Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Hihi.. jawel hoor Marieke maar ssssssst.. long time a go ;)
    Zat eerst ook wel in de prive topic van augustus maar i'm deleted, hihi.. zo actief was ik ;) Jullie kletsten op een gegeven ook zo veel, was niet meer bij te benen

euhm.. tja, mijn banner; ksnap r helemaal niets van, al van alles geprobeerd maar hij blijft aangeven 'ongeldige datum'

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik kijk veel films, veel lichamelijke klachten waardoor ik bijna niks meer kan..

Hoe ver ben je nou?

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Misschien wordt het tijd voor een hele nieuwe banner? :D

4. Frida hihi oke ik vergeet zoveel

Hoever ben jij nu dan??

Hier ook geen echte hobby's, kan niet veel
    Door bekken en bloeddruk die snel stijgt. Blijft
    Nu hangen steeds op 140/145 over 90 ongeveer...

Ik doe een beetje spelletjes en tv kijken en verder vrij weinig hahaha. Heb nu wel de enveloppen binnen
    Dus kan vanavond of morgen gaan schrijven.. Heb ik weer wat anders te doen hahaha

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    He Frida, long time no see.
    ik heb je er vorige week of 2 weken terug idd uit geknald (sorry) dacht dat je niet meer actief was vandaar. Als je weer mee wil geef maar een gil.

Joepie xxl in da house

6. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik krijg waarschijnlijk ballon. Heb regelmatige harde buiken en dinsdag 1 cm en kwart verstreken baarmoeder. Hoop dat ik va daag meer weet en anders morgen ook echt geholpen wordt

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Maar kunnen ze die ballon dan niet alvast inbrengen? Het kan nog wel 2 dagen duren voordat je dan zover bent dat ze echt gaan inleiden. (althans dat was bij mijn schoonzusje en een vriendin zo)
    Balen!!! Mag je wel in het ziekenhuis blijven tot het zo ver is?

Ik had het 2 jaar geleden ook, werd ik op de dag van de afspraak afgebeld omdat er teveel spoed doorheen was gekomen en ik was toen medisch het minst noodzakelijk. Ook fijn natuurlijk, maar ja, je stelt je er wel op in!

Sterkte met wachten meissie!

Welkom terug Frida!

8. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Wat balen Natalhja, welke klachten heb je last van?
    Marieke ook balen zeg je hoge RR, houden ze je extra in de gaten of voel je het zelf goed aan? (s6 met enveloppen schrijven, hihi -> hier heb ik etiketten getypt en afgedrukt op stikkervellen.. scheelt schrijf werk :p )

Toi Toi TBL.. hopen dat je snel meer duidelijkheid hebt

Ben nu 35+2 en helaas helemaal een nieuwe banner krijg ik ‘r ook niet op :S
    Is het bij jullie nu ook heerlijk te vertoeven buiten? Lekker windje en veelal bewolkt :D

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Het is mij veel te warm en mis de wolken. Ik zit nu even binnen en ga zo lekker het badje van zl vullen. Denk dat ik er gewoon bij ga zitten!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @frida: sinds 22 weken zit in in de ziektewet vanwege constante harde buiken uit het niets, (hoef ik niet eens wat voor te doen) en buikkrampen die tot nu toe nog steeds onverklaarbaar zijn.

Hier waait het wel wat maar t blijft warm

11. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik mag hier blijven. Was ook echt niet meer van plan weg te gaan. Hopen dat ze vamavond de ballon in gaan brengen.

12. Frida t is wel beter te doen dan gisteren ja!
    Haha ja etiketten is wel makkelijk ja! Ach hoef er niet zo heeel veel dat scheelt!
    Ik sta onder controle met de bloeddruk. Heb al tijdje medicijnen. Als hij nu veel stijgt zal de kleine gehaald gaan worden.. Althans dat zeiden ze toen. Eerst zien dan geloven..
    Wat vreemd van de banner dan!!

13. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Oja dat klopt ook, sorry nathalja, was het vergeten. Wat verschrikkelijk vervelend die harde buiken. Ik weet precies wat het is. Met week 30 moest ik ook op aandringen vd vk volledig in de ziektewet om dezelfde redenen.
    Ws hoort het gewoon bij mij, de harde buiken, de kleine ondervind er gelukkig geen hinder van. CTG heeft uitgewezen dat de hartslag vd kleine omhoog gaat ipv omlaag dus dat is een voordeel en geruststellend idee voor mezelf.

Even aan blijven zien dus Marieke, wel goed blijven drinken he (water)
    Op hoeveel geb kaartjes komen jullie uit?

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier is het veel te warm. Pffff. Ga zo naar mijn ouders daar buitenzitten. Die hebben nu schaduw. Wij hebben een tuin op het zuiden. Snap eigenlijk niet wat mensen er fijn aan vinden. Als we ooit gaan verhuizen wil ik absoluut geen tuin op het zuiden meer. De hele dag de zon.

Wij hebben ongeveer rond de 50 kaartjes.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ff hoop bij te lezen na een drukke ochtend..!

