Weet niet hoelang de pil in moet werken. Net gemeten en is iets gezakt.. Is nu 149/94 dus ga dr vanuit dat hij nu gewoon verder zakt.. Anders ga ik alsnog bellen.. Dus denk/ hoop even paniek om niks hier
Marieke doe rustig aan. En bellen als het je niet lekker zit. Weet dat een hoge bloeddruk erg serieus genomen wordt. Hier is alles rustig ligte krampjes hoop zo dat het wel zijn werk doet. En niet dat ik hier nog 3 dagen bezig ben. Hoop snel te mogen bubben hier en een foto van me meiske kan posten
Ik duim voor je!! Ik hoop zo dat we morgen de eerste BUB op t forum hebben! Niet t eerste kindje, maar wel de eerste netjes na 37 weken. @Marieke, ligt aan je stofwisseling, maar na een uurtje moet een tablet wel zijn ingewerkt. Bij twijfel bellen hoor!! Voel je je verder wel goed?
Vorige x had ik het ook lijstje was klaar en die nacht begon de bevallin en een paar uur later was ie er. lijstje is alleen nog niet af maar wel bijna
Hoe gaat het nu Marieke??? (Beetje flauwe vraag, maar over wat voor een weegschaal hebben jullie het? Voor de baby of voor ons??? Ik heb er namelijk zelf eentje voor mij) Wij hebben gebbq'd bij VL's familie. Supergezellig, maar nu weer met mijn opgezwollen voeten in het ijskoude babybadje.
@tbl het gaat langzaam maar wel de goede kant op zo te zien!! Slijmprop is goed nieuws toch? Of niet? Heel veel sterkte succes en kracht vanuit Rotterdam toegewenst!! @Marieke jij ook veel sterkte meid!! Pff niet leuk zo!! @Nathalja hoest met jou? Voel je je al wat beter? @hier net bbq achter de rug was gezellig maar veel voorbereid dus ben ik versleten!! Blijft er ook nog n vriend hangen om te gamen pff maja is vriendlief zn verjaardag vind ik ook zo lullig...dus zie wel .. als hij t maar niet heel laat maakt..
@marieke, succes en hopelijk is alles weer rustig. @tbl, het schiet op voor je, spannend. @surprise. Bij jou begint het dus ook aardig te rommelen. Eerst even je lijstje afwerken Morgen ben ik weer iets actiever, vandaag te drukke dag gehad, bleghhhh. Nu lekker slapen
Klossen hier gelukkig niet nodig, we hebben een boxspring, op 5cm na was hij iets te laag maar daar doen ze niet moeilijk over zeiden ze bij de intake.. Let's hope hihi, kzou ook bij vredesnaam niet weten hoe ik dat ding anders omhoog moet krijgen zonder m te vernielen Ondersteek staat bij ons niet op de checklist? Marieke, balen zeg, hoe staat het er nu voor? Ben je ondertussen alweer thuis? Spannend hoor TBL, hopen dat het morgen (vandaag ondertussen) nu dan eindelijk toch echt zo ver is voor jullie. Wat is nu eigenlijk dat bubben en bibben? ahum.. sorry, maar plaats 'm nog niet Hier met giga olifantenvoeten op de bank beneden zitten, slapeloze nachten maar ook niet moe zijn.. hmmpff
@frida BUB = baby uit buik BIB =baby in buik Ben ook benieuwd nasr marieke!! Hoop dat tbl vandaag gaat bevallen...!
oké.. thanks.. weer op de hoogte Fiefer Ergens wel logisch maar je moet 'r maar net op komen he Jij nog alwachtende tot de game vriend weggaat?
Haha ja Suprise had t me uitgelegd snapte dr geen moer van hihi Ja die is net weg dus ik ga lekker slapen!! Tot morgen !! Truste!!