorry voor als ik iemand over sla.

@jette. succes en hopelijk goed nieuws voor jullie. Is toch wel een prettig idee dat ze 1,5 gaan kijken hoe en wat. Dikke knuff..

@controles vk/gyn. veel plezier allemaal.

@heyhallo. goed van je dat je belt om te zeggen dat je helemaal niet meer komt. Is wel lekkerder zo voor je denk ik.

@Marieke. Ik hoop zo voor je dat die 1e en 2e afvallen. Zit je je zo te verheugen op iets hangt het nog van anderen af ook :(

Hier vannacht echt slechte nacht gehad in het hotel. Bedden waren heerlijk maar ik had nu mijn voedingskussen niet waar ik helemaal mee ingewikkeld, op onder etc lig dus kon niet echt een lekkere houding vinden om te slapen.
    Verder wel heerlijk relaxed gehad. Lekker gezwommen, sauna'tje gepakt, heerlijk gegeten :) Ben nu weer even opgeladen en vl ook. Had ie ook wel een beetje verdiend na al het klussen in huis :D
    Verder helemaal niks doen vandaag.

6. Dat dachten wij ook, dat we nu aan de beurt waren voor t huis.. Maar helaas pindskaas dus.. Afwachten nu!

Nathalja suc6 bij de vk strax!

Fief benieuwd wat er uit de echo van je vriend komt dan..
    Kan je niet voor t kiezen trekken van de week een nieuwe foon halen?

Haha joycey lekker slapen de hele week ;)

Eli fijn dat jullie genoten hebben! Lekker hoor,
    Wel balen van de nacht dan

Hier weer terug, even mn beklag gedaan over hoe ik aan de foon geholpen werd laatst. Verder veel ingo gehad
    Over t bevallen enzo.. Ik krijg bij aankomst dan in zh al gelijk een infuus vanwege mn overgewicht en bloeddruk.. En moet waarschijnlijk 48 uur blijven. Maar dat zien we wel hoe de bloeddruk zich houd..
    Verder was alles goed. Van de week even bellen voor zon bevallingsavond..

Ben moe.. Ga maar even lekker niks
    Doen

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heyhallo: Goed dat je idd even belt om te melden dat je niet meer komt, ookal rekent ze erop, maar dan is het in ieder geval bevestigd.

@Eli fijn dat je zo genoten hebt samen met je vriend! Zo'n time out doet ieder mens goed. Ik kan ook niet meer slapen zonder voedingskussen hoor.. soms valt ie weleens uit bed tijdens het slapen en dan draai ik om en word ik gewoon wakker van "Hej waar is dat ding?"

@hier: ben een beetje aan het rommelen in huis, tikkeltje last van nesteldrang maar bij de 1e beste keer dat ik buk, gaat mijn hart tekeer als een malle..dus moet ik ff zitten..irritant.. want ik wil door haha! Maargoed beetje bij beetje lukt het wel. Ben met de slaapkamer bezig. Het bedje van de kleine moet daar de 1e maand(en) even staan. Begreep van een buurjongen dat de kraamzorg dat ook adviseert omdat je er vaak uit moet om te voeden. Verder ga ik nergens heen vandaag, toch weer bagger weer..

Ow voor de dames (zoals ik) die niet van de hitte houden: Lees volgend artikel en vooral het laatste stukje (hoop dat de weergoden gelijk hebben..) Voorlopig geen hittegolf WOOEEHOOEWW! Behalve natuurlijk op het moment dat we de allerlaatste loodjes hebben..

Zomerweer keert volgende week terug - AD.nl

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke We zijn de 1e woensdag, om 8.00 zijn we aan de beurt :) want als ik later afspreek zit je gerust een uur tot anderhalf uur in de wachtkamer.. heb ik weinig zin in..Ik ben meestal binnen 5 minuutjes die stoel uit.. dus vind het zo zonde van mijn tijd.. !

