Tbl dat is mooi! Hopelijk snel de kleine in je armen! Hier net thuis pfff ben gesloopt. Bloeddruk hoog, urine zat eiwit in.. Bloed was gelukkig goed.. Tot 02.15u aan ctg gelegen. Kleine deed t goed gelukkig. Wel met regelmaat harde buiken maar niet verontrustend. Was even twijfel of ik moest blijven maar uiteindelijk mocht ik Toch naar huis. Moet vanaf een uur of 8/9 24uur urine opvangen. Maandagochtend weer naar de gyn en dat dus inleveren.. Nu lekker naar bed. Ben echt Kapotmoe..
He marieke.. wat schrikken of niet. Geluk dat alles goed is. vermoeden ze een urineweginfect of wat anders? (De eiwiten in je urine) .. slaap lekker
Goede.orgen we gaan denk ik niet bevallen vandaag. De ballon heeft wel wat gedaan maar niet voldoende heb maar een krappe 2 cm ontsluiting. Ik laat het weten als de dagarts geweest is
*breekt weer in* TBL: wil je heel veel succes wensen! Vannacht wel iets kunnen slapen? Marieke: ik ken je nog van de 1-15 augustusmama's. Ben je voorzichtig? Klinkt heel erg als pre-eclampsie. Hoge bloeddruk, eiwitten in urine, zwelling ledematen. Hou jezelf in de gaten! Andere klachten die erbij horen zijn hoofdpijn en bandgevoel bovenbuik, misselijkheid. Nathalja: hoe gaat het intussen met jou? Andere dames veel succes met de laatste loodjes! *breekt weer uit*
Tbl weet je intussen al meer? Gaan ze nu gel in rennen of mag je aan de oxytocine (zou mijn persoonlijke voorkeur zijn) goed dat je ondanks de spanning hebt kunnen slapen!
Tbl spannend bij jouw zeg. Hopelijk gaat het toch.doorzetten. Marieke fijn dat je naar huis mocht. Surprise succes met lijstje afwerken. Heb je er nog veel op staan?
Tbl, succes vandaag. Marieke, dat was even schrikken. Hou het goed in de gaten! Hier weerveen heurlijke nacht gehad *not*. Vanmiddag maar een meertje in de buurt, hopelijk in de schaduw. Zie een beetje op tegen de warmte volgende week.
Goedemorgen! Wat een gedoe weer Marieke. Fijn dat ze je vandaag weer even checken, maar het wordt ook maar niet beter. True, met 2 cm kunnen ze toch vliezen breken en kijken wat er gebeurd? Ik dacht dat dat wel genoeg ontsluiting zou zijn om infuus aan te sluiten. Hoeveel ontsluiting willen ze daarvoor hebben? Helaas zegt de slijmprop nog niets, dan kan het nog een week duren. Maar, ik hoop zo dat je vanavond jouw meisje in je armen hebt!! @frida; vanaf 37 weken, 'mag' je BIBben en BUBben. @hier; BIB, bij mij is er eigenlijk weinig te melden. Ik slaap prima, sinds ik met verlof ben heb ik eigenlijk zo goed als geen klachten meer. Bekken, rug, harde buiken, voorweeën; alles is gestopt/over. Ik heb meer energie en voel me prima eigenlijk. Ik ben soms bang dat de kleine gewoon weer niet gaat komen en dat het weer tot een inleiding komt. Ik wil namelijk zo vreselijk graag lekker thuis bevallen. Maar wellicht ben ik erg voorbarig. Morgen naar de vk en zal daar eens bespreken dat ik me daar zorgen over maak en vragen wat zij denkt. Ze zijn gelukkig eerlijk, vorige zwangerschap ook en zeggen ook gewoon dat ze denken dat het nog weken gaat duren. Helaas kwam dat de vorige keer ook echt uit. Hoop dat ze me nu wat anders kan vertellen...
@true: spannend meis! Balen dat de ballon maar een krappe 2 cm gaf, maar het is beter als niks! Hopelijk snel meer en zet het door! XX @hier: ben echt helemaal gebroken, gister nog even (in rolstoel) de praxis en mediamarkt doorgegaan.. Keukenkraan lekte manlief wilde hem repareren zet ie de kraan open keuken nat kraan kapot. Stofzuiger had het ook voor gezien gehouden.. Rest van de middag op de bank gelegen, hebben bij m'n ouders gebbqt en m'n moeder stond me huilend te vertellen dat ze zich zo'n zorgen om me maakt, heb hun maar niks verteld over vrijdag op zaterdag nacht.. M'n zus liep te klagen dat ze maar 5 of 6 uur had geslapen omdat haar bovenburen een feestje hadden, irriteerde me mateloos, ik had helemaal niet geslapen.. Op misschien dat uurtje in de ochtend na. Heel de dag nog krampen gehad, heb het zoveel mogelijk onderdrukt met PCM, vanacht wel geslapen maar regelmatig wakker door kramp.. Manlief lag/ligt ook steeds te snurken, want dat doet hij altijd als hij moe is.. Pffff en om 9 uur stond er een kat op m'n heerlijk krakende bed omdat meneer aandacht nodig had Ik hoop dat dit echt voorweeen zijn die de bevalling snel (maar na volgend weekend) op gang gaan brengen.. Ben er erg klaar mee... @marieke: hoe is t meis??
Ik heb trouwens ook echt zo m'n bed opgemaakt: matras, plastic matrasbeschermer uit kraampaket, gewone matrasbeschermer, badhandoek, hoeslaken, ik
Lekker dik pakketje Nathalja TBL.. heel veel toi toi opnieuw gewenst, hopen dat er vandaag meer schot in de zaak komt
Jeej heb een voldoende 2 cm. Krijg straks gel en dan hebben we als het goed is ons meisje vast jippie
Zit ik naar tlc born every minute te kijken begin ik na iedere geboorte mee te huilen.... hoezo hormonen. Denk dat het ook komt omdat ik ook mijn mannetje wil zien en knuffelen. Bijna.....