Ja, lekker gezwommen bij de crommenije. Kan je ook goed vertoeven! Echt groot gewoon met een flinke ligweide.
Oh lekker Bedankt voor de tip. Ik zal het eens voorstellen aan de kerels! Dat is volgens mij wel dichterbij voor de meesten... Hoop alleen dat ik geen heiligschennis pleeg ofzo. Whahahaha.
Wat heerlijk zeg dames die heen zwemmen zijn geweest.. Hier wilde ml een 'thuis blijf dag' hebben dus zo gezegd zo gedaan .. maar ojee.. wel beetje warm hoor Net heerlijke een sorbet gehaald bij Van Der Poel ijs. hmmmmmmm
Hier ook thuis blijf dag.. zijn allebei moe van gister en ik heb geen middagdutje kunnen doen helaas!!
Hier in auto naar mijn pa kleine 4 keer voelen schoppen om half 4. Daarna nog steeds erg rustig, maar zou toch prima van hete temperaturen kunnen komen? Ik ben ook niet vooruit te branden! Tbl hoe gaat het met jou daar in ziekenhuis? Surprise: spannend! Marieke: hoe is het met jou? Hier weken van voorweeen gehad, buik nu echt helemaal rustig. Met hoogstaand hoofd zal er ook wel geen ontsluiting zijn. Woe gaan ze inwendig onderzoek doen om te kijken of ik inleidbaar ben en dan zou ik vanaf volgende week maandag ingeleid kunnen worden. Bij voorkeur doen ze het wanneer er sprake van ontsluiting is met vliezen breken. Ik ben zo klaar met deze zwangerschap. Echt een achtbaan geweest. Tijd om te kunnen genieten en mijn vrijheid weer terug te krijgen!
Hier ook thuis blijf dag. Had nog voorgesteld om naar zijn ouders op camping te gaan, maar hij wilde lekker thuis blijven. Kan ik me goed voorstellen.
Ooo zwemmen.. Ik wil ook! Kortecol ik voel haar ook minder als normaal hoor Maar voel dr wel. Hier schrik ik net wakker, was even gaan liggen.. Bijna 2 uur geslapen hahaha Hopen dat ik vannacht ook nog slaap
Slapen is iets waarvan ik zelfs overdag droom. Slaap al weken heel erg slecht. Zelfs aan de medicatie geweest. Dat vind ik dus het vreemde. Tijdens morfine en slaapmedicatie voelde ik de kleine duidelijker dan nu op het moment! Dat maakt me ook wat ongerust. Het liefst had ik de kleine nu al op mijn buik
@Kortecol, als je ongerust blijft dan moet je bellen en niet blijven twijfelen. Beter het zekere voor het onzekere nemen. @hier, vanochtend wat krampen gehad, lichte voorweeen ofzo, vanmiddag naar een verjaardag geweest en toen stopte de krampen direct. paar uurtjes geweest, maar op een gegeven moment was t te veel en zijn we gegaan. Nu lig ik heerlijk voor een ventilator op de bank en komen de krampjes heel lichtelijk terug. Heb al 2 weken nergens last van gehad, dus stiekem hoop ik natuurlijk dat... @Nathalja, fijn dat je buik even rustig is. Gewoon vaker gaan, dan maar alleen, maar even klachtenvrij is ook heerlijk toch?
Mira, lastige is dat ik afhankelijk ben van mijn man voor vervoer en hij het nu onzin vind. Geen zin in ruzie zo vlak voor de bevalling. Zo maar bad vol laten lopen in de hoop dat de kleine dan luid en duidelijk van zich laat horen!
Dat is lastig, vervelend is wel dat als jij gespannen bent dat je de beeb dan ook weer minder goed voelt. Dus lekker in bad is wel een goeie. Of lekker iets met suiker, dat helpt ook. Dat raadde Senna ook al aan.
Dit is niet om iets mee te blijven lopen als het niet goed voelt. Jammer dat je man het onzin vindt. Als je het echt niet vertrouwd heeft je man zich daar bij meer te leggen.
Dit vind ik dus ook!!! Ik heb vandaag over de dag heen ongeveer 4x geplast. Even ter verduidelijking; op een normale dag ga ik 15x. Heb ook de neiging om even te bellen en te vragen of dat wel normaal is, maar misschien wel met dit weer???
extra drinken mag zeker met dit weer Tlb is denk is nu serieus bezig Hier ff een foto van mijn kleine bescheiden buikje pffff
Extra zweten klopt inderdaad wel En ik ben bijna door mijn 1,5 liter water heen (het zit in een pak) en ik heb een halve liter water tijdens het zwemmen/zonnen op, en daarvoor had ik ook al 2 bekers drinken; dus volgens mij drink ik wel genoeg.