Altijd leuk rekeningen NOT!! waarom krijg je nu pas je eindafrekening van nuon? Das toch alleen aan t begin van het jaar?
Nog steeds of was dat n tijdelijke actie? Wil er wel 1 die niet kraakt en me lekker laat zweten want dat doe ik nu al blegh!!
Waardeloos die rekeningen. Eigen risico ben ik al doorheen gelukkig en verder wordt eigen bijdrage geheel vergoed gelukkig.
@Bianca ik zie wel moltons/matrasbeschermers, maar staat niet specifiek bij dat ze waterdicht zijn.. een normale molton heb ik namelijk al.. Zie hier: Zoekfunctie - IKEA Welke heb jij van die?
Deze is misschien nog beter.. voor een boxspring.. 1 persoons vind ik meer dan genoeg.. en dan voor de stevigheid zet ik hem misschien vast met ducktape/schilderstape.. LEN Matrasbeschermer - IKEA
Online zie ik het niet meer bij de weekaanbiedingen staan van Action.. anders moet ik gewoon ff bellen, er zit er hier wel 1, is wel te lopen, maar met warm weer te ver is bij mijn tandarts in de buurt..dus dan moet ik het wel zeker weten voordat ik voor jan lul loop..
ik heb een van de hema heeft xxl gekocht die had geen zin om overal en nergens te kijken gebruik hem later wel weer voor t grote bed van de kleine meid. Meiden check ff achter ik heb nieuws
Is alleen wel kort, als je vliezen breken moet je er wel rekening meehouden dat het er uit gutst en dit niet voldoende bescherming geeft.
@suprise ja sorry maar vind het echt te duur voor die paar weken.. normaal leg ik er normale moltons op maar ook lang niet altijd, als het heet is zoals nu, ligt ie er niet op. Ik ga ff achter kijken!
Ja, die bedoel ik. die matrasbeschermers zijn voor mijn bed tekort. Heb 2.10 nodig.doe er het zeiltje uit kraampakket onder en dan molton en hoeslaken. Dan zweet het ook niet. Heb dat ook, als ik ongesteld ben
matrasbeschermer; geen idee, heb ze bij dochter en bij bram niet gebruikt... tshirts baby; ja moeilijk he, heb hier ook alleen dingen met lange mouwen, denk dat ik hem vanavond maar een romper zonder mouwen aandoe met een iets te groot tshirt, dun broekje en sokjes en dan een lakentje erover. het was nu 28 graden op zn kamer. hij heeft net zn flesje op en die is erin gebleven. kraamhulp; vond het wel ok. die bij mn dochter vond ik beter. deze had de insteek om mij zoveel mogelijk zelf te laten doen zodat ik weer mobiel werd. ze heeft denk ik wel 2x iets te drinken gehaald voor me. wel zette ze de tafel op bij de lunch en ruimde af. ze deed mn controles en die van de baby (lees ; het boekje nakijken) en verder het huishouden, dus de slaapkamers boven, de was, wc, badkamer en beneden de vaatwasser en stofzuigen/dweilen. de rest van de tijd zat ze te ouwehoeren. zat soms gewoon ja en amen te knikken op dr verhalen. maar ach het had erger gekund.
Geloof dat ik alleen zo'n incontinentieonderlegger heb (zo'n blauw matje) verder geen zeiltje .. maar anders doe ik dat idd.. pfff waarom zijn die dingen zo achterlijk duur jemig..! Ons bed is ook 2 meter lang.. maar wil je het een beetje normaal erop leggen heb je idd wat meer centimeters nodig.. Ik ga ff Action bellen, zo niet, dan houdt het op..