Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Haartjes zijn 5 cm korter! Beter met dit weer!
    Gelijk boodschappen gedaan maar werd echt verschrikkelijk duizelig toen ik de supermarkt aankan.. Fijn die airco's die het tot 18 graden verkoelen terwijl het buiten 30 graden is.. Ik word gek van dit weer, en de voorweeen en harde buiken en de diarree bah!

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook morgenvroeg niet voor pampers heb ik nu 2 pakken van vind t wel best.. maar voor die ooievaar apart dat t filiaal waar Joyce geweest is t nu al verkoopt hoop dat ze ze morgen nog hebben.. want hier staat dat t vanaf morgen in gaat. Zo rot dat je niet de winkel zelf ff kan bellen. . Anders ging ik nu ff gauw maar heb t idee dat ik voor jan lul ga

3. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Bij ons ligt het er ook pas morgen. Ik ga ook nog wat versieringen halen. Heb wel een hekel aan de kruitvat. Zo rommelig!:(

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier lag het vandaag inderdaad allemaal al in de schappen, doen ze wel vaker eigenlijk.

5. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Eli ze willen je gewoon extra in de gaten houden omdat je bloeddruk altijd wel goed was en dat kan een teken zijn van pré-eclampsie. Zoals bij Marieke is die continue hoog en zij wordt al goed in de gaten gehouden.
    Met 40 weken zwangerschap bleek mijn bloeddruk ook te hoog, had verder geen klachten, maar wel eiwitten in urine en bloed was niet goed. Ben toen ook opgenomen geweest, ze willen je dan toch in de gaten houden. Maar wie weet is het bij jouw gewoon van de warmte.

Leuk die ooievaar, ga hem denk ik ook maar halen, al vind ik het kruitvat ook geen fijne winkel.

Net even gedobberd in het zwembad, was lekker, had nog een positiebadpak liggen van de vorige zwangerschappen, want toen waren we nog op vakantie geweest.

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Bianca. Ben er ook wel blij mee dat ze me nu extra in de gaten houden. En ik merk het morgen wel, voel me verder prima behalve dan stikhitte maar daar heeft iedereen last van :).

Oh lekker dobberen in een zwembad doe je goed, zie m op fb vaak voorbij komen en ik denk dan, oh ik wil ook een tuin met zo n bad.

7. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die bloeddruk zijn ze idd heel scherp op. Die van mij is erg laag tegenwoordig. Normaal keurig 120-80, nu 100-58

8. Stom is dat he heyhallo!

Joycey dies leuk! Ik moet nog een muggennet voor de wandelwagen hebben..kan m nergens vinden, laatst ook al niet meer bij kruidvat

9. Das idd wel laag ja kortecol

Pfff wat een gedoe om die bevalling van kate in engeland..

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net gebeld kon zowaar n nummer vinden van de Meent hier en ze hadden m ook al liggen hij is trouwens wel kleiner dan verwacht... !! Echt geen 50 cm reikwijdte :p toch meegenomen .. maar twijfelde wel maar dacht ik last vriendlief oordelen die vond m wel leuk.

Hij is wel stikchago vandaag word er knetter van

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marieke ja echt he!!Lekker belangrijk!! Ik kom toch ook niet in de nieuws straks :p (alsjeblieft niet zeg..)

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oef, nu hoor ik al zoveel over Kate en haar bevalling via jullie en FB. Ik ga maar eens een nieuwssite openen om te kijken wat ik mis :) I obviously didn't care, maar schijnbaar is het belangrijk???

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo bijzonder is het nou ook weer niet. Dat gedoe om kate. Wordt er eerlijk gezegt ook een beetje moe van. Je hoeft de radio of de tv maar aan te zetten en het gaat erover.

Laat maar wat weten als er daadwerkelijk een prinsje of princesje is.

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou ik zie/lees en hoor het. Ze ligt te bevallen, maar verder is er totaal geen info. Tjongejonge :D Zeg dan nog niks. Whahahaha.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja vind ik ook voor tzelfde geld loopt t slecht af alles kan t is ook maar n mens.. (gun t niemand begrijp me niet verkeerd)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zou het stiekem zelf wel leuk vinden en er een beetje misbruik van maken. Ik beval dus in het ziekenhuis met de McDonald's voor de deur. Dan zou ik dus gewoon zo'n journalist naar binnen roepen en zeggen: als jij een milkshake aardbei voor mij gaat halen nu, dan zal ik je vertellen of het een jongen of een meisje is. Wanneer je ook een McFlurry M&M's meeneemt, krijg je er de naam bij :cool:!!!

17. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Hahaha Joyce; misschien kun je er alvast een paar uitnodigingen voor journalisten uit doen, wie weet....?

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik vrees dat ik niet belangrijk genoeg ben :D

In het meest extreme geval staat de familie van VL in het ziekenhuis (die zouden ongetwijfeld vrijwel direct komen als ik dat zou vragen) maar om hun nou op te zadelen met dat ijsenpakket (bewuste typo) vind ik toch wel erg sterallure-achtig.

19. hahahaha die is goed joycey!
    ik vind het zo nutteloos dat gezeur. idd zeg dan niks! tot het geboren is. elke keer hoor je: het duurt al uuuurrreeeen! alsof t bij een royaltie sneller gaat dan bij "gewone" mensen.. toe es!!!

fief niet leuk dat je vriend zo chaggie is..

ik heb mega last van hormonen geloof ik.. vanmorgen al opgefokt door t gezeur en gedoe in t zh..
    en nu zit er een op fb me te stangen..
    zelf 2 weken lang lopen klagen dat ze naast haar huis bezig waren met de straat dus lawaai aan de kop..
    nu zeggen er een aantal op een status van iemand, waaronder ik, dat t erg warm was vandaag en hier dus 42 graden onder t zonnenscherm, zegt ze: niet zeuren van genieten.. nou ik geniet daar niet van hoor zei ik.. krijg je terug, dat sommige mensen over alles klagen enz enz enz.. aarrrghh heb ie een gun voor me?

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nou; het principe herken ik :D

Ik zat daarnet nog tegen VL aan te klagen dat 1 van mijn vriendinnen werkelijk NIKS positiefs te zeggen had en alleen maar kon klagen. Alles wat te zwaar en niks was goed en alles was een probleem. Verschrikkelijk - en dan probeer je mee te denken en elke oplossing die je dan aandraagt wordt zonder pardon onderuit geschoten omdat het enkel klagen is om het klagen. Dat is best wel jammer... Ik probeerde het gesprek nog positief te wenden maar dat had geen zin meer, dus ben eten gaan koken. Pietje punthoofd!!!

En ik hou nog steeds van dit weer :D Ook al is het warm :D !

@Marieke; zet de tuinslang/sproeier anders aan???

Deel Deze Pagina