Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Nog geen bloederige afscheiding.. Ziekenhuis is 15 minuten

2. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Houd het nog aan meis?

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja nog steeds.. Ze duren nu steeds langer dus ik ga hier even offline..
    Gaan straks de Vk weer bellen

4. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes, laat de vk komen en ga anders naar ziekenhuis met je man. Een baby van 36 weken wil je niet thuis ter wereld brengen. Succes!

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hoi.. Nog steeds BIB.. Vk is net weg, volgens haar loos alarm, nog geen ontsluiting te vinden dus ze gooit het op voorweeën.

Ben zo klaar met deze verdomde zwangerschap! Het kan ook nooit eventjes goed gaan :( ik was er echt van overtuigd dat het weeën waren :S

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Jeetje, dat is een heftige nacht geweest voor je. Hopelijk pak je nog lekker je slaap en je rust vandaag enne kop op he meid. Probeer het positief te zien dat jullie meid niet iets te vroeg geboren wordt en nog even volhouden. Anders wordt het nog veel zwaarder voor je de laatste weken. Knuff

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nathalja, slaap lekker straks! Anders even een warm bad of warme douche proberen.

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Jeetje nathalja, wat een heftige nacht. Hopenlijk kunnen jullie nog de slaap vatten.

Nog even volhouden. Vanaf volgende week mag ze zeker komen! Nog 4 wkn meis!:)

9. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oe, das wel ff schrikken nathalja, wat een nacht. Voor de kleine misschien wel beter als ze nog ff blijft zitten... Probeer vandaag ff lekker bij te slapen.... En hopelijk blijft t dan verder ff rustig!

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    nathalja; loos alarm dus, balen hoor. hoop dat je dit niet te vaak krijgt. al zeggen ze soms wel dat veel voorwerk scheelt bij de bevalling... maar of dat dat klopt?
    heb je nu nog krampen?

tbl; succes vandaag!

11. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Fiefer.. 15,- is idd geen geld, wist eerlijk gezegd helemaal niet dat die boxmatrassen vaak gebruikt werken :$ hihi.. zij laatst nog tegen ml dat ik het boxkleed helemaal niet heel dik vond :D

wat heerlijk Maggie, i'm jeleaus op al die mensen die heerlijk aan t strand wonen, lekker langs/ aan de boulevard zitten, zometeen met de kids lekker op t strand slenteren, me like :)

Babywish.. BUB?? BIBB??

Nathalja.. wat schrikken zeg.. hoe is 't nu met je? Aan de ene kant moet je blij zijn dat de kleine nog niet komt hoor, scheelt je toch veel ziekenhuis bezoeken omdat ze dan nog niet mee naar huis mag/kan. Laat haar nog maar even minimaal een weekje lekker broeden ;)

TBL: heel veel toitoi vandaag.. zet m op :)

Hier vnacht veel/ vaak krampkuiten $^@#$%@#$%

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Vraagje; voor in de kinderwagen heb ik wel een hoeslaken voor de wieg. Wat doen jullie met de rest van het "beddengoed" voor in de kinderwagen?

Ben aan het denken om nog 2 wieglakentjes en wiegdeken voor de kinderwagen te halen bij de hema ofzo.

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen ladies!!

@Nathalja Jeetje wat n rotnacht.. snap dat je er goed van baalt maar voor je kleintje misschien toch wel beter dat ze3 er nog niet uit is..maar snap je situatie hoor knuff!! Hoop dat je je rust nog kan pakken vandaag.

@tbl succes vandaag hopelijk gaan ze nu echt hun belofte doorzetten!! Heb je gisteravond die ballon nog gekregen?

@hier vandaag mn 35 weken dansje !! Begin goed te beseffen dat ze over 2 weken al mag komen. . Slik..!! Spannend hoor.. word n tikkeltje nerveus bij die gedachte maar komt goed. Vannacht lag ze lekker dwars dus last van mn maag alsof ik moest overgeven maar gelukkig niet. Wel 1 x diarree gehad blegh zal wel Door t weer komen schat ik kreeg me n partij krampen dacht ff van 'gaat t nu al beginnen?' Had ook toen ik opstond ff flink bandenpijn onderin mn buik pff alsof er ineens n vol gewicht naar beneden zakt..naar toen ik weer ging liggen trok t weg gelukkig. Vandaag de bbq van vanavond voorbereiden ziet er momenteel bewolkt uit.. hoop dat t niet gaat plensen..!! Volgens nu.nl trekken die wolken weg en komt er zon.. dus i hope so!!

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL

Movht je er nog 1 willen 15 euro bij baby en tienerstore :D diverse kleuren wel handig ivm kleur vd box.

Balen van je kuitkrampen!!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb alleen hoeslakentjes.... lakens niet over nagedacht maar dan pak ik er wel 1 van dr ledikant anders blijf ik kopen. Dan vouw ik m wel dubbel of iets als t te groot is

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik dacht er vannacht ineens aan. Onze knul ligt niet warm in die bak dacht ik opeens. Er zit teveel ruimte tussen het matras en het bovendek.

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Voor in de kinderwagen heb ik 1 wieglakentje en 1 wiegdekentje inderdaad. Heb je ook wel nodig als het straks wat frisser wordt en gaat wandelen.

@Nathalja, nog even volhouden meid, nog een paar weken...!

@hier, BIB

18. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Heavy Nathalja! Denk je dat het gebeurt is het loos alarm. Misschien een beetje teleurstelling maar nog wel even beter!

Hihi frida, ik heb een zoon van 1,5 en die heb ik nog nooit meegenomen naar het strand. Wel naar een paviljoen maar niet het strand op (behalve op vakantie dan). Ik woon ook heel dicht bij het IJsselmeer dus daar gaan we ook nog wel vaak heen.

@beddengoed wagen. Ik heb een hoesje om het matras, een lakentje en een dekentje. Misschien voor de eerste tijd wat warm, maar van het najaar toch wel lekker hoor!

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh en voordat ik het vergeet; true, heel veel succes vandaag!! Hoop dat we vanavond een BUB van je horen!!!

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Het lijkt mij ook erg fris in het najaar. Ga toch maar naar de hema wat halen.

True; idd heel veel succes vandaag. Ik hoop dat het snel gaat.

Deel Deze Pagina