Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey jaaa zo ken ik ook mensen, probeer je een oplossing te vinden maar werkelijk op alles hebben ze dan iets waarom t niet kan, tot t onzinnige aan toe hahha

Mn ma heeft geen tuinalang/ sproeier helaas. Ga strax wel even warm douchen en met de peutjes in een bak water

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @kortecol. Jou bloeddruk is wel aan de lage kant idd. Kan dat geen kwaad dan?

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @eli: mijn bd is standaard 100/50

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh wat apart zeg al die verschillende waardes...

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en wordt mijn bloeddruk ook weer gemeten. Het zal ongetwijfeld wel weer goed zijn, as usual.

Vind het vervelend dat ik nu waarschijnlijk wel vaker moet, want het ziekenhuis ligt hier niet bepaald om de hoek en de wachttijd loopt vrijwel altijd verschrikkelijk uit! Het enige wat ze daar doen is de bloeddruk meten namelijk. Slaat nergens op :(

6. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gynaecoloog is blij met die waardes is voor de baby heel goed. Voor mam wat minder zeggen ze dan... Hoofdpijn, duizeligheid en hartkloppingen horen er nl bij.

Joycey ik moest me toch hard lachen om je Mac!
    Marieke: wat heb ik gemist over je ziekenhuisafspraak.
    Nathalja heb jij ook last van die bloeddruk?

Hier buik heerlijk rustig. Net boodschappen gedaan en bij schoonouders op bezoek geweest. In de avond begin ik weer te leven

7. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje niets geschreven.. Geen idee of iemand me uberhaupt nog 'kent' haha . Ik zit niet vaak meer op mn laptop. En op mn telefoon kan ik niks posten dan laad hij niet. Lees wel elke dag mee dus ben aardig op de hoogte ;)
    Gefeliciteerd voor de meiden die hun kleintje al hebben mogen verwelkomen!
    En sterkte voor de meiden waarbij t wat minder gaat.
    En last but not least succes voor iedereen die nog moet bevallen!

Hier gaat alles wel redelijk.. wel erg warm natuurlijk, wat buikpijn en al sinds 20 weken weinig kunnen lopen maar verder gaat t goed hahaha..
    Baby is al 4 kg geschat (door meerdere verschillende) bij 37 weken dus we krijgen echt een enorm kind ben ik bang! :p
    Vandaag heerlijk wezen zwemmen oh wat eeen verademing!

Heb trowuens sinds enkele weken rode handen en voeten met witte vlekken erin . als ik dan mn handen omhoog doe dan trekt t weg.. maar als ik ze langs me laat hangen ziet het er echt raar uit! en trekt het er echt in.. Meer meiden last van?

Tot zover ff ..

8. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    De mijne was altijd 120/60... Omdat t de laatste weken rond de 155/90 145/85 zit, wordt ik ook extra in het zkh onder controle gehouden. Vorige week ook voor de zekerheid half uur aan de ctg gelegen. Ik ben er ook echt van overtuigd dat t door de warmte komt... Maar ja, extra controle kan geen kwaad... Morgen weer... Ben benieuwd... Denk niet dat t er beter op is geworden...

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijne zit vrijwel altijd rond de 110/70.

10. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rode handen met witte vlekken herken ik niet. Wel tintelende/ slapende handen en vingers...

11. Lage bloeddruk is ook t beste voor de kleine. Mijn normale bloeddruk is ook altijd vrij laag..

Rode handen en voeten heb ik ook wel.. Met vlagen. Heeft met de doorbloeding te maken..
    Hier ook tintelende hand, rechts, maar dat heb ik al een tijdje!

Hier regent t en onweert t een beetje. Laat t maar afkoelen. Nu even met beentjes omhoog en dan even
    Douchen

12. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    tis meer die witte vlekken die t zo raar maken.. k heb fototje bij gezondheid gezet :)
    mijn bloeddruk is verschillend meestal 140/70
    laatst had ik een tijdje een bloeddruk van 100/50
    en soms van 120/70
    heel verschillende eigelijk haha

hier is het nog droog en heel warm ben benieuwd wat er komen gaat !

13. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Die tintelende vingers heb ik ook gehad bij m'n eerste. Nu niet, heel apart. Heet het carpaal tunnelsyndroom en kan tot maanden na de bevalling duren. Hier ging het na ongeveer 4 maanden pas weg. Als je snachts wakker wordt van de pijn eraan, kan je naar de huisarts, dan krijg je een spuit of een brace.

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Tintelende vingers heb ik ook heel erg. Met name snachts en onrustige benen.

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Tintelende vingers heb ik ook sinds de 18e week al voornamelijk snachts alleen rechts. Was idd carpaal tunnel syndroom, en een brace werkt helaas niet bij mij. Vlekjes ken ik niet.

Oh en ik wil hier ook regen..... Is nu nog 28graden...... Pfffff

16. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heerlijk een vrouwenkoor kijken, manlief ligt zelfs tegen me aan. Buikjes hier rustig, Jolie beweegt wel duidelijk gelukkig!

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    sm1990 welkom terug

Had je foto ff bekeken bij gezondheid maar dat heb ik ook mijn handpalmen lijken net paddestoelen. Had me er alleen nog niet druk om gemaakt. Mijn vingers tintelen ook aan alle kanten komt door het vocht en dan heb ik ook nog hele gevoelige tintelende vingertoppen door het blds prikken. Zal blij zijn als ik daar weer af ben.

Heb trouwens gisteravond nog een piekje gehad maar verder mijn suiker echt super onder controle.

Morgen gaan we bij mijn vriendin op kraamvisite dus zit ik morgen op het heetst van de dag lekker 2 uur bij de airco in de auto heerlijk

Verder hier nog steeds aan het rommelen maar dat zal wel door het warme weer komen. Lijstje komt helaas niet af met dit weer pfff
    Mira gaan we zo ons volle maans weeendansje doen? Of voel je je nog steeds zo ziek?

x

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goed dat je me eraan helpt te herinneren, was mijn 38 weken dansje ook al vergeten.
    Het gaat iets beter, dus ik ga zo vast klaar staan in de tuin jij ook?

19. sm1990

sm1990 Bekend lid

28 nov 2012
    618
    9
    18
    Dankjewel!
    Ja paddenstoelen is wel t goede woord ja haha!
    ik denk dat ik morgen even langs de dokter ga omdat ik er toch wel raare dingen over lees..
    Ook omdat als ik lang stilsta(afwassen) douchen of iets dan worden mn benen ook altijd blauwig met stipjes en toestanden.. zit me helemaal niet lekker! :( niet leuk zo op t einde van mn zwangerschap!blegh..

Lekker he airco !!! zat vandaag ook n aantal keer in de auto te genieten haha

20. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Ik sta ook klaar Mira zijn er nog meer dames die mee dansen in de weeendans bij vollle maan?

Deel Deze Pagina