Ja gewoon Nutrilon is overal verkrijgbaar lekker makkelijk.. Zit wel ook al vitamine D in, maar heb toch een flesje erbij gekocht, je weet het nooit.. Er staat ook op het flesje: Voor kindjes die weinig buiten komen en donkere kindjes.. Dan denk ik van: Waarom perse donkere kindjes? Die hebben toch meer vitamine D dan blanke kindjes? Of begrijp ik hier iets verkeerd.... Balen van je koppijn @Joyce Lekker je poezenbeestje vertroetelen hoor..! Die van ons liggen voor pampus in de slaapkamer op bed.. 1 op mijn hoofdeinde en de ander op de kast bij het open raam..
Je haalt vitamine D uit zonlicht. Donker gekleurde mensen hebben meer pigment waardoor ze minder vitamine D uit zonlicht halen. Vooral in ons koude kikkerlandje. Dus vandaar dat donkere mensen extra vitamine D nodig hebben. Vitamine D wordt tot 4 jaar aangeraden en poedermelk maar tot 1 jaar, dus je hebt het toch nodig op een gegeven moment.
Jeetje zit daar dus ook al verschil in, Tussen donker en blank.. Ik heb 2 pakken voeding in huis en nog geen vitamine. Maar die haalt vl maar mooi dan als T nodig is hahaha Pffff wat een hitte.. Tis hier in de tuin nu 38 graden..
Oh dus ik moet eigenlijk blij zijn met m'n ex-rode haren en super blanke huid (ik had vroeger rood haar later rossig inmiddels al jaren blond) neem ik lekker veel vit-D op
Lekker binnen blijven dus. Hier nog altijd hoge bloeddruk maar vorige keer toen die zo was vond de gyn t normaal met dit weer. En aangezien ik slechte ervaring heb met zh.. Ga ik niet bellen..
hier is t binnen 25 graden pfff. kleine man heeft nu een romper aan en een broekje. ben beetje aan t twijfelen wat die nu aanmoet. had net ook al zn kleren onder gespuugd, denk dat de hele fles er zowat uitkwam. arm mannetje. straks maar weer een flesje maken, toch belangrijk dat hij nu zn vocht binnen krijgt. zo de kraamhulp is weg. nu mag ik t alleen doen. aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant was de hulp ook heerlijk. ik moet denk ik nog wel wat maatjes 44 bij halen, nu heeft hij 50 aan, de rest hangt te drogen. hij spuugt toch redelijk wat of lekt door en huppakee weer een setje de was in. maar vindt het ook zonde om zoveel 44 te kopen. maarja in 50 verzuipt hij nog echt en die broeken zakken van zn kont af. haha doen jullie allemaal rustig aan met dit weer??!!!
Ach soooooooo op die manier!! Nou dan bouwt vriendlief hier ook genoeg Vit D op.. die's ook rossig haha! Ik wat minder, ben een half bloedje Ja die druppels zijn dus sowieso nuttig.. heb ik er toch goed aan gedaan om het te kopen..! Zo boxmatras is besteld hoor bij Baby & Tiener godsamme!! bel ik naar filiaal Capelle krijg ik ineens Sliedrecht aan de telefoon tot 2 x toe.. heb ik eindelijk Capelle krijg ik zo'n botte lul aan de lijn toen ik zei van: Jezus duurt wel lang eer dat jullie opnemen zeg.. soms nemen jullie helemaal niet op.. Geen excuses ofzo neeeee.. 'wat is uw vraag mevrouw?" LUL! Het is dat die matrassen daar goedkoper zijn dan elders anders had ik gezegd steek die telefoon maar in je reet.. ! Helaas geen antraciet grijze meer te bestellen (ja online, maar betaal je meer.. ammemehoela) dus nu een witte, maar ach, zit toch een boxkleed overheen..dus boeiend.. gaat mijn broer zaterdag ff halen met vriendlief (misschien ga ik wel mee zie wel.) Ook meteen ff dat geld ophalen van Leenbakker, zijn we daar ook meteen klaar mee..! Awh Senna ik zie hem al liggen in zijn maatje 50 hihi super groot! Het is ook zo warm voor die kleintjes! Denk dat een rompertje wel het lekkerste dragen is denk ik als ie gewoon binnen in de box ligt bijv. Als ie nou naar buiten zou gaan weet ik het ook niet zo goed wat ie dan aan moet.. Ja ik doe heeeeeeel rustig aan met dit weer.. zit nu voor de ventilator..!
@fief. Ik kreeg van de week een mailtje van baby en tienerstore dat de verzendkosten t/m 19 juli gratis waren. Wordt verrekend in je winkelmandje, dus misschien nog even checken.
@Eli Thank youuuuu!!!! Heb meteen ff de antraciet besteld! Waarom zegt die paardenlul dat nou niet pffff.. Nogmaals dank je wel!!
Moesten er sowieso heen ivm geld voor leenbakker maar scheelt enorm veel tijd want we vieren zn verjaardag ook die dag dus hebben t al druk genoeg hihihihi
Senna , sneu dat jullie kleine man zo spuugt. Misschien ook de warmte? Raar idee dat jou kraamzorg alweer weg is.. Is t je wel bevallen? Dus toch maar tshirtjes kopen hier.. Heb alleen shirtjes met lange mouwen maar dat is dus wel te warm nu..
Ik heb ook alleen maar lange mouwen, maar laat het voor nu zo, voor hetzelfde geld is het over een maand weer kouder en anders heb ik zo wat bijgekocht. Het is wel een lastige tijd dit.
Ik zit nog in dubio over boxmatras. Vraag me af of het meerwaarde heeft. Toch eens even kijken in sliedrecht. Al vind ik dat je er vreselijk geholpen wordt. Kom er niet graag.
Heel die service is kut bij die tent dus pfff ik heb m online besteld en ga m ook niet terugbellen dat dat apart zetten vervallen is daaahaaag!! Moet zelf ook fik n uur wachten dikke *** 3 bier zegt vriendlief altijd waar die dat vandaan haalt moet je mij niet vragen lol
Ff n vraag... heeft iemand enig idee waar je n waterdichte molton kan kopen voor weinig? Volgens de kraamzorg bij de hema voor 5 euro ofzo nou goedkoopste was 21 euro vind ik overdreven das n 1 persoons dat wilde ik ook plak ik t eel met ducktape vast voor de laatste weken..2 persoons is 30 euro
Wow, en toen kwam na de dierenartsrekening ook nog de eindafrekening van de Nuon erachter aan; en straks natuurlijk ook nog het eigen risico van de verzekering omdat ik moet bevallen Weet je wat ik daarvan vind? BLEHHHH!!!! STOMME REKENINGEN!