Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Tbl sterkte en hopelijk heb je vandaag je meisje in armen.

Natalja heftig nachtje, maar voor je meisje beter dat ze nog weekje blijft zitten.

Fief succes met de bbq.

2. Nathalja heftig nachtje gehad dus. Wel vreemd dat je zo laat pas de vk mocht terug bellen.. Hier moet ik echt bellen als ze een uur
    Lang om de 5 tot 6 min komen...
    Hopen dat t vandaag afzakt voor je en je wat kan bijslapen

Tbl suc6 vandaag!!

Hier niet nagedachts over wat in de wagen. Vouw er wel een aankleedkussenhoes
    Overheen ofzo en een hydrofiele luier en als
    T dan koud is buiten een dekentje ofzo..

Hier is t lekker afgekoeld.. Ben een beetje stijf in de nek van de ventilator..

3. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Nathalja dikke knuffel. Wat een bagger nacht hoop voor je dat ze zich straks gelijk meld.

Hier spannend vriendin is aan het bevallen

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    TBL. succes vandaag, duim voor je....

Pffff wat een rotnacht zeg. Moeilijk in slaap kunnen vallen, 100x wakker en moest nu echt mijn bedje uit.
    Vanmiddag heb ik de babyshower van mijn vriendin. Moet zo sandwiches maken voor de high tea en moet daar om 12.30 zijn om nog allemaal dingen te regelen, dus een rustig dagje vandaag zit er niet in.
    En het is hier potje dicht bewolkt en bij vl op werk (hier 10 min vandaan) heeft het vanmorgen al flink geregend. Heerlijk even een dagje koel tussendoor :)

5. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames reageer even kort.

Geen ballon gehad gister niet verder gekomen dan infuus en ctg.

Vanmorgen weer ctg gehad en nu hopen dat ik vandaag de ballon krijg zoals het er nu uitziet vandaag blijft het bib.

6. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Kak tbl, hoe balen... Ze houden je lekker aan het lijntje...

Hier ook een rotnacht gehad, gelukkig geen plannen voor vanavond.

Heyhallo, je kan ook zelf wat haken? Weleens gedaan??

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Echt balen, ze houden je echt aan het lijntje nu. Hopelijk gaat er toch wat gebeuren vandaag.

Surprise spannend van je vriendin. Is ook eerder dan of niet?

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Waarvoor heb je een infuus gekregen dan? Is je ontsluiting al wat gevorderd of hebben ze dat nog niet gecontroleerd?

Sterkte in ieder geval vandaag!!

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Over haken gesproken, ik had een heel mooi dekentje gekregen, zelf gehaakt in de kleuren van t kamertje. Heb ik t gewassen, koude was en nu is t verkleurd!!
    Kan wel janken en durf het bijna niet te zeggen....

10. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Infuus heb ik gekregen als ze de weeen gaan opwekken. De ontsluiting was gister nog steeds 1 cm. Maar zolang ze geen ballon inbrengen vorderd mijn ontsluitong ook niet. Wordt er zo ongelukkig van. Kan wel janken.

11. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    tlb sterkte denk aan je wat een piep zooi.

Ja ze is idd ook eerder. Ben heel benieuwd.

12. Mijn god tbl kan me voorstellen dat je er nu echt klaar
    Mee bent. Je word steeds blij gemaakt
    Met niks. Onduidelijk zootje ..knuff

Suprise spannend dus :)

Mira lekker rustig aan doen dus!!
    Balen van die nachten he!!

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ja dat begrijp ik, vooral omdat je telkens het idee hebt dat ze eindelijk wat gaan doen.
    Ik vind ze dan wel voorbarig al met het infuus, want dat kan nog wel even duren.
    Waarom wachten ze zo lang?? Legt iemand je wel wat uit daar?

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Nee, heb ik nog nooit gedaan. Dekentjes zijn makkelijk toch. Recht aan recht toe? Wel een bezigheid voor mijn verlof. Zal er eens na kijken.

15. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het enigste wat ze zeggen is het is enorm druk.

16. MaggieMagpie

Ik ook niet hoor, maar dacht, misschien heb je tijd over. Beetje vrije tijds besteding :)

17. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    TBL.. dat gaat echt nergens over.. afspraak is afspraak toch. Absoluut niet leuk voor jullie!

18. MaggieMagpie

Heb ook weer even een buikfoto achter neergezet. Zit wel gedraaid.

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Hej ben ik weer even..
    Heb nog krampen, slaap gelukkig af en toe een 20 minuten.. Word momenteel uit bed geduwd door manlief en 2 katten
    Ik weet dat het voor die kleine meid veel beter is dat ze nog even blijft zitten.. Maar baal zo van m'n lichaam, ik hoop dat dit werkend voorwerk is.. Ik hoop ook met heel m'n hart dat ze begin volgende week (37 weken) door zet en echt gaat komen.. Ik ben er zo klaar mee elke dag met krampen rond te lopen, elke keer komt er weer een ander soort bij te krijgen.. Af en toe voel ik me zo dom en onwetend en zeurderig als ik de Vk weet eens voor niks bel..

Ik wil m'n lichaam terug hebben en gewoon weer kunnen doen wat ik altijd al deed (in mindere mate dan natuurlijk) ik wil gewoon het huishouden kunnen doen, ik wil gewoon een rondje lopen zonder gelijk enorm veel pijn te krijgen.. Ik wil als ik pijn heb weten waar het vandaan komt, er iets voor in kunnen nemen zonder dat het de kleine schaad, en ik wil niet elke dag die zorgen of het wel goed gaat met m'n meisje, ik kan haar niet zien en dan kunnen ze zo hard als ze willen een dopler gebruiken en zeggen dat ze goed is. En zeggen dat zij hier geen last van heeft, maar wat koop ik daarvoor? Ik wil kunnen ZIEN dat er met haar niks aan de hand is :(
    Ik ben momenteel alle vertrouwen in dit kl-lichaam kwijt.. Iedereen zegt steeds: luister naar je eigen lichaam. Maar mijn lichaam geeft op dit moment alle verkeerde signalen af

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

TBL; verschrikkelijk dat je er gewoon geen peil op kunt trekken. Wat rot voor je!

@Nathalja; sterkte ermee!

Ik ben hier ook net een uurtje wakker - heb héél lang geslapen. Heerlijk! Voor mijn gevoel heb ik al het slaaptekort van de afgelopen week even ingehaald, al is dat onzin natuurlijk. Maar gelukkig lag ik goed. Toen ik naar bed ging kreeg ik overigens heftige krampen en voor 2 seconde dacht ik dat het weeën waren, maar het werd niet erger dus ben ik gewoon lekker gaan slapen en toen ging het gelukkig vanzelf weg. De baby was ook erg druk!

Deel Deze Pagina