Wij gaan lekker frikadellenbroodjes en saucijzenbroodjes maken jummmmmm Hoef je alleen maar te vouwen en dan in de oven half uurtje wachten eet u smakelijk
Ik dus die aardappeltjes, gemarineerde kip en salade-met-rauwe-ham-gevuld-roomkaas-en-honingdressing, lol.
Ja ik plaats dan wel ff n fotootje al is t niet veel bijzonders denk ik lol @eli klinkt ook al zo lekker!! Hoe maak je die zelf?
Kipfilets doormidden snijden op de manier dat ze dunner worden, dus van de dikke bolle kant naar de dunne puntige kant. En dan grove naturel paneermeel mengen met kruiden die je lekker vind. Ik doe kipkruiden, tijm, cajennepeper en dan je dunne kipfiletjes door het paneermengsel halen en je heb je eigen kipsnitzel. Veel lekkerder dan bij de super of op mijn werk (de slager )
Lees strax even terug maar drukte per ongeluk op abbo verwijderen haha dus dan ben ik jullie strax kwijt. Dus tot strax
Wat stom van de blije doos!! Jullie maken t lekker met eten zeg! Joycey jou kip klinkt heerlijk!! Doe mij dat recept Es Ik maak wel eens kipfilet gevuld met philedelphia met honing uit de oven.. Ook zo lekker!! Ga zo nog even achter kijken..
Sorry ff een klaagzang..! Zoals jullie weten had ik een telefoonhoesje besteld voor de foon van vriendlief.. deze had een kras aan de zijkant.. heb contact gehad met de verkoper, deze zou onder garantie een nieuwe toesturen, heeft dit ook netjes gedaan.. Komt ie vandaag binnen..zit er op dat hoesje OOK een kras.. *&%$%&*(!!!! Kijken mensen niet wat ze opsturen ofzo?? Dus heb weer foto's gemaakt en dit doorgemaild..ben benieuwd wat ie zegt.. ik heb in ieder geval gezegd dat ik geen 16 euro neer ga leggen voor een hoesje met beschadiging..
Well done Nathalja hihi.. emancipatie aan de macht FIefer.. een boxmatras? Vertel.. waarom doen jullie die erbij? of doe je die ipv boxkleed? Hier saaie wraps gegeten.. zo na het boodschappen doen nog maar ff langs de Mc Dat vd babydoos wist ik niet eens Dat is jammer zeg
Fief nah lekker dan! Ik zou mn geld terug vragen en t ergens anders Proberen! Frida wraps zijn ook erg lekkerrr Boxmatras doen mensen vaak onder t boxkleed Ik heb alleen een boxkleed..
Ik had ijsbergsla en kruidenboter die perse op moest. Je zet de oven op 200 graden, en pakt een bakje roomkaas/kruidenboter. Vervolgens doe je een klodder roomkaas in de ham vouwen en vouw je hem dicht als een rolletje. Doe er wat honing overheen (een flinke scheut!!) en wat peper en vervolgens nog wat geraspte kaas als je dat wilt (hoeft niet, maar die moest hier ook op). Vervolgens heb je als het goed is de kip ofwel kant en klaar gemarineerd gekocht of je hebt hem 's middags al in de marinade gelegd; zodat je deze enkel maar hoeft te bakken. Bak deze dus en bak ook de aardappeltjes gaar/lekker. Na een minuut of tien/vijftien smelt de roomkaas in de ham en zet je de oven uit. Snij de ijsbergsla en leg dat op je bord en leg daarop de gevulde plakken ham. Taddaaa, voor de luie mensen die geen zin hebben om te koken Je hoeft maar 2 pannen op laag vuur te laten staan voor een minuut of 15-20 en de oven aan te zetten en dan is het gewoon klaar met enkele handelingen. De zon staat namelijk rond etenstijd in de keuken en de tegels zijn heet en wanneer je uitgebreid intensief kookt, smelt je weg
@Fief, ik zou inderdaad ook het hoesje terugsturen en mijn geld terug willen! Die wraps en kipschnitzels zal ik volgende week eens maken. Bedankt voor de tips! En degene die naar de Mac gaat, kan die een milkshake en een McFlurry voor mij meenemen? Bij voorbaat dank, whahaha.