Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier ook bewolkt vind t heerlijk weer nu!
    Kom echt even bij ervan!

Fief hier heeft mn ma kpn.. Maar is ook niet alles helaas. Smakelijk!!

Is die ondersteek enzo verplicht??? Ik hoor jullie er steeds over maar heb er niks over gehoord van de vk gyn of kraam ofzo..

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Bij ons krijg je die er standaard bij. Als je de klossen gaat halen krijg je ook de ondersteek mee. Als de kleine man is geboren mag vl nog een keer terug voor de weegschaal.

3. Oo oke klossen haal ik niet. Kan niet met ons elektrische bed.
    En de kraamzorg neemt de weegschaal mee zei de kraam.. Dus scheelt dan weer

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier neemt de kraamzorg ook de weegschaal mee ze hebben zo'n haak. Onze boxspring is 63 cm hoog en bij die van mij schijnt t 70 cm te moeten zijn (dacht 80cm maargoed des te beter!) dus ze zei dat ze niet moeilijk moeten doen over 7cm :D

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Arhhhh, willen we lekker buiten gaan eten breekt die rotzon hier door! Gelijk weer 28 graden. Bahbah.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marieke ja kpn sucks m ook haha thnx!!

7. Hihi balen heyhallo.. Blaas even wat wolken voor de zon dan ;)

Ja hier verder weinig keus dan upc en kpn. Ja van die goedkope kleine aanbieders maar heb je niks aan.. Dus t zuigt allemaal hahaha

Hier vroeg ze alleen of we t bed op klossen gingen zetten. Toen ik zei dat we elektrische bodems hebben zei ze zelf al oooo nee maar dan moet meneer wel zelf t bed verschonen. Jah boeieee hahahah
    Dus t gaat bij ons puur om alleen t bed opmaken dat ie op klossen zou moeten..

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    vanochtend rondje speeltuin gedaan, resultaat; ben k.o. net nog visite gehad en ben nu echt gaar. ben hartstikke chagrijnig en kan niks hebben.
    morgen eerst mn vader en zn vrouw op visite en smiddags etentje bij familie. nou heeft mn man ook nog afgesproken om met s.zus over de kermis te lopen. ik ga echt niet mee, duhhh ben net 'bevallen' en ga echt nog niet over de kermis struinen met de kleine.
    snappen mensen dat dan niet?

sorry einde klaagzang.

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik vind je al wel heel actief voor iemand die net is bevallen! Vooral met een keizersnede. Let je wel op jezelf, je bent nog kraamvrouw hoor! je moet nog verwend worden.

@ondersteek; staat op t lijstje van de kraam hier, moet je in huis hebben, maar vooral voor een thuisbevalling.

10. Senna vind je ook erg aktief al hoor voor zo kort na de bevalling.. Doe maar rustig aan. Mn vriendin deed in t begin ook zoveel. Pas na een pa weken kreeg zij de echte klap en kon toen vrij weinig meer

11. Mira o echt?? Dan moet ik die
    Lijst ook nog maar even goed doorkijken dan volgende week haha

12. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Maar... net zoals bij meer dingen, zitten daar ook veel verschillen tussen. Dus wie weet staat het er bij jou niet op.

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja, ik denk ook dat ik teveel doe. maar goed mijn man zit er ook een beetje doorheen, stress op t werk, hoop verantwoordelijkheid.
    slaaptekort etc... hij ziet ook niet dat er iets moet gebeuren in huis. en als ik iets aan hem vraag dan moet ik het eerst 4x vragen voordat hij het gaat doen. (als hij het dan niet vergeet :) dus vaak doe ik het zelf dan wel even. net ook; we hadden frietjes gehaald. ik zat op de wc en hij met dochter aan tafel. als hij klaar is ploft hij op de bank en hoe de tafel zich afruimt.. goh daar denkt hij niet over. die staat er morgen vroeg dan nog zo bij. maar goed dat gaat al 15 jaar zo.. dat zit er niet in bij hem.

bram doet het super vandaag, netjes om de 3uur voor een voeding.
    zal hem morgen eens wegen op mn keukenweegschaal, dan kan ik het zelf bijhouden met zn gewicht.

ondersteek; euhh heb ik nooit gehad maar ik beval dan ook niet thuis. bed ophogen; hebben we de vorige keer wel gedaan maar nu met de electrische boxspring niet gedaan, gewoon een extra matras erop en het was prima. de kraamhulp heeft deze er afgehaald omdat ze het onzin vond en het beddengoed zo ook wel wisselde.

tbl; hoe is het ermee?

14. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Hier gaat het heel rustig maar wel veel krampen. Hoop echt dat de ballon er morgen uitgaat en ik 2a3 cm heb zodat ze me water kunnen breken.

15. Senna vervelend dat je man dat dan niet ziet..

Tbl blijft spannend dus.. Hoop dat ze snel je water kunnen breken..

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik beval ook in het ziekenhuis, medische indicatie. Maar moet toch die stomme ondersteek in huis hebben.

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Onzinnig. Ben bij de eerste ook in t z'huis bevallen, na en nachtje naar huis en hele ondersteek nooit nodig gehad. Alsof je nog niet genoeg te regelen hebt voor de bevalling.

18. Jee moet ik dus echt even nakijken...

Hier kwam ik er net achter dat ik vanmiddag mn pilletje ben vergeten... Heb mn bloeddruk gemeten en was 152/97 .. Na 5 min weer gedaan toen was hij 157/100
    Snel mn pil genomen... Wacht t af tot 9 uur is hij dan weer 2 keer zo hoog ga ik bellen.. Voel mn meisje ook wat minder vandaag.. Niet grappig..

19. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Er zijn nog maar weinig vk's die een ondersteek gebruiken zei de mijne. Soms vangen ze de placenta ermee op en soms steken ze em ondersteboven onder je om je heupen/bekken wat te kantelen tijdens de bevalling.

Ook al beval je in het ziekenhuis, medische indicatie of niet, uit eigen ervaring weet ik dat het heel snel kan gaan en dat je het ziekenhuis niet eens meercp haalt, dan is het toch wel zon veilig gevoel om het thuis ook allemaal in orde te hebben?

20. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Oei Marieke, rustig aan...

Deel Deze Pagina