Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frida voor ondrr t boxkleed vonden we toch nrt wat prettiger..

Ik heb t telefoonhoesje nog niet betaald :D dus als hij zijn geld wil doet ie zn best maar anders gratizzzz heb er nu 2 lol :D

@Joycey ik ken het n hete keuken is niks!!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hahaha, kijk maar uit, dadelijk krijg je een aanmaning of deurwaarder of iets.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aanmaning voor n hoesje lijkt me sterk maar heb 14 dagen de tijd om te betalen die zijn nog niet om..

Hier gaan we straks Old skool kijken op rtl 5 humor haha

4. O daar krijg je wel een aanmaning voor hoor fief. Ik heb eens ists besteld bij bon prix wat niet paste en dus terug gestuurd. Helemaal
    De verzendkosten vergeten, kreeg dus wel een aanmaning voor die 5 euro verzendkosten haha gekkenhuis

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Wij hebben ook een boxmatras en een boxkleed. Ligt toch wat zachter.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marieke ja ik heb meteen weer foto's gemaakt en gemaild dus hopelijk snel antwoord.

Ja vind t ook n prettiger idee dat ze straks wat zachter ligt en 15 euro is geen geld!

7. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Hey meiden!

Had weer genoeg bij te lezen! Wel paar pagina's overgeslagen... Sorry...

Tbl, wat enorm kak is dat zeg!!! Sterkte...

Oh ja, wij hebben 118 kaarten. I know, veel, maar grote familie beiden en grote vriendengroep. Nog paar zakelijk en je zit er gauw op.

Vandaag gevaren met 2 vriendinnen in alkmaar. Lekker bootje gehuurd, tas vol lekkere dingen, me like!

Ik woon ook vlakbij het strand, maar kom er weinig, hou niet zo van zand :). Hooguit savonds wat eten op een paviljoen ofzo.

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wow 118 is echt veel :$

Ik heb even weer iets achter neergezet. Ga zo maar eens douchen en afkoelen. Pfffffff. Soms zijn die zwangerschapshormonen niet te doen hoor! (al denk ik dat het mijn normale karakter is, maar dan nog).

9. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Even nieuwe foto's achter geplaatst.
    Kleine prins weegt alweer 1450 gram
    En onze prinses weegt al 1940 gram

Ze groeien echt snel nu...

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Al iemand BUB ?

Tbl volgens mij bijna of niet, zoiets kreeg ik nog mee toen ik achter keek (laatste buikfoto)

11. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    TBL; wordt met een beetje mazzel morgen ingeleid.

Verder nog iedereen BIB.

Ook al ben ik t wel erg zat en wil ik het liefste komend weekend bevallen...

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Spannend :D

Alvast heel erg veel succes Truebabylove !!

13. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    #2433 BabyWish91, 19 jul 2013
    Laatst bewerkt: 19 jul 2013
    @Senna: hoe is het nu met jou ? Al een beetje herstellende ? En hoe gaat het met jullie zoontje ? Groeit zeker ook al lekker.

@Puk: hoe is het nu met jullie en Noah, hij zou worden overgeplaatst toch ? Wordt zeker ook al een grote knul ? :D

@marzsie: Hoe gaat het met jullie, ook al een beetje bijgekomen van alles ?

@cmvmens: Ook al een tijdje niet gezien volgens mij .. ? Ook aan het genieten van jullie kleine Noah ?

En natuurlijk ook de rest van de meiden: Ook alles goed met jullie, houden jullie het nog 2 tot 4 weekjes vol ?
    Dan kunnen jullie allemaal jullie kindjes vasthouden (en mee naar huis nemen).

14. Ga even achter kijken :)

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hej dames, ja ben nog laag wakker.. Heb de hele dag al krampen gehad en voelde me heel raar vandaag.. Sinds half 10 werd het heel regelmatig, anderhalve minuut durend en elke keer 5 minuten pauze. Vanaf 10 uur bij gehouden omdat ik toch het gevoel heb dat het echte weeën zijn, heb para gehad maar pijn word niet minder. ze gaan juist steeds meer pijn doen..
    Hebben net de Vk aan de telefoon gehad en die vind het erg als weeën klinken, wat we nu moeten doen is bij blijven houden en als er minder lange pauzes gaan komen (wat nog wel uren kan duren) komt ze kijken of ik ook echt ontsluiting krijg..
    Beetje vroeg nog met 36 weken vandaag maar ik ga alvast mee bibben en bubben.
    Bij deze nog: BIB

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalja, hoe is het?

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Krampen/weeën komen nu elke 3/4 minuten sinds ongeveer een uur.. Ben besef van tijd kwijt

18. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan moet je bellen en moeten ze nu! Komen, zeker als je 36 weken bent is het zh indicatie. Succes meis vannacht. Je kan het.
    Denk aan jezelf en je beeb

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het zit nu elke keer 4 minuten pauze.. Gaat steeds meer zeer doen. Vk zegt als ik een uur om de 3 minuten heb dat ik dan moet bellen en dan komt ze kijken of ik ontsluiting heb..

20. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je bent 36 weken, kan ineens heel snel gaan. Je moet naar ziekenhuis hoor. Hoe ver woon je van ziekenhuis af? Heb je al wat bloederige afscheiding?

Deel Deze Pagina