Morning!! @tbl van harte!! Ik ga zo achter kijken!! @ drinken ik drink ijsthee cafeïnevrije cola crystalclear sapjes dat soort dingen @mira leuk nieuws!! @vocht ik heb weer lekker last van stijve vingerkootjes pff maar goed hoort erbij!! @ slapen nu de ventilator in de slaapkamer staat recht naast me is t redelijk te doen maar warm blijft t wel! @kortekol gelukkig dat alles goed was! Ben je toch wat meer gerustgesteld @Marieke aii rugpijn en buikpijn is niet fijn nu we in die laatste weken komen denk je snel ' zal t nu gebeuren? @hier straks gezellig naar Grown ups 2 met lieffie dus het is zeker n aanrader Nathalja? Vond deel 1 al hilarisch haha
Film kijk ze Fiefer.. jullie zijn echte filmfanaten of niet Geniet vh kappersbezoekje babywish, hihi wat zou je haar zometeen lekker zitten Marieke spannend hoor, toi toi, moet de urine eerst nog op de kweek of krijg je vrij vlot uitslag? Hier komt mn zus zometeen, wou de stad nog ff in paar dingen halen, pffff.. weet alleen niet of ik dat ga trekken, hihi, waggel waggel
Goedemorgen. BIB Maar t gaat niet zo goed, tot 1 uur geslapen vannacht en misselijk wakker geworden. Hele nacht overgegeven en later ook diarree erbij. Dacht leeg te zijn en net begon het weer. Geen idee waar het vandaan komt. Voel me hondsberoerd. Vreselijk misselijk en beeb is heel druk aan t bewegen en dat is niet fijn als je zo misselijk bent. Bloeddruk is iets hoger, maar niet alarmerend. ZL heeft net ook al 3x overgegeven, dus denk dat we iets verkeerd gegeten hebben of een buikgriep ofzo.
Morning! @bw: Hahahahaha ik ben in maart voor t laatst geweest ga vanmiddag ook naar de kapper @true: van harte gefeliciteerd meid!! @fief: ja hij is echt geweldig!!! @kortecol: hoe is het nu met je?? @ego: hier echt een rotnacht gehad, manlief was stoomgemaal aan het spelen en ik was kraan aan het spelen (mbt zweten) Net wakker, heb gelukkig van 6 tot 9 nog even door kunnen slapen, ben dan op t moment wel blij dat ik nog geen lekkende tieten heb (uitzonderingen daar gelaten) kan ik lekker in enkel een bh slapen.. Lig nu weer met voorweeen in bed denk niet dat t nog minder gaat worden tot de baby er uit is
@frida ja haha hebben letterlijk n abbo op de bios kan je voor 19 euro per maand onbeperkt naar de film @mira he bah!! Lekker uitzieken en rustig aan doen vandaag!! Sterkte voor allebei!!
Er vroeg laatst nog iemand hoe het met Marszie ging.. Dus ik plaats wel even een update heb af en toe contact met gaat via FB Sinds de 12e is de kleine man mee naar huis.. Hij doet het super goed! Ook Marszie en echtgenoot Marszie heeft nog wel een tijdje last gehad van lichamelijke klachten na de bevalling, maar is nu ook weer helemaal hersteld. Kraam is er een paar dagen maar geweest, hoefde enkel uit te leggen hoe ze het ledikant moesten indekken, verder was ze er enkel nodig voor de verzorging van mama en het huishouding, omdat papa en mama het zelf super deden qua verzorging van de kleine man. Dat was het geloof ik wel Ik ga nu poging doen tot ontbijten en dan de kapper bellen voor een afspraak hoop vandaag nog terecht te kunnen.. Anders ga ik me verstoppen in de Lidl naast de koeling, voor de airco
Marieke succes vandaag, neem een ziekenhuisafdeling mee voor zekerheid! Bw veel plezier bij kapper! Hier net al zuchtend en puffend rondje gedaan met de hond, om de 5-6 minuten een minuut zwaarder ademen. Ben benieuwd. Is nog niet zo extreem pijnlijk als bij mijn zoon. Voel de baby wel tussen de harde buiken door duidelijk protesteren nu. Heerlijk gevoel is dat! Zo de strijk wegwerken en hond wassen, want die was de sloot in gesprongen en stinkt nu tien uur in de wind! Zo kan ik haar niet achterlaten als ik weer naar zh moet. Mira beterschap, buikgriep met deze temperaturen, bah, das wel het meest beroerde tijdstip om daar last van te krijgen!
Fief have fun! Idd denk je nu bij alles, zou dit t zijn hahaha Mira o jee is t geen voedselvergiftiging? Pas maar op dat je niet uitdroogt nu dan.. Sterkte Nathalja ik wou dat ik 60 woog lol... Maar kan me voorstellen dat t voor jou dan zwaar is.. Thx voor de update van marszie Kortecol spannend dus... Rustig aan met die hitte Hier terug uit t zh.. Stelletje chaggies daar.. Maar goed al met al was alles goed, morgen krijg ik uitslag van de urine.. Volgende wek terug komen.. Ben blij als ik verlost ben van t zh! Onvriendelijke bende
Het is hier inderdaad heel rustig, maar heb op dit moment echt genoeg aan mezelf. Niet normaal die warmte. Mira beterschap!
Marieke; ik las het op FB ja. Wat een verschrikking! VL wil dat ik zo dadelijk de hitte in ga om een stomme postzegel te kopen. Pfffff. Maar ik denk dat ik wel wacht tot na 14:00 ofzo, anders smelt ik weg.
I know, maar die brief moet de deur uit. Gaat om een bezwaarschrift. Kun je ook postzegels bij de supermarkt halen? Want dan kan ik nog later gaan... Ik doe er al het mogelijke aan om cool te blijven, en wat denken jullie? Wil mijn kat perse op schoot liggen. Waarom, waarom? Waarom wil je perse met 31 graden (hier binnen) bij mij op schoot liggen? :x
kan hij niet alleen een postzegel kopen??? @marieke; fijn dat t goed was. vreselijk van die onvriendelijk mensen!! @hier; het gaat ietsjes beter. Maar voel me zeer belabberd. Nu 2kopjes thee en wat yoghurt binnen gehouden. daarbij een glas ORS gemaakt. Zo maar weer wat proberen. Ik plas gelukkig wel, al zijn t kleine beetjes. Dus ben nog niet aan t uitdrogen. Ik lig op de bank en wordt verzorgd door ml. Zometeen even naar de vk. Die afspraak stond al. heb wel last van harde buiken en ander gerommeld daarbeneden. Maar zou er nu niet aan moeten dneken om te bevallen!!
Hij werkt tot half zes en de brief moet eigenlijk gewoon vandaag op de post. Hij bereikt de winkels nooit op tijd want hij werkt op een industrieterrein verderop en heeft teveel last van file. Maar ik ga eerst eventjes the Sims 3 spelen
@joyce: bij de supermarkt kan je volgens mij wel zegels kopen, als ze er een postNL punt hebben... @Mira: beterschap! en succes bij vk straks @Hier: kapper is pas om 13.00 open,, dus kan nog niet bellen :S Ga morgen met mn zus en nichtje naar het zwembad. Voorweeen word echt gek ervan.. vrees dat het niet meer stopt tot de geboorte van mn meisje.. dus hoop dat ze snel komt