fijn tlb toi toi toi. sorry marieke helemaal over jou heen gelezen met mijn duffe kop. Hoe ist nu met je?
ow btw van vriendin kregen we gisteren om 15.00 het bericht dat het niet doorzette dus ook vals alarm :S
true; spannend!! Hoe werkt dat precies de inleiding met gel? Dat wordt ingebracht en brengt dat weeën op gang? Ik ken namelijk alleen rijpen met gel en inleiden met infuus. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook weer op elke plek anders. Succes vandaag!!! Suprise, jammer dat het niet doorgezet heeft, maar zij was wel wat te vroeg toch?
@marieke: hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging, hoop dat alles goed is en dat je kleine nog even blijft zitten. Knuff, hopelijk voel je je snel weer beter
Mira ik denk dat ook gaat gebeuren. Om de baarmoeder mond te laten verweken maar heb wel begrepen dat je er wat weeen van kan krijgen
Ik ben ook bevallen met gel. Is inderdaad voor het rijpen, maar het kunnen ook weeën op gang brengen. Infuus was toen niet meer nodig.
Morgen Tbl dat is balen!!! Had zo gehoopt voor je dat je bevallen zou zijn! Edit lees dat je gel hebt gehad... Zoo spannend! Suc6 Meid! Frida ze zijn idd bang voor zw vergiftiging wat kortecol zegt.. Kortecol thx Meid!! Hoe is t daar dan?? Nathalja zo balen dat je Zoveel Last hebt!! Hier liet de ctg gister steeds harde buiken zien.. Hebben ze niks over gezegd verder en ik was zo moe dat ik van alles vergeten ben te vragen. Hopelijk heb je vandaag een betere dag Suprise haha geeft niet hoor ik lees ook vaak over dingen heen! Gaat nu wel weer goed hoor.. Alleen al je urine op moeten vangen is irritant maar ach.. Als dat alles is voor vandaag haha Hoe gaat t nu bij jou? Wat balen voor Je vriendin! Bw thx meid! Hoe is t met jullie kleintjes? Inmiddels alweer een auto tot jullie beschikking? Verder sorry als ik Ergens overheen heb gelezen. Ben even via mn telefoon.. Ga zo mn bedje maar eens uit en mn bezorgde moeder even bellen hihi En dan snel mn hondje ophalen.. Die hadden we bij vrienden even gedumpt.. Wat kan je zon beesie missen.. Stom he
Morning!! Jeetje wat n toestanden vannacht!! @Marieke gelukkig ben je weer thuis!! Voel je je nu goed? Kan me voorstellen dat je je beessie mist hoor!! @Nathalja valen vd kraan en stofzuiger. . Uitgerekend nu.. hier is de kraan vd wasbak in de douche ook aan t lekken vriendlief is totaal niet technisch.. masr op mn pa kunnen we weer niet rekenen pfff... zouden vandaag komen voor zn verjasrdag is t weer gezeur over de auto met zakelijke en privé km.. pff zei al tegen hem dat kleine stukje nasr had geen zin om in discussie te gaan. . @tbl fijn dat er schot in de zaak is!! Nu hopen dat ze er vandaag aankomt!! Sterkte!! @Suprise is je lijstje al bijna afgewerkt? @hier gister bbq gehad was gezellig sliep pas 1.30 nadat n vriend wegging van n game-sessie dus ben brak alsof ik de hele nacht ben wezen stappen haha.
Kregen net een telefoontje dat vriendin vanmorgen om half 10 toch bevallen is van dochter. Echt super. Weeen bleven wel aanwezig maar te zwak dus aan de opwekkers vannacht om 01.00 ruggeprik en vanmorgen om half 10 is ze geboren. Lijstje komt vandaag of morgen wel af. dus ik ben benieuwd. Enerzijds nu heel erg de drang om wat te doen maar tis echt wel heel warm. Denk dat ik zo maar ff lekker de douche ga poetsen. Dat is wel verkoelend. IK heb trouwens voor de 2e dag op rij mijn suiker in de ochtend onder controlle. 14eh spuiten en geen brood maar yoghurt of kwark of iets. Daarmee kom ik qua suiker niet meer boven de 6.5 uit. Ik is blij
Oh trouwens, het is morgen volle maan. Is toch zo'n volkswijsheid dat met volle maan de meeste kindjes worden geboren? Laten we duimen met zijn allen!!
Klopt ja. Met volle maan worden de meeste kindjes geboren. Ik werk op de pathologie afdeling in het zkh. En daar zie je stiekem toch dat het geen fabeltje lijkt te zijn. Vaak als het volle maan is geweest krijgen wij meer placenta' s binnen. Hahaha Pfff hier is het nu al zo warm.....
@tbl. Oh lekker eindelijk schot in de zaak.... Ben benieuwd wanneer je je BUB komt melden @marieke, Hopelijk geen zw vergiftiging. Zou zeker balen zijn. Sterkte meid en lekker rustig aan vandaag. @volle maan. Hopelijk is het idd zo en zet het hier misschien ook aan, Denk het niet hoor, ik voel helemaal niks behalve dat het zo verrotte warm is en dat ik voor pampus op de bank lig. En dan moeten de andere 2 warme dagen nog komen Vandaag verder rustig dagje, net alleen ff de koelkast een sopbeurt gegeven. Nu dus op de bank en vanmiddag gaan we naar mijn ouders bbqen. Enige nadeel ze hebben een tuin op het zuiden...... warm........ maar denk dat ik bij de buurtjes (vrienden van ons) lekker in hun zwembadje met hun kids ga zitten om verkoeling te zoeken. Jullie nog plannen voor vandaag??