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke Jeetje zeg waarom doen ze dat meteen in zo'n ziekenhuis? Omdat je dan 'direct in die risicogroep valt' wat Joyce ook meemaakt eigenlijk? Slaat 3 x nergens op.. dus goed dat je een klacht indient hoor!

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ook fijn dat je nu al weet dat je 48 uur moet blijven. Bah! Beetje voorbarig met dat infuus. Ga er maar gewoon vanuit dat ze weten wat ze doen. Maar is nirt leuk!

11. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Genoeg vruchtwater, goede groei, maag en blaasvulling. Veel te grote nieren maar ook goede stukken erbij... Grote cysten.... Morgen van 17:00 tot 18:00 gaan ze over ons overleggen. Hierna word ik gebeld over wat er afgesproken is.... In de avond dus. We moeten rekenen dat ik op de kraamafdeling lig en ons meisje een verdieping lager op de kinderafdeling met antibiotica en een catheter en allerlei onderzoeken...... X

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Jette. Houdt het dan in dat jullie meisje van de week gehaald gaat worden om haar zo verder te behandelen?
    Wel goed nieuws dat ze gewoon goed groeit en alles. En van die nieren is toch ook een beetje positief dat er ook goede stukken bij zitten.

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nou het loopt weer lekker uit. Ze heeft een co assistent bij zich! Joepie.

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Jette, dat is wel positief nieuws toch?

Ben benieuwd wat jullie morgen krijgen te horen.

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke; Dat is dan ook zwaar k*t! :(

@jette; Klinkt erg positief, spannend wat ze morgen zeggen.

@ego; PFff,, ben echt aan het aftellen, ben zo onwijs moe voel me niet lekker, mijn rug doet enorm zeer, giga hoofdpijn en die harde buiken! BAH! ik ben heel even met de auto naar de Action gegaan, daar hoog uit 20 minuten gelopen en sinds dien niks meer gedaan :( heb zo'n kramp er van..

Verder net nog berichtje van Marszie gehad, had controle in het zkh voor haar bloeddruk, was weer veel te hoog en ligt nu aan de CTG, Urine en bloed is weer naar het lab gestuurd, en haar bloeddruk word over een tijdje weer gemeten.

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jette Da's geloof ik wel positief nieuws toch? Ik ga duimen voor jullie morgen!

@Nathalja: Vervelend zeg :( En ook vervelen voor Marszie.. Pff gaat lekker met ons allemaal! Wat zullen we blij zijn als we allemaal gezonde kindjes in onze armen hebben!

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou dat sowieso! Ik heb er ook genoeg van hoor, net enkel de was gedaan (babywas - hydrofielen en witte was etc.) en direct weer een harde buik. Tjongejonge.

18. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Nee ze laten haar het liefste zitten tot 39 weken zodat ze sterk kan worden. Morgen worden we gebeld over wat er gaat gebeuren na de keizersnede...... De kinderuroloog moet beleid maken..... Als ze zo goed blijft plassen enzo dan mag en kan ze dus ook blijven zitten nog 7 weekjes..... Xxx

19. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet bijgelezen meiden jullie gaan zo snel en hele weekend al beroerd dus kan het de laatste tijd echt zowat niet op brengen om het bij te houden sorry...

hier ff berichtje van mij af ben weer naar huis gestuurd met rust en medeling dat ze er niks van snappen hoe mijn bloeddruk zo extreem kan schommelen:( heel apart allemaal en frusterend
    maar mag vandaag alweer mijn 34 weken dansje doen dus einde komt steeds meer in zicht!

vrijdagochtend weer langs de arts

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Fief heb je eigenlijk de uitslag van de suikertest binnen?

Mannetje doet het prima. Alleen nu is het buikje aan de kleine kant. Hahaha. Ik snap er niks meer van. Hij wordt geschat met 40 weken op 3100 gram en geen dikkertje. Klein mannetje dus.

Net werk opgebeld. Hadden al verwacht dat ik niet meer kwam.

Deel Deze Pagina