@Frida Welkom terug! :D Fijn om te horen dat alles goed met je is!

@geboortekaartjes Ik kom uit op ongeveer 35 stuks..

@Weer het is hier bloedheet bleghh.. ! Ben net ff naar Prenatal gegaan, magnetron sterilisator gekocht en truitje wat afgeprijsd was, had toch een cadeaukaart van de babyshower :D Dan naar huis.. ben versleten.. vanmorgen nog geholpen met boodschappen doen.. Dus ga zo ff liggen denk ik.. hopelijk niet te heet..blegh!

@Suprise heerlijk dat XXL nu vrij heeft tot 2 sept! Lekker ff genieten van elkaar en straks van de kleine!

Vanmorgen geholpen met operatie 'red een kat uit een metershoge boom' maar gelukkig was het beestje na anderhalf uur (tenminste sinds wij het zagen) weer uit de boom.. arme ziel.. was 9 jaar.. de eigenaresse was hem 4 dagen kwijt.. zegt die brandweer: Ja als dit niet helpt, gaan we weg hoor! Nou als ik de eigenaar was had ik echt ff goed boos geworden haha! Ik zo: Kan je die brandweerwagen niet hierheen rijden? Die paaltjes kan je eruit halen.. "Ja is een wagen van 2 ton, ga ik niet op het grasveld rijden hoor.. " Ik zo: Lekker belangrijk zeg..dat gras groeit wel weer.. pff..

@stijve vingers: Heb ze hier ook..typen word een beetje moeizaam! Bah! Krijg ook steeds vragen: hoelang moet je noggggggggg?? Lief bedoeld..maar word er onderhand een beetje moe van :p

@TBL Zo.. ik zou echt uit mijn slof schieten! Hopelijk krijg je vanavond die ballon.. en word het morgen echt gedaan.. beloof dan niets als je niet zeker weet dat er plek is pfff.. stomme ziekenhuizen..!! Sterkte meid!

Mijn moeder heeft nu 2 lakentjes gemaakt! :D Neemt ze zondag mee de stoelhoezen voor de schommelstoel zijn ook al klaar gelukkig, die zitten al om de stoel.

De rest ben ik ff kwijt..... Sorry!

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @frida. welkom terug. Tja we gaan ook best snel met kleppen hier dus logisch als het moeilijk bij te houden is ;)
    Hier is alles gewoon. Zit ook sinds week 30 in de ziektewet wegens staand beroep wat niet meer vol te houden was. En van mij mag de kleine zich ook eerder aandienen hoor. Vind het heerlijk om zwanger te zijn, maar ben nu genoeg voorbereid voor het mama zijn :)
    Hobby's nu tijdens verlof. Zo lang mogelijk proberen uit te slapen, boekjes lezen, filmpje kijken, in het zonnetje zitten, de kleinste huishoudelijke klusjes, lunchen met vriendinnen of mijn ma, dus ik kom mijn tijd wel door ;)

@TBL. Wat ontiegelijk balen zeg, rottige ziekenhuizen ook. Hopelijk dan maar vanavond het ballonnetje en morgen meer duidelijkheid.

@hier is het nu redelijk bewolkt aan het worden en steekt een windje op dus een stuk beter uit te houden.
    Denk dat ik maar even een tukkie ga doen zo, ben moe van het niks doen ;)

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haha die hoe lang moet je nog opmerking krijg ik ook elke week met boodschappen doen.. Het ergste: het zijn altijd de zelfde mensen :p dan denk ik: als je het graag wilt weten schrijf het dan in je agenda..
    Kreeg gister ook de opmerking: je hebt het wel zwaar zeker met dit weer?
    Reageer ik: jij toch ook?
    Ja dat klopt
    Nou dan :p

Hier echt een super stijve nek, zit tegen eigenlijk m'n wil met een warm hittepitkussen in m'n nek ZO WARRUUMMMM maar anders knalt m'n kop straks van m'n romp van de hoofdpijn :(
    Straks maar even een frisse douche nemen

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

We bestellen er ongeveer 20, maar versturen er 15 ofzo :D
    We hebben namelijk maar enkel de broodnodige mensen gedaan zoals bejaarden opa's/oma's, de kerk en VL's ouders.

De rest ziet het wel op sociale media ofzo, want we hebben een té grote vrienden/kennissenkring en we zijn niet van plan om 2,50 per kaart te betalen voor iedereen. En we vinden het hypocriet om de één wel te doen en de ander niet, dus doen we geen van allen :)

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaha Nathalja ja idd dat geef ik ook vaak als antwoord terug als ze zeggen: Warm he?? Ik zo: Heb jij het koud dan? :D

Hittepit kussen ligt hier ook..maar TE HEET.. maargoed..als het werkt..

Hier is het nu ook een beetje bewolkt.. VIND IK NIET ERG!!!! :D

Morgenavond tegen 18u mag het ook zo zijn, dan gaan we bbqen voor vriendlief zijn verjaardag, als het maar droog blijft..!

Ik ga ff plat.. I'm out!

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @geboortekaartjes: ik kom op 40 uit

Deel Deze Pagina