Tbl: veel succes vandaag!! Hier vroeg wakker enorm veel hoofdpijn m'n man zegt dat ik worstenvingertjes heb.. Oi
Tbl succes vandaag. Laatste paar uurtjes school en dan vakantie. Lekker uitslapen en hopelijk een broertje voor de meiden!
Nog even volhouden dus bianc. Dan lekker vakantie voor de Kids. Nathalja.. Ken t. Niet fijn. Rot warmte! Hier er toch maar uit gegaan. Vandaag als T goed is proefdruk van t kaartje ophalen! Yay! Blijft zoon van vl maar lekker thuis ofzo haha
Goedemorgen, BIB. TBL heel veel succes vandaag! Hoop dat t lekker vlot doorzet en dat ze er ook echt is vandaag! Hier wel prima geslapen, ga alvast even koken. Er komen eters vanavond en dan hoef ik dat niet te doen als het warm is vanmiddag. Zoonlief zit nog lekker tv te kijken, dus heb ik even mijn handen vrij. Over handen gesproken; mijn vingers zijn zo dik, dat mijn trouwring met moeite om mijn pink past!!
Ik heb het gewoon serieus koud! Er staat best een frisse wind hier maar laat de deuren maar open staan anders word het straks weer zo warm.. Straks voor het te warm word, en m'n harde buiken niet te harden worden eventjes wasje doen
tlb toi toi toi ego: Jippie xxl komt rond de middag thuis en gaat 2 sept pas weer weg eindelijk maar toch
tbl; veel succes vandaag! hier net aangemeld voor de weightwatchers. wil nu ik klaar ben met zwanger zijn toch echt terug naar mn oude lichaam. en ik mag nog niet gaan sporten (zou ook te pijnlijk zijn nu) dus maar aangemeld. ben benieuwd of het werkt. s.moeder komt over een uurtje dochter op halen, hoop dat ze mee gaat zonder te krijsen. vanaf morgen heeft mn man een weekje vakantie dus wel fijn dat het zo een goed weer wordt. al is het dan wel de vraag of we een dagje naar een dierentuin zullen gaan... het is zo warm en dan bram de hele tijd in de kinderwagenbak... scheen nog niet zo goed te zijn volgens de kraamhulp omdat ze de warmte nog niet goed kwijt kunnen. maar even kijken of er volgende week een kouder dagje ergens is.
@senna: volgens mij word het eind vd maand (dus volgens weekend) weer wat cooler.. Igg hier in Zeeland wel
Ik ben blij dat ik lekker dicht bij zee zit, de wind is hier heerlijk als ik alles tegenover elkaar open zet!
Oké: hoe blanker je bent hoe slechter je tegen warmte kan.. Donkere mensen kunnen beter hun warmte reguleren, zweten meer en beter verdeeld over het lichaam.. Blanke mensen hebben meer warmte isolerend vet en zweten minder.. Zelfde idee als met die vit D opname dus.. Hoe blanker je bent hoe meer je opneemt. BLG
Suprise joepieee hihi lekker van genieten! Degene die eters krijgt kookse. wat maak je? Senna knap van je! Zo snel al na de bevalling .. Moet ik ook!! Maar moet er nog even niet aan denken haha Hier proefdruk van t geboortekaartje gehaald. Dacht een echt kaartje te krijgen, maar Kreeg gewoon een blaadje met de afbeelding en de tekst erop.. Dus een echt idee heb ik nog niet helaas.. De enveloppen zijn wel binnen dus die kan ik gaan schrijven..
Morning. @TBL. succes, hopelijk lukt alles vandaag. @Marieke, dat is jammer dat je alleen een blaadje krijgt ipv een echt kaartje. Wel alvast schrijven is dat maar klaar @senna. Wow jij gaat snel aan de lijn. Je geeft zeker flesvoeding? Succes met de kilo's kwijtraken @hier. Hier pal aan zee, maar zo weinig wind. Gelukkig staat de zon niet pal op ons balkon dus schijnt ie ook niet naar binnen. Dus is wel uit te houden, denk alleen dat ik vanaf zondag gewoon in mijn blote kont door het huis ga lopen dan wordt het echt plakkie weer, bleggghhhh. Zo eerst weer naar de fysio, die even mijn rugje gaat behandelen en verder weer een rustig dagje vandaag.
nou volgende weekend wordt het hier 29 graden:x. Denk dat ik dan maar richting zeeland ga! hahaha Zag dat het hier trouwens dinsdag 32 graden wordt En dan gaan we met sv zijn verjaardag naar een openlucht museum! Als het echt zo warm wordt ga ik echt niet mee! Was sowieso al van plan om gewoon op het terras te gaan zitten in het museum samen met vl want wandelen zit er toch echt niet meer in. Heb hun al gezegd dat ik dat echt niet zie zitten. Ben dan 37 wkn bijna. Gaan dan sowieso met de eigen auto zodat ik weg kan wanneer ik wil!
dit is de voorspelling voor in M'burg: Weersverwachting voor Middelburg - Nederland - Buienradar.nl dus vanaf de 26e word het weer cooler!