Normaal is t al 1,5 a 2 liter, met zulk weer mag je er zeker nog wel een liter a 1,5 liter bij optellen. Daarbij houd je minder vocht vast als je meer drinkt. Hoe gek het ook klinkt.
Man belt nu voor overleg naar ziekenhuis. Zoon slaapt. Ik ga even in een koud bad in de hoop dat de kleine daarvan schrikt en begint te bewegen.
Denk ook dat tbl druk bezig is!! Hoop t voor gaar in ieder geval!! @Suprise mooi buikje!! @ drinken ik drink als n malle maar geen water hoor dan kan ik beter n katheter laten inbrengen haha
Surprise mooie buik. @drinken; ik drink me een ongeluk en hoef ook minder te plassen. Ben bang dat het vannacht allemaal eruit komt. Mijn enkels ben ik ook kwijt namelijk.
Mooie buik!! Ik plas ook erg weinig omdat ik me Kapot zweet en vocht vast houd. Heb dat ding nog niet eens voor een kwart vol voor morgen!! Naja ze doen t er maar mee
Film was echt hilarisch!! Zijn net terug helaas wel weer harde buiken en voorweeen het was ook te mooi om waar te zijn even zonder klachten @weet niet meer wie het zij, maar even klachtenvrij zijn was zeker lekker gelukkig word het vanaf woensdag koeler hierzo nog even 2 dagen in ondergoed voor een ventilator zitten @plassen: ik plas niet minder, maar ik plaste sowieso ook niet meer als voor de zwangerschap, behalve snachts dan word ik 1 à 2 keer wakker ik hoef niet te zeuren igg @kortecol: hoe is het met jou??
Oh! Net zo'n leuk nieuwtje!! Neef en schoonnicht zijn zwanger na 3 jaar proberen!! Nog heel pril, maar eindelijk... Word altijd zo blij van dit soort berichtjes!
Leuk nieuws Mira! Iemand had het over enkels... Wat zijn dat? Ik heb opgeblazen verlengde stukken ledematen met 5 worstjes per deel, maar enkels? Nee, al een tijdje niet meer gehad.